2025-12-12, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Att göka betyder att knulla......

Japp, och lökar = tuttar.
Citera
2025-12-12, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men de män som vill göka mycket och många undrar jag om att vara en gentleman verkligen är receptet? Tänker t.ex. på filmen Black Jack där gentlemannen Kaj som fixar, skjutsar och sitter barnvakt ändå inte får trycka på "rektorns dotter". Det får däremot toppgrisen bakom trummorna göra.

Visst, bara en film, men jag skulle nog vilja säga att Nutley inte har tagit det där direkt ur luften, och att det på många håll faktiskt ser ut så där.

Stämmer. Har själv erfarenhet av att vara den snälla killen som tror att det räcker att jag är snäll. Kvinnor känner ofta attraktion när mannen är mer än bara snäll.
Men senaste kvinnan jag träffade var mycket yngre. Så jag var bara snäll där. Och hon tände tydligen på mig ändå.
Citera
2025-12-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Varför vill du ens träffa en kvinna då dom enligt dig bar hycklar och klankar ner på män. Och dessutom ofta tröttnar och börjar vilja träffa andra, är det inte skönare då att leva själv och slippa allt drama?
Man undrar om det kostar mer än det smakar.
Med tanke på alla som är missnöjda i sina förhållanden. Män upplever det som att flickvänner bara klagar på allt.
Kvinnor tycker att pojkvänner är hopplösa och tråkiga.
Många singlar tycker det är tråkigt att man inte har nån att ha sex med. Där skulle man kunna tro att det löser sig om man har ett förhållande. Men även där så är både män och kvinnor missnöjda.
Citera
2025-12-13, 04:49
Medlem
Incendios avatar
Är du en "gentlekvinna" då? Och vad är det för sorts man du riktar in dig på när du lyckas ha samma negativa upplevelse gång efter annan?
Citera
2025-12-14, 21:15
Medlem
McCarthy01s avatar
Kanske för att gentlemän bara är intressanta om de har status och är välbärgade, i annat fall duger de på sin höjd för sex en natt och sen bye bye. Kvinnor "lär" många män vad som gäller.
Citera
2025-12-14, 23:59
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Sure sure, försökte hitta Lunells stand up där hon går igenom typ 10 grejer som denna perfekta kvinnan har men sen visar det sig att hon också har en större kuk än dig.

Är du gammaldags och förväntar dig en gentleman förresten?
Jag förväntar mig en kvinna.

Det lutar väldigt brant åt att jag smälter av hennes närhet. Så jag vet inte om jorden klarar sig. Men det kvittar väl så länge man mår bra och det känns som att det går framåt i relationen. Du skulle väl inte banga när det väl går bra för dig?
Citera
2025-12-15, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Kanske för att gentlemän bara är intressanta om de har status och är välbärgade, i annat fall duger de på sin höjd för sex en natt och sen bye bye. Kvinnor "lär" många män vad som gäller.

Att duga för en natt vore inte fel. Då skulle jag få känna mig som man igen.
Citera
2025-12-15, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misssie
Männen kan ju inte uppföra sig. Dom betalar inte på första dejten. Det handlar inte om pengarna men att mannen ska visa att han är en gentleman. Dom gör slut förrän det hinner bli till nåt för att dom vill inte binda sig. Det finns inga snälla eller normala killar. Alla killar är sexgalna som inte har något innanför huvudet. Hur kommer det sig att männen är så värdelösa?

Har inga aom helst problem med att betala en dejt eller 2,3,4 också! Det som stör mig är ni kvinnor tar det för givet att det är något som ska göras oftast inte ens ett tack för maten/drinken, bortskämda är ni. Kräver en genlemam men själva har ni tappat bort er kvinnlighet. Men dwt speglar väl samhället i stort antar jag?
Citera
2025-12-15, 07:46
Medlem
halaltarzans avatar
Är väl av den uppfattningen att många kärringar inte alltid vet vad de vill (många vill ju absolut ha stock men de ska ju hålla på och krångla och spela fina/svåra), och just av den anledningen så är att vara gentleman inte ett vinnande koncept. Nej, var fräck, tjata och lyd Trumps råd "grab them by the pussy". Visst, du kommer förmodligen att få smaka en hel del handväska, men det kommer garanterat att bli en hel del göka också.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-12-15 kl. 07:52.
Citera
2025-12-15, 10:03
Medlem
Finns många gentleman idag. Problemet är att vi inte duger åt kvinnan. Men det är bra att det löser sig själv. Hon tycker inte att vi är tillräckligt mycket man. Bättre hon träffar riktiga män. Vi vinner också på det. Slipper hennes bullshit.
Citera
2025-12-15, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Finns många gentleman idag. Problemet är att vi inte duger åt kvinnan. Men det är bra att det löser sig själv. Hon tycker inte att vi är tillräckligt mycket man. Bättre hon träffar riktiga män. Vi vinner också på det. Slipper hennes bullshit.
Definitionen av gentleman har ändrats under historiens tid. Ett gammalt engelskt talesätt är att det tog tre generationer att skapa en gentleman. En gentleman var tvungen att vara välutbildad, hög i rang och behandla folk i sin omgivning väl, främst kvinnor. I Oxfords Dictionary idag är beskrivningen för ordet gentleman följande “ en ridderlig, artig eller hedervärd man”. Gents har sammanfattat dessa stora ord och här är vår tolkning av den moderna gentlemannen.

Jag som trodde kvinnorna stod i kö för er gentlemen?
Citera
2025-12-15, 12:11
Medlem
Det finns också gentle men.

Gentle: mild, varsam, mjuk, blid, snäll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in