Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
Ja! Vad roligt att du skriver det här. 😊
Jag har en massa minnen och associationer. Stadsdelar, restauranger, hotell, företag osv. Både positiva och negativa minnen! 😅 Jag tänker alltid på en kund när jag går förbi en butik där jag satte sprätt på träffpengar. 🤩
En av mina kunder kommer från ett land som har ett ganska speciellt kök och han lagar så jädra god mat! Verkligen toppklass och jag ser så totalt fram emot träffarna med honom. Vi sitter och äter i flera timmar och han är duktig på att kombinera med vin. Njutning de luxe! Sexet är väldigt dåligt (man får bita ihop, blunda och tänka på gulliga kattungar!), men maten är 🌟. Honom tänker jag på varje gång jag är på eller går förbi en sån restaurang så klart.😊
He. Jag passerade häromdagen förbi just det hotell 🏨 med den falsksjungande gentlemannen och skrattade inombords."Stockholm i mitt JIEERTAA, låt mig besjunga dig nu..."
Sicken lirare.😅😂🤣🤣
Kunder som bjuckar på alkohol: Ok, spekulerar hej vilt nu, men det känns bara som om de vill en ska bli påverkad, så att allt ska bli lättare för dem. Men, hey, de har ju redan betalat mig. Så lugnt. Som om de vill jag ska vara groggluder.
Är numera just bara luder.😅😂😂🤣