Citat:
Ursprungligen postat av
K-Glitchen
i inget annat land i (gissar jag) hela världen ges människor som rest hit från stampade jordgolv och som lever på några få dollar om dagen chansen som Sverige ger dom.
Ni får utbildning, vård och omsorg, boende och era barn får gå i skolan. Helt gratis! Ni får t om betalt för det.
Ändå detta jävla gnäll om orättvisor. Om att er vidriga religion ska gälla före de grundlagar som gäller i det land ni fått förmånen att bo i.
Jag känner ett sånt stort jävla förakt för alla er alla pedofilvurmande jävla muslimer. Det enda ni vet är att höras, skrika och hota. Inavel, låg begåvning och våld är det enda ni tillför.
Kan ni inte bara försvinna härifrån? Res hem till Gaza, Etiopien eller Afganistan eller era andra jävla skithål till länder. Fick jag bestämma skulle ni inte få en enda jävla krona i bidrag.
Ska ni bo här så får ni väl försörja er själva. Skulle inte tro om att jag är ensam om att HATA att mina skattepengar går till att försörja skräp som er.
Jättebra av regeringen! Hoppas det blir verklighet också.
Amen! 🙏
Jag är inte religiös och har aldrig varit, men jag tror att jag blev det nu!
Jag håller helt och fullt med dig!
Det ska gnällas på allt, hela tiden. Och nåde den som säger något, så jävlar är man både rasist och nazist!
Hade inte Sverige släppt in all denna ohyra, så hade inte alla bidrag behövts sänkas bland så mycket annat som krävs för att få slut på snålskjutsen på våran, tidigare fungerande, välfärd.