2025-12-12, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Låter som en mardröm tycker jag. Har du många kvinnliga kunder?

Bara ett par stycken. Ingen av dem har velat prata om sina män iallafall.
Citera
2025-12-12, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Nej, aldrig fylla. Sånt tillhör gårdagen i den lilla skitort jag kommer från.🤮🤮

Ibland kan jag känna att jag sjunker i kundens ögon om jag hellre vill ha mineralvatten eller nöjer mig med ett enda glas vin.

Liksom, vem är jag liksom, som tackar nej till alkohol .❓

Känns ju lite osocialt, som jag får kompensera med livlig spontanitet om jag känner mig avslappnad och trygg.

Helt med dig där. Jag dicker aldrig de sensate 10 åren. Alkohol och det här jobbet går inte ihop. Livsfarligt som flera av er redans sagt.

Men jag känner igen det där med att kunder, och kompisar för den delen, ibland tycker jag är konstig som inte dricker.
Citera
2025-12-12, 09:07
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggaStyggaAnna
Bara ett par stycken. Ingen av dem har velat prata om sina män iallafall.

Vad spännande! Jag tror att du är den enda horan i tråden som har kvinnliga kunder. Iaf den enda som har skrivit det, vi andra som har blivit kontaktade av "kvinnor" har andra erfarenheter. Hon försvinner när man vill prata i telefon för ett kolla av att det är en kvinna. Kvinnliga kunder brukar typ alltid vara runktroll. Vanligt även när det gäller par som vill ha trekant, sällan man får prata med kvinnan. Kul att du har kvinnliga kunder! Vad är största skillnaden mot att träffa manliga kunder? Det kanske inte är nån skillnad alls? Förutom att det är en kvinna då! 😊
Citera
2025-12-12, 09:09
Medlem
En helt annan fråga.

I en av de andra SW trådarna så var det några herrar som diskuterade sex utan kondom med prostituerade. Några hävdade att det aldrig var några problem, brukade bara kosta dubbelt.

För mig är det otänkbart, men hur är det för er och får ni den fråga ofta? Har ni kollegor som tänker samma eller annorlunda?
Citera
2025-12-12, 09:13
Medlem
Citat:
Vad spännande! Jag tror att du är den enda horan i tråden som har kvinnliga kunder. Iaf den enda som har skrivit det, vi andra som har blivit kontaktade av "kvinnor" har andra erfarenheter. Hon försvinner när man vill prata i telefon för ett kolla av att det är en kvinna. Kvinnliga kunder brukar typ alltid vara runktroll. Vanligt även när det gäller par som vill ha trekant, sällan man får prata med kvinnan. Kul att du har kvinnliga kunder! Vad är största skillnaden mot att träffa manliga kunder? Det kanske inte är nån skillnad alls? Förutom att det är en kvinna då! 😊

Lite skillnad är det allt. Brukar vara mer... äkta, tror jag skulle vara det bästa ordet. det är väldigt svårt att beskriva. Mer omtänksamma om mig också, även om det varierar. Vill de prata så är det oftast om jobbet, barnen, kompisarna, semester resan, men aldrig om män.
Citera
2025-12-12, 09:16
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
En helt annan fråga.

I en av de andra SW trådarna så var det några herrar som diskuterade sex utan kondom med prostituerade. Några hävdade att det aldrig var några problem, brukade bara kosta dubbelt.

För mig är det otänkbart, men hur är det för er och får ni den fråga ofta? Har ni kollegor som tänker samma eller annorlunda?

Alla mina stammisar (förutom en men han dejtar vet jag) är upptagna och jag antar att de ligger hemma ibland också så det är ingen av dem som är intresserad av att ligga utan kondom (även oskyddat oralsex är oskyddat sex och innebär en smittorisk men det tänker de inte på).

Har fått den frågan fler ggr genom åren men för egen del så är det ett big no no. Aldrig. Man utsätter sig för så stora risker ändå. Många män är dessutom väldigt okunniga om det kvinnliga underlivet och tänker inte på andra typer av infektioner man kan drabbas av när man har oskyddat KIF. Tänker främst på bakteriell vaginos. Det är väldigt obehagligt och förstör affärerna. Nu kan man iofs köpa behandling receptfritt, men under behandlingen kan man inte jobba.
Citera
2025-12-12, 09:17
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ja! Vad roligt att du skriver det här. 😊

Jag har en massa minnen och associationer. Stadsdelar, restauranger, hotell, företag osv. Både positiva och negativa minnen! 😅 Jag tänker alltid på en kund när jag går förbi en butik där jag satte sprätt på träffpengar. 🤩

En av mina kunder kommer från ett land som har ett ganska speciellt kök och han lagar så jädra god mat! Verkligen toppklass och jag ser så totalt fram emot träffarna med honom. Vi sitter och äter i flera timmar och han är duktig på att kombinera med vin. Njutning de luxe! Sexet är väldigt dåligt (man får bita ihop, blunda och tänka på gulliga kattungar!), men maten är 🌟. Honom tänker jag på varje gång jag är på eller går förbi en sån restaurang så klart.😊

He. Jag passerade häromdagen förbi just det hotell 🏨 med den falsksjungande gentlemannen och skrattade inombords."Stockholm i mitt JIEERTAA, låt mig besjunga dig nu..."

Sicken lirare.😅😂🤣🤣

Kunder som bjuckar på alkohol: Ok, spekulerar hej vilt nu, men det känns bara som om de vill en ska bli påverkad, så att allt ska bli lättare för dem. Men, hey, de har ju redan betalat mig. Så lugnt. Som om de vill jag ska vara groggluder.

Är numera just bara luder.😅😂😂🤣
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-12-12 kl. 09:21.
Citera
2025-12-12, 09:17
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Lite skillnad är det allt. Brukar vara mer... äkta, tror jag skulle vara det bästa ordet. det är väldigt svårt att beskriva. Mer omtänksamma om mig också, även om det varierar. Vill de prata så är det oftast om jobbet, barnen, kompisarna, semester resan, men aldrig om män.

Lite samma som mina manliga kunder då.😊
Citera
2025-12-12, 11:46
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Helt med dig där. Jag dicker aldrig de sensate 10 åren. Alkohol och det här jobbet går inte ihop. Livsfarligt som flera av er redans sagt.

Men jag känner igen det där med att kunder, och kompisar för den delen, ibland tycker jag är konstig som inte dricker.

Därför att vi lever i en fullkomligt alkoholindränkt kultur. En kan inte läsa en svensk roman eller se en svensk film, så finns alkoholen där hela tiden. Trist. Också trist att folk måste ta till alkohol för att kunna vara avslappnade och sig själva, vara spontana och fria i huvudet.

Jag kan detta. Men det har också sitt pris. Folk kan tycka att jag är knäpp, men jag lever på RIKTIGT. Jag lever inte som en kopia av någon annan. Därför jag lämnade Småköping bakom mig. Det bästa jag gjort!!!!👍👍

🎼"... genom Mälarens kärlek till havet / En blandning av sött och salt."🎵
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-12-12 kl. 11:53.
Citera
2025-12-12, 14:28
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
He. Jag passerade häromdagen förbi just det hotell 🏨 med den falsksjungande gentlemannen och skrattade inombords."Stockholm i mitt JIEERTAA, låt mig besjunga dig nu..."

Sicken lirare.😅😂🤣🤣

Kunder som bjuckar på alkohol: Ok, spekulerar hej vilt nu, men det känns bara som om de vill en ska bli påverkad, så att allt ska bli lättare för dem. Men, hey, de har ju redan betalat mig. Så lugnt. Som om de vill jag ska vara groggluder.

Är numera just bara luder.😅😂😂🤣

Ja, men precis och det är ju inte riktigt läge att säga att man inte dricker när man jobbar. Skulle nog bli dålig stämning då. 😂
Citera
2025-12-12, 19:51
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Minnen och associationer. 👤🏙️

Ser jag ett företags logga kan jag minnas en kund jag haft som varit anställd på det företaget och antingen le åt minnet😺 eller inte le åt minnet.😾Samma med kvarter och gator, de kan påminna om kunder och likaså hotell.

Känner ni andra samma?
Jag bor ungefär femton minuters promenad från en kunds företagslokal, ibland när jag går förbi där tänker jag på honom. 😅 Vissa restauranger, hotell och områden kan också få mig att associera till kunder, ibland fina associationer och ibland mindre fina associationer. Ibland tänker jag typ "jaa just ja, där bor ju han, undrar har han har det nuförtiden". Ibland "just ja, han och jag åt på den där restaurangen, vilken tur att han aldrig hörde av sig igen!" om det var en dålig träff.

Kort svar: Ja, lite allt möjligt kan påminna mig om kunder. ☺️
Citera
2025-12-12, 19:57
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
En helt annan fråga.

Har nästan aldrig fått den frågan faktiskt, bara en handfull gånger. De flesta av mina kunder är gifta och även om de säger att sexlivet är stendött så misstänker jag att de åtminstone har sex med sin fru ibland, så de vill väl inte ta risken. I vilket fall är det helt otänkbart för mig att ha oskyddat vaginalt sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in