Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Men det var inte det som Jocke sa. Jocke sa att det finns bevis för att mamman är en förövare i journalerna. Visa dessa journaler.

Ja, det är bevis för honom. Vad är bevis för dig?
Citera
2025-12-13, 17:34
Medlem
Citat:
Då borde du hata Joakim Lundell

Nej, men du verkar göra.
Citera
2025-12-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Är pappan miljonär?

Han verkar någorlunda normal att ha att göra med i alla fall. Vi vet ju hur barnen har blivit av att växa med upp med mamman i alla fall.
Citera
2025-12-13, 17:40
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Mamman skickade bort honom för att hon ville ha ett nytt liv med nya barn med sin nya kille, där Joakim ej passade in.

Kärringen kunde ha kontaktat pappan och sagt något, att Joakim nu var omhändertagen. Det fattar vem som helst som inte är totalt neddrogad, vilket hon förvisso var.

En åttaåring fantiserar inte ihop att mamman ska ta sitt liv om han inte fått höra det från någon.

Tror inte det var exakt så. Men även om det "bara" var för att skydda de andra barnen, så var det hårt för honom. Uteslutning är det som triggar de allra djupaste känslorna av rädsla.

Och jo, man kan som vuxen fantisera ihop saker man tror hänt som barn. Att planera felaktiga minnen är mycket enkelt. Och ännu enklare om man har känslor som backar upp det. Det verkar ju som att han tagit sådana saker från t ex filmer.

Det behöver inte vara så att en är god och en är ond. Människor är mycket mer komplexa.
Citera
2025-12-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tror inte det var exakt så. Men även om det "bara" var för att skydda de andra barnen, så var det hårt för honom. Uteslutning är det som triggar de allra djupaste känslorna av rädsla.

Och jo, man kan som vuxen fantisera ihop saker man tror hänt som barn. Att planera felaktiga minnen är mycket enkelt. Och ännu enklare om man har känslor som backar upp det. Det verkar ju som att han tagit sådana saker från t ex filmer.

Det behöver inte vara så att en är god och en är ond. Människor är mycket mer komplexa.

Ja, garanterat var han vanvårdad i alla fall. Man ser ju på mamman att det är en pundare.

Det enda vi kan vara säkra på är att Joakim kommer fortsätta tjäna pengar. Just nu spelar han in Spökjakt för TV4. Måste vara jävligt surt för de som ogillar honom att han bara blir rikare och rikare och mer och mer poppis.

Alla som ogillar honom trodde att denna dokumentär skulle förstöra karriären men det var bara massvis som tog honom i försvar istället.
Citera
2025-12-13, 17:46
Avstängd
Citat:
Nej, men du verkar göra.

Joakim är såpass oviktig att jag har noll känslomässigt engagemang. Imorgon kommer han att vara bortglömd.
Citera
2025-12-13, 17:48
Medlem
Citat:
Joakim är såpass oviktig att jag har noll känslomässigt engagemang. Imorgon kommer han att vara bortglömd.

Nej, han kommer få fortsätta göra massvis med grejer och tjäna massvis. Intressant att du sitter och skriver i en tråd i timtals för någon som är helt oviktig för dig. Uppenbarligen är han viktigt för oss alla som lägger timmar på att skriva i denna tråd.
Citera
2025-12-13, 17:56
Medlem
Citat:
Om du inte själv är Jocke så är du ju största fangirlen någonsin som suger Jockes kuk med glädje. Jag vet inte vilket som är mer tragiskt. Att du Jocke sitter och spammar i en tråd om dig själv på Flashback eller om du är en av hans groupies som snaskar hans kuk varje kväll. Tragiskt oavsett.

Jag är inget fan, jag tycker bara det är intressant att folk är så avundsjuka på en av Sveriges mest framgångsrika människor. Att han hamnade högt på maktbarometern säger endel.

Alla här vill att han ska misslyckas men han blir bara rikare och rikare och det svider uppenbart.
Citera
2025-12-13, 18:07
Avstängd
Citat:
Jag är inget fan, jag tycker bara det är intressant att folk är så avundsjuka på en av Sveriges mest framgångsrika människor. Att han hamnade högt på maktbarometern säger endel.

Alla här vill att han ska misslyckas men han blir bara rikare och rikare och det svider uppenbart.

Ingen bryr sig ett skit om denna jävla icke kändisen. Förutom fan Girls som du. Fyfan vad patetiskt
Citera
2025-12-13, 18:09
Medlem
Citat:
Ingen bryr sig ett skit om denna jävla icke kändisen. Förutom fan Girls som du. Fyfan vad patetiskt

Varför lägger du så mycket tid på att skriva om honom då? Uppenbarligen för att han är en av Sveriges mäktigaste och populäraste personer och att han blir rikare och rikare och detta svider för dig.
Citera
2025-12-13, 18:11
Avstängd
Citat:
Han verkar någorlunda normal att ha att göra med i alla fall. Vi vet ju hur barnen har blivit av att växa med upp med mamman i alla fall.
Jag har inte haft någonting med honom att göra så där kan jag inte ifrågasätta dina erfarenheter. Men jag vet att Jockiboi inte har vuxit upp med sin mamma.
Citera
2025-12-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag har inte haft någonting med honom att göra så där kan jag inte ifrågasätta dina erfarenheter. Men jag vet att Jockiboi inte har vuxit upp med sin mamma.

Nej, och tur är väl det. Då hade han ju varit än värre, dvs typ som Chrippa som snart kommer att bli dömd till fängelse och dessutom fattig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in