Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Affärsgeni, fotbollsgeni, akademiker extraordinary. En sån finns det bara en av till och med i Bajen. Inte ens Good Quill Hunting kommer i närheten trots alla timmars vlogganalys i ryggsäcken.
Vi ska nog se att Lunkan går in och knuffar ut Zlatan+AEG när han erövrat sydostasien och lärt upp vietnameserna att jobba självständigt.
Njae. Iofs är mycket av ledning universiell, men jag gör INTE anspråk på att vara fotbollsgeni, har inte hängt med i förändringar av löpvägar vid press, det är i annan sport jag är geni

Fast då jag spelade fotboll själv, efter att ha läst regelboken, som "fan läser bibeln", kom jag på att man vid hörnor får skymma målvakten med HÄNDERNA

vilket gett mål.
Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
Känner att vi fotbollsintresserade flashbackare borde samla till ett seminarium med Lunkan.

Sådant är förbehållet "mina" klubbar.
(Fast efter jag la av i Sverige, gav jag riksförbundet info om en del av det mycket annorlunda träningssystemet, som de nu rekomenderar.)
Efter att åkt på ett förbundsläger märkte jag att sådana kunde vi ordna både bättre och billigare på hemmaplan för eget bruk både för ledare och med spelare som "övningsobjekt". Ihop med psykologin, var dessa seminarium/läger en orsak till att vi blev bra mycket snabbare än andra...