Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-13, 23:59
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så du tycker inte att det är att vara extra tydlig när hon säger nej upprepade gånger, sluta och föser bort hans händer? Det är väl extremt jädra tydligt att hon inte vill ha sex, när hon agerar så. Och han borde ha slutat. Redan vid hennes första "nej".

Vad tycker du hon skulle ha gjort då, tycker du? Brutit penisen av honom samtudigt som hon ger honom en pungspark och klöser ur ögonen på honom? Hade det varit extra tydligt då att hon inte vill ha sex med honom? Borde det inte räcka med hennes upprepade nej, sluta och bortfösandet av hans händer, tycker du?

Hon bör väl låta bli att ha sex med honom då han är för full? Är det för mycket begärt? Säga nej kan vem som helst göra, men det gäller ju att man verkligen låter bli att ha sexet också.

Han är ju tokfull och borde inte behöva ta ställning till hennes sexuella aktiviteter.
Citera
2025-12-14, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talacaris
Men det var ju ingen som påstått något sådant. Sen gör du det själv, samt en annan emellan.
Hur ska du ha det egentligen?

Nej, det gör jag inte. Det är du som inte klarar av att ha två tankar i huvudet samtidigt.

Att tycka att hon inte borde ha bjudit hem honom är inte samma sak som att tycka att bjuda hem någon till sin säng är lika med samtycke.
Citera
2025-12-14, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Buhu.

Det var en vän hon BJUDIT IN TILL SIN SÄNG. Big jävla deal.

På detta har hon tjänat sanslösa 220 000 kr.

Och du säger att hon förmodligen ångrar vänskapen med honom...

Så om du låter en kompis sover över efter en utekväll, man eller kvinna, å denne kör upp ett finger i din röv, då får du skylla dig själv?
Citera
2025-12-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Så om du låter en kompis sover över efter en utekväll, man eller kvinna, å denne kör upp ett finger i din röv, då får du skylla dig själv?

Om vännen är av motsatta könet, berusad och på vägen hem är klängig till den grad att jag behöver påpeka för henne att det inte blir något sex, och jag ändå låter vännen ligga i min säng, bredvid mig. Då får jag till stor del skylla mig själv, ja. Självklart.

Men tjänade jag 220 000 kr på det skulle jag sannerligen inte ångra någonting.

Min poäng var att hon uppenbarligen inte finner mannen motbjudande till att börja med. De är vänner och hon låter honom sova bredvid henne i samma säng. Det är liksom inte någon okänd äcklig och ful 60-årig gubbe som brutit sig in i hennes lägenhet och gjort det. Då hade det varit något annat. Men att få 220 000 kr för att en person man är villig att sova tillsammans med kladdar lite på en, det är ju självklart jackpot.
Citera
2025-12-14, 00:41
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Hon bör väl låta bli att ha sex med honom då han är för full? Är det för mycket begärt?

Hon lät ju inte bara bli, hon sa nej, först en gång, och där hade det hela säkert kunnat stanna utan anmälan och dom.
Citera
2025-12-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Hon lät ju inte bara bli, hon sa nej, först en gång, och där hade det hela säkert kunnat stanna utan anmälan och dom.

Vilken tur för henne att han fortsatte försöka då så hon kunde inkassera 220 000 kr.

Annars hade det ju inte blivit några pengar.
Citera
2025-12-14, 00:54
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Vad tycker du hon skulle ha gjort då, tycker du? Brutit penisen av honom samtudigt som hon ger honom en pungspark och klöser ur ögonen på honom?

Du säger det som om det vore något konstigt när man blir våldtagen.

Ifall hon gjorde så men fortfarande blev fingerpullad då hade jag stått betydligt starkare vid hennes sida.

Som det är nu fattar jag överhuvudtaget inte hur det kan ha blivit en grej.

Tydligen ska dom dessutom ha hångla tidigare på kvällen.

Fan Hagamannens offer måste träffa denna kvinna och snacka ut. Tänk vad mycket gemensamt dom kommer ha med varandra..
Citera
2025-12-14, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2

Haha va? Det här blir bara värre och värre.
Citera
2025-12-14, 01:10
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Haha va? Det här blir bara värre och värre.

Eller hur. Enligt pafageln ska detta skett samma kväll.

Därefter hennes hångel har hon i bilen påväg hem berättat att något sex kommer inte på tal.

Samtidigt som hon såg till att hamna bredvid samma kille i sängen lite senare när hon skulle krypa till sängs.

Jag har uppenbarligen inte samma kompis relationer till det motsatta könet och det är nog tur, annars kanske man själv hade varit en tråd på FB och 3 år på kåken väntade.
Citera
2025-12-14, 01:24
Avstängd
Citat:

Ifall hon gjorde så men fortfarande blev fingerpullad då hade jag stått betydligt starkare vid hennes sida.

Fan Hagamannens offer måste träffa denna kvinna och snacka ut. Tänk vad mycket gemensamt dom kommer ha med varandra..
mycket bra poäng du tar upp här, hade så varit fallet, så hade det inte funnits några tveksamheter.

Tomaten hade inte heller behövt ljuga och överdriva sin falskaryktesspridning heller, diskussionen hade då handlat mera om påföljd.
Citera
2025-12-14, 01:25
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Vilken tur för henne att han fortsatte försöka då så hon kunde inkassera 220 000 kr.

Annars hade det ju inte blivit några pengar.

Fan hade behövt en liten bonus den här månaden. Januari är den månad med högst självmordsförsök. Efter jul och alla utgifter.

Du kan inte i egenskap av min vän försöka pilla lite på mig så jag kan casha 2-3 hundra k.
Citera
2025-12-14, 01:28
Avstängd
Citat:

Det här har sopats under mattan snyggt av de flesta ledande feministeri tråden, objektivt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in