Jag försvarar inte mamman, men de kosntiga slutsatserna som dras här är helt utanför logiskt resonemang. De är absolut ingen, ingen som känner familjen på de sättet man vill skriva ut här.
Nej självfallet skulle han ha dödat henne om de var heder eller hon varit på ett skydd. Men jag sätter min högra fot på att de varit våld, hot ocj våld mot barnet, hot om att ta honom bort från Sverige samt en ekonomi som rasat med andra faktorer. Sista alternativet en total psykos.
Självfallet. Men skulderna tyder inte på spel, dessutom hade flertalet orosanmälningar inkommit på 10 år om missbruk existerade. De brukar inte klara av att sköta sina arbeten speciellt länge. De vet nog en förskoleklassare tom. Tvärtom var hon duktig och omtyckt kollega. Men i hans närvaro en tyst, försiktig och kuvad kvinna. Som dessutom flyttat långt ifrån henne nätverk (känns de igen, från andra fall?)
Vill också iom ni spekulerar nu påtala att Arboga kvinnan släppte 2 ggr. Avfärdades från utredningen för att ...... hitta bevis
Ättikafallet samma sak. Dom släpptes för att .... säkra bevis..
De var avlyssade och under bevakning hela tiden.
Om vi dessutom fått höra rätt i byn, fanns inga synliga skador på kvinnan och barnet. Men oklart om de är en sanning. De innebär en förgiftning isåfall. Vem utförde den? Och hur bevisar man de?
Alternativ 2, någon annan dödade barnet och tänkte lägga de på mamman. Mamman tar livet av sig. (Spekulationer)
Men gissningsvis finns de starka bevis för att pappan är oskyldig MEN rättsmedicin går inte så snabbt.
VAD som helst kan ha hänt, exakt vad som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
versaler
Du försvarar mamman väldigt mycket och försöker hitta flera saker som skulle ursäkta valet hon gjorde men det fungerar inte så.
Du verkar känna familjen och då kanske du vill försköna hela situationen för att slippa ta in att personen du trodde var en god människa var en av dom värsta.
Hade det varit heder inblandat borde väl inte en separation vara på kartan?
Tänker att är det så stort hot pga heder är det väl sällan man öppet lämnar varandra?
Och du skriver att ingen såg det komma men hur kan du då vara så säker på att skulderna inte är ex.spelskulder?
Uppenbarligen har det skett saker utanför din vy.