Citat:
Ursprungligen postat av
Zeddis
Nej. Jag lägger lite tid på att skriva om honom för att han är en mytoman, psykopat som förstör för helt oskyldiga människor utan anledning förutom att han är ett psykfall. Jag markerar att jag inte anser att sådant beteende är acceptabelt. Hade jag varit i en miljö nära Jocke så hade jag begått en ytterst grov misshandel på avskrädet. Om du är Jocke, PMa mig så ses vi
Jaha, så nu hotar du på nätet också. Typiskt en person som säger att de ska göra det ena och det andra bakom skärmen men är som små myror i verkligheten. Jag är rätt säker på att du som alla internethatare aldrig skulle våga göra ett knyst i verkligheten, ni är bara tuffa och hotar bakom skärmen.
Så du tror att all din tid du lägger på att skriva honom gör en enda skillnad? Det gör ingen skillnad alls, du slösar bara din tid eftersom inget kan stoppa hans popularitet eller stoppa honom från att bli rikare och mer älskad, hur många dokumentärer eller inlägg på Flashback i hans tråd det än görs. Det är som att försöka laga ett sjunkande Titanic me tuggummi. Joakims makt är för stor för er internetriddare att kunna stoppa.
Lägg tiden på något du kan påverka istället, lille vän.