Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-12, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Moa är Linda och Eriks 17-åriga dotter. Så fort Erik flyttade till lägenhet då flyttade både Moa och Elliot med. Efter det har det varit väldigt få tillfällen man hört att Linda har träffat Moa, en gång var de på Dollar i någon timme.

Aha, tack för info!

Jag antog att Moa inte var Lindas riktiga mamma för att Linda gett intrycket att inte bry sig alls om henne.
Citera
2025-12-12, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Aha, tack för info!

Jag antog att Moa inte var Lindas riktiga mamma för att Linda gett intrycket att inte bry sig alls om henne.
Mmm hon struntar i alla kontakt med sina barn. Det är tur att det är fler här som ser det som jag ser, blev galen av att läsa kommentarer på hennes Instagram och you Tube där alla hyllar henne! Vad är där att hylla, hon flyttar till en liten lägenhet i stan och vill leva ett singelliv.
Citera
2025-12-12, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Aha, tack för info!

Man kan tro att Linda bara har 4 barn om man tittar på hennes sociala medier för hon pratar aldrig om barnen eller vad hon jobbar med
Citera
2025-12-12, 10:03
Medlem
Vad gör den andra mannen idag som inte har nån kanla och syns?

Vad hände med dom andra polyfamiljerna som dom umgicks med har dom kontakt ännu?
Citera
2025-12-12, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Vad gör den andra mannen idag som inte har nån kanla och syns?

Vad hände med dom andra polyfamiljerna som dom umgicks med har dom kontakt ännu?
Han bor i en lägenhet i Strömsund och delar sin barnvecka med L. Moa 17 år som är hans och L:s yngsta gemensamma dotter bor hos honom på heltid. Han syns dock lite på sin egen IG-sida.
Citera
2025-12-12, 20:16
Medlem
Tittar på Hampus senaste YouTube, bjudit ALLA barnen på fika! Myser och pratar, det gör ju aldrig Linda…varför? Det är som natt och dag, Hampus vill ha fina kontakter med alla, Linda vill vara själv med sin kupén och dans..
Senast redigerad av Malincecilia76 2025-12-12 kl. 20:34.
Citera
2025-12-12, 22:05
Medlem
Luftiss avatar
Dubbla boenden, nya möbler, massa skönhetsbehandlingar, funderar på ny bil osv osv.

Jag är solid höginkomsttagare och jag skulle inte kunna rodda runt allt detta och samtidigt försörja fyra småbarn och en tonåring.

Hon jobbar (kanske) deltid, lajvar influencer och livet snurrar ändå på. Något står verkligen inte rätt till. Det ska bli intressant att ta del av hennes taxerade inkomst för -25.
Citera
2025-12-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Dubbla boenden, nya möbler, massa skönhetsbehandlingar, funderar på ny bil osv osv.

Jag är solid höginkomsttagare och jag skulle inte kunna rodda runt allt detta och samtidigt försörja fyra småbarn och en tonåring.

Hon jobbar (kanske) deltid, lajvar influencer och livet snurrar ändå på. Något står verkligen inte rätt till. Det ska bli intressant att ta del av hennes taxerade inkomst för -25.

Ingen förstår! Troligen betalar hon inte underhåll för barnen och har dem knappt. Men hur hon får ekonomin att gå ihop är en gåta, vad gör hon för skumt för att få in pengarna? Varför är det så hemligt att berätta om hon jobbar och med vad? Hon lägger ut mysiga middagar för två varje helg, men hon borde ha mysiga middagar med sina barn!
Citera
2025-12-13, 01:57
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Mmm hon struntar i alla kontakt med sina barn. Det är tur att det är fler här som ser det som jag ser, blev galen av att läsa kommentarer på hennes Instagram och you Tube där alla hyllar henne! Vad är där att hylla, hon flyttar till en liten lägenhet i stan och vill leva ett singelliv.

Hon rensar kommentarer så bara hyllningarna är kvsr
Citera
2025-12-13, 05:58
Medlem
Hon svarade på en fråga om hur hon har råd med allt med att hon jobbar. Men när jobbar hon?? Vad kan hon få in på YouTube? Det är ju mycket svårt att förstå hur hon klarar sig på bara YouTube.
Citera
2025-12-13, 09:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
https://www.youtube.com/watch?v=3w7qMJ9aOSA&ab_channel=Polyfamiljen

Ja vem hade kunna ana ett sånt onaturligt förhållande skulle hålla i längden?

Vad är era åsikter om poly-förhållanden? Känner ni några eller har ni själva varit i ett sådan?

Vad är det som egentligen lockar med denna typ av förhållanden? Killen i videon låter/beter sig ganska homosexuellt.

Tydligen en massa barn inblandade också vilket gör allt ännu skummare, har inte så bra koll på familjen men jag skulle nog gissa på att kärringen fått i sig säd från riktiga maskulina skogshuggare som "pumpat och dumpat" och sedan får betahanarna ta hand om notan.

Lovar att TS skrev tråden för rubriken =)
Citera
2025-12-13, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Hon rensar kommentarer så bara hyllningarna är kvsr
Min kommentar som jag skrev igår ang. hennes hyllningsskara togs bort ganska omgående. Det var väntat. Hon kan ha ALLA barnen i sin lägenhet skrev hon, men det finns ju varken sovplatser eller matplatser för alla. Undrar vad hon tänkte när hon såg Hampus video om adventsfikat med alla barnen och att de satt och pratade i ett par timmar. Hon vet nog inget om dem längre och hon verkar inte bry sig. Det märks allt tydligare att det inte funkar som det ska. Hon är så virrig och förstår inte sitt eget bästa utan tror på allvar att hon är en stor influenser....Det bästa för barnen är nog att slippa "stan" helt och leva sitt liv i Ström.
Senast redigerad av svbk-tant 2025-12-13 kl. 09:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in