Citat:
Ursprungligen postat av
Bajjamannen87
Hon kör ju på med varenda människa utan att tänka på deras liv. Varför skulle en vanlig taxichaffis vilja riskera sitt jobb och eventuellt liv bara för att hon är med i ett tv-program och gormar "faster!, faster!".
Sen att hon ska ha sin vilje igenom vid alla tillfällen och pruta skoningslöst och samtidigt vara nedlåtande bör hon gör det, får mig att tycka att hon saknar empati.
Ja, det konstiga är att hon är kompis med Wistam, för Wistam är verkligen empatisk och inte så självcentrerad. Pernilla Wahlgren och Gramer passar bra ihop. Förstår inte vad Wistam ser i dem.
Som svar på vem jag blir mest kåt av, så tror jag att det får bli kaspersen. Detta trots att jag inte känner att hon är speciellt tilldragande. Men när jag väljer mellan henne och en med ett fult inre så får det bli hon med ett fint inre. Således går Gramer bort.
Vad väljer du själv?
Fast jag förutsätter att hon visar Sofia empati eller så skulle dom inte blivit bundisar, så hon gör nog skillnad på främlingar och mer närstående,
faster! faster! vare ju faktiskt komiskt då hon tog säden dit hon kom & talar till thailändare på thailändares vis för att dom ska bli så medgörliga som möjligt som är uppdraget för varje turist vart du än kommer

, för det är ju thailändare som uppfunnit dubbel-ordet, för att citera flashbacklegenden i GregersWehrle i en annan tråd
Citat:
Oy paliquero! I'll give you number one best focky-focky in town!
Ten dollars, ten dollars, cheap, cheap!"
Men nedlåtande tycker jag inte att hon varit mot thaifolket, och pruta är det flera as som gjort i detta program, Arge Slickaren & Magdalena har jag för mig?
Jag väljer Gramer högst och sedan väljer jag Kaspersen som är ganska fitt(ig) för sin ålder tack vara lill-babs genen, båda är det