2025-11-26, 00:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Hon kör ju på med varenda människa utan att tänka på deras liv. Varför skulle en vanlig taxichaffis vilja riskera sitt jobb och eventuellt liv bara för att hon är med i ett tv-program och gormar "faster!, faster!".

Sen att hon ska ha sin vilje igenom vid alla tillfällen och pruta skoningslöst och samtidigt vara nedlåtande bör hon gör det, får mig att tycka att hon saknar empati.

Ja, det konstiga är att hon är kompis med Wistam, för Wistam är verkligen empatisk och inte så självcentrerad. Pernilla Wahlgren och Gramer passar bra ihop. Förstår inte vad Wistam ser i dem.

Som svar på vem jag blir mest kåt av, så tror jag att det får bli kaspersen. Detta trots att jag inte känner att hon är speciellt tilldragande. Men när jag väljer mellan henne och en med ett fult inre så får det bli hon med ett fint inre. Således går Gramer bort.

Vad väljer du själv?
Fast jag förutsätter att hon visar Sofia empati eller så skulle dom inte blivit bundisar, så hon gör nog skillnad på främlingar och mer närstående, faster! faster! vare ju faktiskt komiskt då hon tog säden dit hon kom & talar till thailändare på thailändares vis för att dom ska bli så medgörliga som möjligt som är uppdraget för varje turist vart du än kommer , för det är ju thailändare som uppfunnit dubbel-ordet, för att citera flashbacklegenden i GregersWehrle i en annan tråd
Citat:
Oy paliquero! I'll give you number one best focky-focky in town!
Ten dollars, ten dollars, cheap, cheap!"
Men nedlåtande tycker jag inte att hon varit mot thaifolket, och pruta är det flera as som gjort i detta program, Arge Slickaren & Magdalena har jag för mig?

Jag väljer Gramer högst och sedan väljer jag Kaspersen som är ganska fitt(ig) för sin ålder tack vara lill-babs genen, båda är det
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-26 kl. 00:49.
Citera
2025-11-27, 19:53
Medlem
Har jag missat ett helt jävla avsnitt eller? Sist jag såg förra veckan, när bröderna åkte ut, så slutade de i Kuala Lumpur. Nu startar de i Jakarta. Vad har jag missat?
Citera
2025-11-27, 21:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litchfield
Har jag missat ett helt jävla avsnitt eller? Sist jag såg förra veckan, när bröderna åkte ut, så slutade de i Kuala Lumpur. Nu startar de i Jakarta. Vad har jag missat?
Du missade en jordbävning under dina fötter bara inga konstigheter, det var nått slags oroligt politiskt läge som uppstår ungefär varannan dag i landet så man fick fly till Jakarta
Citera
2025-11-27, 21:38
Medlem
SodaFointains avatar
Varför tar de ej tåg ut ur stan?
Citera
2025-11-27, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Du missade en jordbävning under dina fötter bara inga konstigheter, det var nått slags oroligt politiskt läge som uppstår ungefär varannan dag i landet så man fick fly till Jakarta

Har de visat det? Jag trodde verkligen de skulle starta i KL så fattade ingenting idag.
Citera
2025-11-28, 07:45
Medlem
Citat:
Har de visat det? Jag trodde verkligen de skulle starta i KL så fattade ingenting idag.
Dom nämnde det i slutet av förra avsnittet att dom skulle göra ett undantag och flyga dom till Jakarta pga någon jordbävning.
Citera
2025-11-28, 07:45
Medlem
Citat:
Dom nämnde det i slutet av förra avsnittet att dom skulle göra ett undantag och flyga dom till Jakarta.
Citera
2025-11-29, 01:31
Medlem
Crapmagics avatar
"Röv"
Citera
2025-12-05, 02:10
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Hon kör ju på med varenda människa utan att tänka på deras liv. Varför skulle en vanlig taxichaffis vilja riskera sitt jobb och eventuellt liv bara för att hon är med i ett tv-program och gormar "faster!, faster!".

Sen att hon ska ha sin vilje igenom vid alla tillfällen och pruta skoningslöst och samtidigt vara nedlåtande bör hon gör det, får mig att tycka att hon saknar empati.

Ja, det konstiga är att hon är kompis med Wistam, för Wistam är verkligen empatisk och inte så självcentrerad. Pernilla Wahlgren och Gramer passar bra ihop. Förstår inte vad Wistam ser i dem.

Som svar på vem jag blir mest kåt av, så tror jag att det får bli kaspersen. Detta trots att jag inte känner att hon är speciellt tilldragande. Men när jag väljer mellan henne och en med ett fult inre så får det bli hon med ett fint inre. Således går Gramer bort.

Vad väljer du själv?

Håller med tillfullo, hon kör med alla civila och tjatar som fan, verkar inte empatisk överhuvudtaget. Riktigt jobbig.
Citera
2025-12-11, 22:08
Medlem
Citat:

Vad väljer du själv?

Har också reagerat på Malin som skriker och hetsar alla dessa människor , vidrigt beteende.
Citera
2025-12-12, 00:37
Medlem
Crapmagics avatar
Den baliske taximannen måste ju ha fått det alla män vill ha (ett handjobb) av Malin ifall han skulle ställa upp på att inhysas i ett separat rum på en motell.

Soffi Propp är så osexig bredvid Malin, svaga armar, oatletisk (kan inte stå upp på en surfingbräda precis som vi förväntade oss) klimakterie-flåsig, ett sänke för gruppen

Tobbe K kan vara den mest humorlöse människa jag sätt i tv, alla hans
skratt är 100 % hjärta vs 0% hjärna, när det borde vara tvärtom.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-12 kl. 01:18.
Citera
2025-12-12, 01:19
Medlem
Crapmagics avatar
dubbelpost
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-12 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in