Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-10, 20:46
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Man får nog läsa det med lite humor.

Ok.
Där slog du kanske huvudet på spiken.

Fast på FB vet man aldrig.
Där kan man ofta läsa de mest grisiga saker som man reagerar på.
Och man vet ju inte om det är sant, patetiskt, eller trolleri.

Men visst! Jag ger mig!!
Verkligen fint och romantiskt att han torkar av hans egendom efter att ha kommit på henne.
Sann kärlek!!

/VV
Citera
2025-12-10, 20:50
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Det är väl tjejens ansvar att skrapa upp det med fingrarna och slicka av fingrarna? Eller talar vi billiga, fula, svenska one night stands här?
Etthundra procent korrekt.

Om kvinnan inte kan acceptera mannens säd så ska hon heller inte be om att få den egna röven slickad. Så enkelt är det.
Citera
2025-12-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Är man rutinerad flashbackare torkar man givetvis upp ordentligt själv.
Tänker det.

Bra karl reder sig själv.
Citera
2025-12-10, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Etthundra procent korrekt.

Om kvinnan inte kan acceptera mannens säd så ska hon heller inte be om att få den egna röven slickad. Så enkelt är det.
Kvinnan kanske accepterar mannens säd så mycket att nytt liv uppstår om du har tur 🙂
Citera
2025-12-10, 21:01
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Eller ska tjejen sköta det själv?

Vad förväntar sig tjejer och killar om detta?

Kika på detta så förstår ni vad jag menar https://www.youtube.com/watch?v=QtlE3CzNk6Y (humor)
Jag förväntar mig inget. Har hänt att det har torkats bort å iband har jag fått gjort det själv.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Beror väl lite på vem som tvättar och/eller står för inköp av ny bäddmadrass.

Nu när man inte är lika spontangökande längre så lägger man ju naturligtvis ut något för att skydda bäddmadrassen. Var ju sånt som man liksom inte tänkte på när man var ungkarl och drog hem en massa luder från krogen. Och fy fan vad jag för övrigt skämdes när min nuvarande tyckte att vi var ett par och hon skulle så att säga bädda rent och drog bort underlakanet.

Haha du som får stå för att köpa ny säng/madrass nu då antar jag för att hon blev minst sagt äcklad när hon drog bort underlakandet? 🤣
Citera
2025-12-10, 21:27
Medlem
Spelman kan tinna ut ur fittan flera dagar efter man kommit i henne så...
Citera
2025-12-10, 21:53
Medlem
HemligaVargens avatar
Nej det gör hon, han kan ju räcka henne papper etc men upp till vajre par men inte ansvar.
Ska tjejen torka rent efter att killen kommit på sin mage efter masstubering?

Upp till varje par, sex gör man ihop. Hur man än ser på det
Citera
2025-12-10, 22:10
Medlem
Bassplays avatar
Kommer bara i henne och då kan jag väl ge henne en bit papper när hon ligger o flämtar efteråt
Citera
2025-12-11, 00:38
Medlem
Manginazs avatar
Tycker att det låter lite pedofili om jag har givit min dam ett munsprut och har spillt lite sats på hakan och kinderna och JAG tar en servett och torkar henne...skulle detta ske med mat vid matbordet så hade hon ju kännt sig som ett litet barn, inte sant?
Mitt ex fick sprutorgasmer, inte la jag mig ner och väntade på att hon skulle torka av mig 😆 helt handlingsförlamad liksom...

För att undvika detta, munsprut och inget spill.
Citera
2025-12-11, 06:37
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Jag förväntar mig inget. Har hänt att det har torkats bort å iband har jag fått gjort det själv.

Haha du som får stå för att köpa ny säng/madrass nu då antar jag för att hon blev minst sagt äcklad när hon drog bort underlakandet? 🤣

Jo, och det är naturligtvis gjort för länge sen. Nej, den madrassen skvallrade om ett rikt sexliv. Men hon stannade kvar i alla fall, men det är väl som den där Scarryfoot alltid mal på om att är du typ godkänd av andra kvinnor så är du automatiskt en bra man.
Citera
2025-12-11, 06:44
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jo, och det är naturligtvis gjort för länge sen. Nej, den madrassen skvallrade om ett rikt sexliv. Men hon stannade kvar i alla fall, men det är väl som den där Scarryfoot alltid mal på om att är du typ godkänd av andra kvinnor så är du automatiskt en bra man.
Hehe ok det var ju bra
Ja det verkar ligga nånting i det den användaren har skrivit på forumet.
Citera
2025-12-11, 06:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Spelman kan tinna ut ur fittan flera dagar efter man kommit i henne så...

Så det du indirekt säger här är att ligger du och slickar något krogragg och hon nyser så kan du - om du har otur - få hela munnen full av spunk från hennes förra ONS. Tja, det låter ju inte något vidare hörrödu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in