Citat:
Ursprungligen postat av
Majsmannen2
Eller så förstod du inte mitt svar.
Jo jag har ifrågasatt hennes val av kompisar, är han på en apa och dess nivå så kanske lika apor leka bäst.
Absolut att han borde. Så vi har det klart, jag tycker inte om hans handlingar, på samma sätt som jag inte tycker om hur han kunde hamna där han hamnade.
Jag hade inte tvingat in mina fingrar i någons underliv om det inte var så att hon önskade. Däremot hade jag velat prata med min kompis om den respektlöshet jag känner när hon verkar tycka det är kul att leka med mina känslor.
Varför vill du hångla men inte ha sex?
Varför tar du hem mig samma kväll vi hångla och önskar jag sover bredvid dig, men nu plötsligt vill du inte alls ha mer med mig att göra?
Lägg därtill att all denna dramatik utspelar sig i en väldigt onykter mans kväll.
Att du sedan efter allt detta dessutom anmäler mig för våldtäkt är för mig rätt makabert.
Jag hade fan känt mig utnyttjad och slängd framför en buss av någon som skulle varit min vän.
Jag förstod av ditt svar att du inte förstod min metafor.
Vissa människor kan verka civilicerade tills andra situationer uppstår. Han kan ha varit en bra vän. Men en ocivilicerad apa i andra sammanhang. Vilket nu målsägande fick erfara.
Exakt! Du hade
inte tvingat in dina fingrar I en kvinna som säger
nej och sluta upprepade gånger och som föset bort dina händer. Du hade begripigt att så gör man inte. Det är avtändande. Och olagligt. Och kränkande och elakt. Svinigt. Så varför försvarar du denna 31-åringens handlingar?
Finns väl massa logiska förklaringar till att målsägande ville hångla och sova ihop
utan att vilja ha sex? Känner du inga kvinnor?
1. Hon kanske ville satsa seriöst på honom. Och då inte ha sex med honom, förens de var i seriösare läge.
2. Hon kanske inte ville ha sex med honom när han är full, då hon var rädd att han sedan skulle skylla sexet på fyllan, medans Hon ville att han verkligen skulle vilja ha henne och vilja satsa seriöst på henne. Därav ville hon vänta med sex tills han är nykter.
3. Hon kanske hade mens.
4. Hon kanske hade ägglossning och inget p-skydd och ville därav undvika sex helt.
5. Hon kanske har lätt att få urinvägsinfektion vid sex och därmed inte är sugen på just sex.
6. Hon kanske var rädd att sex skulle förstöra deras vänskap. Medans hångel och övernattning inte skulle kunna göra det på samma sätt.
7. Hon kanske tänkte att han egentligen
inte Vill ha henne sexuellt, utan bara ville ha henne för att han är full och kåt.
Osv. Osv. Osv. Osv.
Oavsett vad. Så ville hon
bara hångla och sova ihop. Vilket hon var tydlig med i bilen på väg hem. Han visste alltså redan i bilen vad som gällde, att det
inte skulle bli något sex. Om sex var viktigt för honom, hade han kunnat be henne att skjutsa hem honom istället.
Inte följt med hem till henne och där våldta henne.
Han gjorde bort sig. Big time. Och för detta behöver han sitta I fängelse och lära sig att
nej är ett nej. Och här var det som sagt rentav
upprepade nej.