Citat:
Ursprungligen postat av
Kiya123
En 20 årig man död. Så oändligt sorgligt. Han hade hela livet framför sig. Detta mördande är fruktansvärt
Jag har ett annat perspektiv. Om han inte hade blivit mördad hade han kunnat utsätta massa oskyldiga för brott, stress och problem.
Se det positivt. Det är oftast självsanering men ibland drabbas tyvärr oskyldiga när de tar fel på person, husnummer, våningsplan osv.