Citat:
Ursprungligen postat av
SLIP
Audi tillsammans med bmw och merca har väl alltid varit starkt förankrat bland nysvenskar från länder där ting är en symbol på välgång. Ofta från länder där man inte haft något innan.
Även riktigt tacky hemma med guld, silver och kristallkronor är en indikation på hur väl man lyckats i livet.
Svenskar ska väl istället visa hur lite man har och om man nu ska ha en bil så är det volvo diesel lr om man är från en stad är det någon elbil.
Att man även stängt ner akuten talar ju för att det är en person med utländskt ursprung.
Det stämmer inte att man stänger akuten pga utländskt ursprung! Det är pga att man ska skydda personal, patienter och allmänheten mot ytterligare våld. Man vill inte att sjukhuset ska bli en del av konflikten