2025-12-14, 21:30
Medlem
IDF har väl slaktat tiotusentals barn genom bomber och svält. Att muslimerna dödar några åt andra hållet är inte mer än rättvist.
Citera
2025-12-14, 21:34
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Öh, haha, låt mig gissa: Du har inte så bra koll på vad judendomen är, va? Att vara jude är just att ha en ideologisk hållning och inget annat.

Att vara jude innebär inte att man per automatik är en massinvandrings-förespråkande globalistkroknäsa.

En av de som gjorde mig judemedveten och pro-Hitler för många år sedan var intressant nog en person med judiskt ursprung.
Citera
2025-12-14, 21:38
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Att vara jude innebär inte att man per automatik är en massinvandrings-förespråkande globalistkroknäsa.

En av de som gjorde mig judemedveten och pro-Hitler för många år sedan var intressant nog en person med judiskt ursprung.
Det låter inte som han gjorde dig så "judemedveten". Men det är standard för svenska nationalister, Sverigevänner och neonazister. Ni är bara korkade djur rakt av, och jag orkar inte låtsas som nåt annat längre.
Citera
2025-12-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
... några fåtal mördade på ett rave-party av amatör-terroristerna Hamas.
Amatörterrorister? Har du fortfarande inte förstått att det var exakt detta de ville uppnå? Att Israel skulle slå tillbaka genom att döda massor av civila, så att pappskallar som du skulle vända sig emot Israel med skrik och skrän. Det gick helt enligt plan.
Citera
2025-12-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Är du säker på att det är bara judar som har dödats? Det finns också icke judar som går till Bondi Beach.

Jag stöttar judarna personligen och i synnerlighet efter jag har sett vilka djur dom har med att göra efter 7 oktober.
Om du hade läst nyheterna hade du sett att det var en samling judar som träffats för att fira tillsammans så ja, det var enbart judar som sköts ihjäl.
Citera
2025-12-14, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är det bekräftat att det var en muslimsk GM då? Om inte, kan vi nog snarare förvänta oss fler fackeltåg mot rasism och nazism.
Rasism och nazism? Ja, om sånt fanns år 2025 alltså.
Citera
2025-12-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Amatörterrorister? Har du fortfarande inte förstått att det var exakt detta de ville uppnå? Att Israel skulle slå tillbaka genom att döda massor av civila, så att pappskallar som du skulle vända sig emot Israel med skrik och skrän. Det gick helt enligt plan.
Har du källa på att de ville uppnå ett stats-sanktionerat folkmord of fördrivning av 1 miljon mindreåriga i Gaza, tack ?
Citera
2025-12-14, 22:05
Medlem
Citat:
Har du källa på att de ville uppnå ett stats-sanktionerat folkmord of fördrivning av 1 miljon mindreåriga i Gaza, tack ?
Vad tror du syftet var? Döda ett tusental israeler och sen blir det ett fritt Palestina och allt är frid och fröjd?
Citera
2025-12-14, 22:13
Medlem
Om du hatar muslimer/araber så älskar du by default judar… i min bok.

Den majoritet av högermänniskor som finns på FB och hatar araber, ni inser väl att judarna är på er sida?

Bevara Sverige från Islam!
Citera
2025-12-14, 22:17
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Fruktansvärt brott i Australien. Dock måste man i diskussionen hålla proportionaliteten och sätta dessa mord i relation till de mord där Israel systematiskt dödar barn, kvinnor och äldre i en helt annan skala och omfattning. Bara antalet dödade barn är ju en faktor 2 000 gånger värre.

Det som skrämmer mig är när vi värderar dessa liv högre än de barn i Gaza som lemlästas och förvägras mat och vatten av Israel.

Hur korkad får man va som tar hamas i försvar . Åk ner till gasa så Israel får göra sitt.

Hamas har inte dödat barn tagit barn som gisslan? Hamas extrema övertramp till attack fick bägaren att rinna över för den israeliska regering. År av terroristattacker i dess ”små former” till större

Sen att hamas inte vågar stå upp och tar skydd bakom kvinnor och barn.

Israel har allt mitt stöd , varenda människa på hamas territorium ska utplånas
Flyr dom ej så stödjer dom , så hej då säger jag.

Är detta en värld minna barn ska växa upp i, snart så kommer jag börja sanera bort folk som stödjer dessa i vårt land.

Här kommer en lite hint om mig
Inte mina ord, kommer från mina vänner 😆

Blir xxx arg så springer man, springa helst innan xxx blir arg. Fullborda psykopat vill du inte stå kvar vid.

Eller som psykologen på mönstringen sa
- Tror du kommer låta dina befäl krypa framför dig efter du har skjutit ihjäl de andra .

Men hallå 🤣
Citera
2025-12-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Vad tror du syftet var? Döda ett tusental israeler och sen blir det ett fritt Palestina och allt är frid och fröjd?

Min gissning är att syftet inte primärt var att döda så många civila som möljigt, utan snarare att utföra något som de själva betraktar som motstånd mot en ockupationsmakt eller militär infrastruktur. Det finns historiska paralleller där grupper som Milorg, Osvaldgruppen och Pelle-gruppen under den tyska ockupationen i Norge betecknades som terrorister av nazisterna, men ändå hade som mål att störa ockupationsmakten och stödja en befrielse snarare än att maximera civila offer.

I det här sammanhanget talar ingenting för att målet var civila i sig, snarare verkar det som om gränsen mellan civilt och militärt suddats ut i Israel där nästan alla är beväpnade och involverade i det militära. Det blir då lätt att civila drabbas av misstag eller som en effekt av motståndet mot en väpnad fiende, inte som ett uttryckligt mål i sig
Citera
2025-12-14, 22:26
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det låter inte som han gjorde dig så "judemedveten". Men det är standard för svenska nationalister, Sverigevänner och neonazister. Ni är bara korkade djur rakt av, och jag orkar inte låtsas som nåt annat längre.

Du kan ju gärna få förklara vad som gör mig till ett "korkat djur" via PM så kan jag få höra hur du tolkar judefrågan.

Skulle vara väldigt intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in