2025-12-13, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
M bor i en lägenhet i Gamla stan på Baggensgatan 12 ovanpå restaurang Bistro Pastis.

De bor väl ihop på gården när de har det bra, i annat fall är det lite märkligt att han hyr i andra hand.
Citera
2025-12-13, 18:34
Medlem
Sanna Lundell är skriven på en adress på Värtavägen tillsammans med en Erik , 21år.
I min värld är det två fel, 1. Man ska bo där man är skriven och så vitt jag vet bor Sanna på en hästgård i Nynäshamns trakten. 2. Erik ,21 , bor nog i lägenheten i andra hand. Har hon värden tillstånd till det?
Citera
2025-12-13, 19:14
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
De bor väl ihop på gården när de har det bra, i annat fall är det lite märkligt att han hyr i andra hand.
Den här gården verkar mest bara vara lajvande när något magasin ska skriva nån artikel om hur bra parrelation de har.
Citera
2025-12-13, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Sanna Lundell är skriven på en adress på Värtavägen tillsammans med en Erik , 21år.
I min värld är det två fel, 1. Man ska bo där man är skriven och så vitt jag vet bor Sanna på en hästgård i Nynäshamns trakten. 2. Erik ,21 , bor nog i lägenheten i andra hand. Har hon värden tillstånd till det?

Förmodligen har hon det tillståndet för hennes familjesituation är ju rätt publik… och hon bor definitivt inte där, det faller på sin orimlighet att hon skulle bott på 29 kvm med kokskåp tillsammans med sina tonårsbarn.

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Den här gården verkar mest bara vara lajvande när något magasin ska skriva nån artikel om hur bra parrelation de har.
Var skulle Sanna + barn annars bott tänker du? Hon har ju haft/har huvudansvar för barnen samt hästar där.
Citera
2025-12-15, 02:02
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Han bor säkert där till största del men eftersom Sanna och Micke är tillsammans när inte Micke har skov eller drogar så blir det ju ett himla farande fram och tillbaka, som såklart inte är lätt att hantera för en så liten.

Trodde han fick medicin för sin bipolaritet. Skiter han i medicinen blir det såklart kaos
Citera
2025-12-15, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Trodde han fick medicin för sin bipolaritet. Skiter han i medicinen blir det såklart kaos

Han får medicin, hur bra han är på att ta dem vet bara han. Sedan är inte medicin något som alltid förhindrar maniska eller depressiva skov. Jag t ex missar så gott som aldrig, men får ändå skov. Micke är dessutom missbrukare, så är han inte ren spelar ju egentligen inte medicinerna någon roll.
Citera
2025-12-15, 10:36
Medlem
Tavastehuss avatar
Är hans bipolaritet droginducerad eller föddes han sån?
Citera
2025-12-15, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus

Man får inte bipolär sjukdom av droger.
Citera
2025-12-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus

Bipolaritet är i hög grad ärftlig.

https://www.1177.se/Vastra-Gotaland/sjukdomar--besvar/psykiska-sjukdomar-och-besvar/depression/bipolar-sjukdom/
Citera
2025-12-15, 21:56
Medlem
Är det bara jag som ser likheten med Allan Edwall???
Citera
2025-12-15, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaik
Berörts flera gånger i tråden. Bara söka på ”Allan” som inlägg i sökfältet i denna tråd så ser du.
Citera
2025-12-15, 22:22
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaik
Inte mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in