2025-12-11, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det var faktiskt du som startade världskrig mot Japan i den här tråden, inte jag!..jag bara blev en allierad i Ann-tanten Ann-tönten, vi kan notera att Bonnier har en utsökts smak för stil när hon skulle välja dom 3 vackraste klänningarna i afton, 3 olika kimonos föll valen på, då hon inte fick tag på alla 3 bärarna av Nooshis elegant skurna klänning
Nä, nä det var japsarna som började. Betänk helt vanvördigt att 7 december är minnet av Pearl Harbour och 10 december av den däringa dynamit- gubben. Inte konstigt att hela festen är full av japaner som kastar sig, japaner som fläker sig, japaner, japaner och åter japaner...
Det enda som till sist kunde besegra dem var ju Nooshis två atombomber som trillade ur dekoltaget mitt under coverbandets pinsamma tolkning av "Twist and shout". Gud välsigne henne!
Citera
2025-12-11, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du verkar rolig att dra med på fest.

Jajamen, full med överraskningar!
Citera
2025-12-11, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Du låter som en fantiserade sojapojke. Förstår att du är vänster och väldigt avundsjuk på Jimmie då antalet damer du fårr smaka på stavas till 0. Då känns det tryggt att rösta på modersmjölken från Maggan

Pff, du har inte förmågan att läsa folk för fem öre.
Citera
2025-12-11, 16:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Nä, nä det var japsarna som började. Betänk helt vanvördigt att 7 december är minnet av Pearl Harbour och 10 december av den däringa dynamit- gubben. Inte konstigt att hela festen är full av japaner som kastar sig, japaner som fläker sig, japaner, japaner och åter japaner...
Det enda som till sist kunde besegra dem var ju Nooshis två atombomber som trillade ur dekoltaget mitt under coverbandets pinsamma tolkning av "Twist and shout". Gud välsigne henne!
Jag ska likt Robert Kappa krypa på en strand & ta lite foton med min beryktade krigsfilmkamera till den här tråden, har du några tidsangivelser på både Ebba & Daggens glasnost öppenhet?

Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Det var inget mot Nooshis

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/nooshi-dadgostar-bytte-klanning-i-sista-stund/
Kolla vad dom skriver "V-ledaren"
Detta V i vänsterpartiet förpliktigar en utåtvändande U-ringning

Citat:
Ursprungligen postat av popll
Är inte alla väldigt smala
Är det ozempic de tar tv folket?
Nämn några män (eller kvinnor) som var för smala igår?
Citera
2025-12-11, 16:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinystar
Nån borde ha sagt i Dyrings öra att hitta på en ny fråga istället. Nåt som går att svara på. Till slut stängde jag av ljudet när hon intervjuade folk. Klarade inte av det. Sista intervjun precis innan programmet avslutades med storfamiljen var höjden av pinsamhet. Hon ställde 1000 frågor till 6-åringen i familjen och de andra i familjen inklusive pristagaren såg mer och mer besvärade ut och undrade "är det såhär det går till i Sverige".

Sjukt pinsamt!
6 åringen var ju ändå pinsammare när hon tog 10 sekunder långa konstpauser för att hinna svara så genom(h)ärligt som möjligt, sådär gör bara ett Von-oben barn till en nobelpristagare, det var en härskarteknik som ville hålla tittaren på halster & gruvas, tänk om jag skulle tänka efter sådär länge före varje gång jag skriver mina svar i den här tråden, då skulle ännu mindre blir sagt

Victorias bästa icebreaker under kvällen var ju när hon informerade 6-åringen
och 1 miljon svenskar om att hon käkat Lasagne idag, det kan ha varit
ett tribut till Lorry "Jag ha ätit pannkaka"
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-11 kl. 16:23.
Citera
2025-12-11, 16:24
Medlem
Abelssuns avatar
Hur fasen har folk ork och främst intresse att sitta och titta på denna smörja från prisutdelning till bal? Vad är det som är så intressant? Se vad kungligheter har på sig och när de tuggar och konverserar, herregud!
Citera
2025-12-11, 16:29
Medlem
BraxenLaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Det var inget mot Nooshis

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/nooshi-dadgostar-bytte-klanning-i-sista-stund/

Hon är ju bara en fet kommunist som lever på bidrag ja hennes lön kommer från skattepengar
Citera
2025-12-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ytterst liten andel av gästerna är ”kungligheter”. Hedersgästerna är forskare som i många fall lever helt vanliga liv med vanliga löner. Det är deras fest.

Mja, visst är det forskare där. Men detta är en förnäm uppvisning där kungligheterna är en betydande del av festen. Utan kungligheterna på plats hade inte nobelfesten varit i närheten av lika känd eller flärdfull.
Alfred Nobel var ju också en kapitalist som tur är och det är lite lustigt att man dyker upp där som Vänsterpartist.
Citera
2025-12-11, 18:03
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddnacke
Mja, visst är det forskare där. Men detta är en förnäm uppvisning där kungligheterna är en betydande del av festen. Utan kungligheterna på plats hade inte nobelfesten varit i närheten av lika känd eller flärdfull.
Alfred Nobel var ju också en kapitalist som tur är och det är lite lustigt att man dyker upp där som Vänsterpartist.

Hört frasen ”keep your friends close but your enemies closer”?
Citera
2025-12-11, 18:23
Medlem
Citat:
Hört frasen ”keep your friends close but your enemies closer”?

Självklart, och jag har också hört "there is no such thing as a free lunch".
Citera
2025-12-11, 18:50
Medlem
BraxenLaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddnacke

Nooshi är var där men inte Jimmie, kommunist vs högerextremist.
Citera
2025-12-13, 04:43
Medlem
hängballens avatar
Sofia fick inte komma för hon har sugit Epsteins kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in