Så det du indirekt säger här är att ligger du och slickar något krogragg och hon nyser så kan du - om du har otur - få hela munnen full av spunk från hennes förra ONS. Tja, det låter ju inte något vidare hörrödu.
Hahahhahaa, japp, därför man endast är med oskulder.
Jag tycker det är så himla fint och omhändertagande om min sambo torkar av mig efteråt. Jag vet inte, men det känns som en del av after care. Riktigt fint.
(Jag har inga problem att göra det själv heller)
Eftersom jag absolut helst kommer djupt i någon av de tre öppningarna så blir det väldigt sällan "sprut" ute på kroppen, men jag brukar i så fall "smörja" ut det hela på hennes bröst. Det tycker vi båda känns mysigt.
Så det du indirekt säger här är att ligger du och slickar något krogragg och hon nyser så kan du - om du har otur - få hela munnen full av spunk från hennes förra ONS. Tja, det låter ju inte något vidare hörrödu.
Men ytterst trovärdigt! Låter som 12-stegspropaganda
Svaret på frågan är nej. När han har kommit är matchen slut och var och en skall dra sig tillbaka, slicka såren och ladda batterierna. Nästa kontakt bör ej tas förrän tidigast om en timme.
Spelman kan tinna ut ur fittan flera dagar efter man kommit i henne så...
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Om jag var snubbe skulle jag aldrig lägga satsen i krograggs-fittan.
Ni lever vilt