Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-16, 12:24
Medlem
Så... Anjo bör alltså spärras in för att han begår brottsliga handlingar, men Pontus kan be om ursäkt?
Citera
2025-12-16, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det är ju jävligt underligt att youtube och andra kanaler som dom använder låter dom hålla på som dom gör. Jag saknar kritiken mot youtube del i dokumentären.

Jag har fått massa YouTube klipp borttagna för dom innehåller fel musik lr nånting med upphovsrätten.
Fick nyligen ett klipp borttaget som hade miljontals visningar och legat uppe i 10 år.

Tydligen godänner youtube bara mobbare som Anjo.
Citera
2025-12-16, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glennaren
Förskönar ingen. Skrev att jag tycker han gjort fel. Men tycker dom alla gjort fel. Men här försöker man visa som att Chrippa och Linnea är oskyldga. Chrippa har ett besöksförbud. Då har han gjort något. Finns en video där hans barn anklagar Linnea för att ha misshandlat henne. Så dom är inga änglar. Jag tycker alla gjort fel men man försöker bara visa ena sidan som dom som gjort fel.

Det finns alltid två i ett bråk .en verkar ta ansvar för sin del å en inte . försök få en narcissist att be om ursäkt.skulle varit drömmer att se Joakim mytomanen Berg sätta sig i kamera utan droger och glasögon och be on ursäkt till sin mamma och Linneas familj för vad han utsatt dom för.. saken är att om någon annan gör fel så ursäktar inte det att man själv kan göra det .då blir det en cirkus.manna upp dig Joakim och sluta skylla ifrån dig på på allt å alla andra för dina val i livet . Dom ända som blir drabbade är du och dina nära och kära . Det kanske är skönt att ha woke människorna å dom sjukskrivna drogmissbrukande mammorna som klappar dig på ryggen och säger att du duger och dom tror på dig .men vi som kanske inte skriver så mycket på instagram osv .som kanske bara gillar eller bara läser.vi alla vet vem du är och vad du gjort och vad du står för . Gör om å gör rätt och gå vidare i livet
Citera
2025-12-16, 12:34
Bannlyst
Nu börjar Jocke få hat kommentarer på Instagram, Anjo verkar ingen ens bry sig om.
Citera
2025-12-16, 12:35
Medlem
Jag hade en polare som höll på som Joakim till sin flickvän. Då hon fått en. Ss till sig . Han ändrade då med photoshop å skyllde på den andra tjejen.. tyvärr behövde han hu visa upp riktiga konversationen som Jocke nu kan göra med en video. Är folk verkligen så dumma att dom tror på han?
Citera
2025-12-16, 12:36
Bannlyst
Nu skulle det träda fram nån tjej som jockiboi varit otrogen med mot Jonna, det skulle va spiken i kistan för honom.
Citera
2025-12-16, 12:43
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Del 3 21 minuter in; Fet-Anjo inser att han kanske har satt foten i pottan

Jag har aldrig ens hört om Anjo innan den här dokumentären.
Det jag har sett av han nu, visar att han är en mycket sjuk människa.
När han började sitt försvarstal där vid 21 minuter in är ju skrattretande, att han dessutom pratar om sig själv som två personer borde ju få han intagen på en låst psykavdelning!
Citera
2025-12-16, 12:49
Medlem
-Wasteland-s avatar
Tv4 har gjort bort sig totalt. Jyckeboy har suttit i morgonsoffan, man slafsade ihop en ”dokumentär” och nu kör man honom i Körslaget.
Men även förlag och övriga medier är skyldiga till det här samhällsförfallet och för förföljelserna som oskyldiga barnfamiljer råkat ut för.

Det jag undrar är varför svenska föräldrar är så jävla mesiga? Hade den där fete imbecillen Banjo och bajsrunkaren Jycke försökt förstöra livet för min familj och fått mina barn mobbade i skolan, så hade jag åkt hem till dom här fjantarna och krossat knäskålarna på dom. Det är inget häftigt snack, skadar någon mina barn så blir det konsekvenser.
De här snubbarna ska vara glada att dom inte råkat illa ut, ännu, förr eller senare ger man sig på fel person.

Framförallt måste föräldrar engagera sig mer och ta mer ansvar för vad man tillåter sina barn och ungdomar att ägna sig åt under uppväxten. Det är varken normalt eller okej att sitta och titta på tusentals destruktiva videos på Jewtube som resulterar i att oskyldiga familjer och barn blir traumatiserade och livrädda för att gå utanför dörren.

Stäng av datorn för helvete. Avinstallera ”sociala” medier. Gå ut i skogen. Läs en bok. Spela fotboll med polarna. Använd kroppen och huvudet till vettiga saker som gör livet bättre för dig själv och din omgivning.

Dokumentären som sådan är ojämn och rörig. Särskilt del två som i princip inte säger någonting för mig som inte kände till dom här ”människorna” sedan innan. Men sammanfattningsvis kan man konstatera att människor, både dom i dokumentären och dom hundratusentals följarna, visar sig vara enfaldigare än man trodde, det är skrämmande och tragiskt att bevittna vilket jävla skräp det handlar om. Det är nog bara eugenik som kan rädda det här landet.
Citera
2025-12-16, 13:00
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag har aldrig ens hört om Anjo innan den här dokumentären.
Det jag har sett av han nu, visar att han är en mycket sjuk människa.
När han började sitt försvarstal där vid 21 minuter in är ju skrattretande, att han dessutom pratar om sig själv som två personer borde ju få han intagen på en låst psykavdelning!
YouTube måste ta sitt ansvar för detta skit. Jo dom skulle behöva börja jobba med vanliga yrken , men blir nog svårt efter detta. Men vilka vill ha dessa sjuka människor.
Citera
2025-12-16, 13:02
Medlem
VoktorDodkas avatar
Vad har muppen för tunga diagnoser egentligen? Att som internets största hycklare kalla andra för hycklare utan att vara det minsta sarkastisk, det kräver ett extremt ego utan någon som helst självinsikt.
Citera
2025-12-16, 13:02
Avstängd
Hanna Widerstedt. "Konstnär"
Citera
2025-12-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Användaren hävdar att Joakim startat ett drev mot en 7-åring.
Därav mina invändningar, man kan ju inte påstå vad som helst bara för att .....
Jaha, han gick i 7an sa de så de verkar ha kommit ihåg fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in