Citat:
Så kära Kulturstrateg.
Vad har du råkat ut för som gjort att du vill kräka ur dig om mannens otroligt och helt statistiskt klarlagda avskyvärda utseende?
Följer man din tankebanan så hamnar man på en plats där mannen i allmänhet bara kan få chansen att idka könsumgänge med motsatta könet genom att själv förse sig med detta kön dvs våldtäkt.
I vissa delar av världen verkar din teori faktiskt stämma, männen ser och är otroligt motbjudande ur alla aspekter.
Det vet vi eftersom våra politiker och vänsterblivna öppnat dörren för fri import av dessa individer så de nu kan härja fritt i vårt samhälle och ta för sig av de kvinnor som varit fredade i hundratals år i Sverige.
Men så som jag själv, som man, upplevt det så har jag lyckats locka till mig parningsvilliga honor ur orginal sortimentet, dvs inte ur skadat gods kategorin, endast baserat på min fysik och det har blivit väldigt många tömningar i väldigt söta, välsvarvade och unga honor.
Det finns såklart anomalier i all statistik och kanske hör jag hemma där men nog tycker jag mig ha sett honor som trånar efter andra hanar och gärna låtit sig betäckas av, som du ser det, dessa oerhört oattraktiva hanar.
En liten sak till som du verkar behöva informeras om som du inte verkar ha någon erfarenhet av.
När en hona är villig att para sig så är en av signalerna för detta att dom utsöndrar fukt som skall underlätta för införandet av det manliga organet i det kvinnliga. Denna utsöndring kan endast ske då kvinna känner en stark sexuell attraktion.
Men återigen det kan såklart vara att det varit något fel på de som jag belägrat genom åren.
Världen är full av märkliga ting och du är en av dom.
Kram
Vad har du råkat ut för som gjort att du vill kräka ur dig om mannens otroligt och helt statistiskt klarlagda avskyvärda utseende?
Följer man din tankebanan så hamnar man på en plats där mannen i allmänhet bara kan få chansen att idka könsumgänge med motsatta könet genom att själv förse sig med detta kön dvs våldtäkt.
I vissa delar av världen verkar din teori faktiskt stämma, männen ser och är otroligt motbjudande ur alla aspekter.
Det vet vi eftersom våra politiker och vänsterblivna öppnat dörren för fri import av dessa individer så de nu kan härja fritt i vårt samhälle och ta för sig av de kvinnor som varit fredade i hundratals år i Sverige.
Men så som jag själv, som man, upplevt det så har jag lyckats locka till mig parningsvilliga honor ur orginal sortimentet, dvs inte ur skadat gods kategorin, endast baserat på min fysik och det har blivit väldigt många tömningar i väldigt söta, välsvarvade och unga honor.
Det finns såklart anomalier i all statistik och kanske hör jag hemma där men nog tycker jag mig ha sett honor som trånar efter andra hanar och gärna låtit sig betäckas av, som du ser det, dessa oerhört oattraktiva hanar.
En liten sak till som du verkar behöva informeras om som du inte verkar ha någon erfarenhet av.
När en hona är villig att para sig så är en av signalerna för detta att dom utsöndrar fukt som skall underlätta för införandet av det manliga organet i det kvinnliga. Denna utsöndring kan endast ske då kvinna känner en stark sexuell attraktion.
Men återigen det kan såklart vara att det varit något fel på de som jag belägrat genom åren.
Världen är full av märkliga ting och du är en av dom.
Kram
Citat:
Det handlar inte om det, att kvinnor aldrig blir attraherade av män eller att alla män är fula, men män generellt är fula och ingen vill ha dem. De är incels.
Jag håller med om at TS har en del skeva teorier men i grund och botten har han rätt. Det finns mycket färre attraktiva män än kvinnor. Om man jämför två medelmåttiga syskon med liknande genetisk potential så är oftast mannen motbjudande ful medan kvinnan anses helt okej. För att en man ska vara attraktiv, och då menar jag inte att han lyckas doppa discofitta några gånger per år utan så attraktiv att han kan leva på sitt utseende krävs enorm tur i det genetiska lotteriet medan en average kvinna kan sälja bilder på OF eller skaffa en man som försörjer dem.
Att förneka detta är absurt. Det är enkelt observerbart i verkligheten och det finns gott om forskning som stöder det om man vill ha mer bevis.
Jag håller med om at TS har en del skeva teorier men i grund och botten har han rätt. Det finns mycket färre attraktiva män än kvinnor. Om man jämför två medelmåttiga syskon med liknande genetisk potential så är oftast mannen motbjudande ful medan kvinnan anses helt okej. För att en man ska vara attraktiv, och då menar jag inte att han lyckas doppa discofitta några gånger per år utan så attraktiv att han kan leva på sitt utseende krävs enorm tur i det genetiska lotteriet medan en average kvinna kan sälja bilder på OF eller skaffa en man som försörjer dem.
Att förneka detta är absurt. Det är enkelt observerbart i verkligheten och det finns gott om forskning som stöder det om man vill ha mer bevis.
Att kvinnor kan leva på män har bara att göra med mannens biologiska attraktion till kvinnor pga av drivet att fortplanta sig, det har inte med egentlig attraktion att göra utan är en evelutionär drift som vi har utvecklat, du vet det där att många män inte kan låta bli att titta på ett par stora bröst hur ful bäraren än är.
Attraktion är väldigt subjektivt och att jämföra män och kvinnor är som det där med äpplen och persikor, det kan inte göras för vi är inte byggda på samma sätt.
Att prisas för sitt utseende ur ett vara vacker perspektiv är en kvinnlig väg till framgång och något som vårt samhälle drivs framåt av ur ett fortplantningaperspektiv, receptet för män ser helt annorlunda ut så när du/ni gör denna jämförelse mellan män och kvinnor och attraktionakraft pga av utseende så är det bara saker tagna ur luften hur många undersökningar du än tror det finns.
Visst finns vackra män men de är ett undantag i den grå massan medans nästan alla kvinnor kan attrahera minst en hane hur feta o jävliga dom än är, att använda ordet attraktion och attraktiv blir inte rätt i denna diskussion då de har helt olika innebörd för män och kvinnor, för män är attraktion inte kopplat direkt till det vi idag kallar vackert. Men så klart vackert attrahera mer.
Ett exempel om vi pratar attraktion, det finns män som är så tacksam för sina chanser att få para sig att dom kan hålla ihop med kvinnor bara för detta enkla faktum fastän kvinnan i fråga luktar surströmming och har icke genomskinliga flytningar av monstruösa kvantiteter.
Jag har själv råkat ut för detta och ju äldre kvinnorna blir desto vanligare blir det, börjar runt 30 för många och jag har bara rest mig och gått när jag konstaterat detta och det finns ingen kvinna man säger detta till som kan ta in att detta skulle kunna vara något som är oattraktivt, om dom ens själv är medvetna om det.
Det handlar inte om attraktion utan om mannens tro att man måste ha en kvinna för att vara framgångsrik som hane och lyckas man inte attrahera någon man vill ha så får man vända sig till skadat gods avdelningen.
Denna jämförelse av attraktionakraft är lite som kvinnornas fåfänga kamp där dom inbillats att tro att jämlikhet betyder jämlika.
Kvinnan och mannen kan leva jämställt men dom kan aldrig bli jämlika för mannen kommer alltid vara större och starka rent generellt vilket betyder att det finns saker män kan göra som inte kvinnor kan göra i någon större utsträckning men försök du berätta det för dom där kortklippta tikarna som står och skanderar på gator och torg om kvinnas rätt som alltid har att göra med att kvinnan skall in i ledarskiktet aldrig är det en kamp för fler kvinnor inom djupdykarindustrin.
Har du aldrig sett par som hängt ihop fastän hela världen inte begriper varför, det handlar om vana och rädsla för ensamhet och denna rädsla för ensamhet, tror jag, är större för män rent emotionellt.
Det är bla därför som kvinnor i dagens samhälle har så lätt för att skilja sig när dom väl ynglat av sig för när väl avkomman finns har kvinnan i dagens samhälle ingen nytta av en hane som kan försvara och försörja medans hon tar hand om avkomman.
Detta gör att kvinnan ofta gör kopplingen att dom klarar sig utan män vilket är en illusion som vi män låtit dom skapa, tyvärr.
Vi män har byggt och skapat ett samhälle, ett modernt samhälle utan religion och annat trams, där kvinnan helt enkelt insett att vi gjort oss själv överflödiga som enhet i ett par, vi behövs bara för fortplantning sedan kan kvinnan välja själv vart, när och med vem hon vill nöjes knulla och detta kan hon göra endast för att mannen är slav under sin egen drift av attraktion och insikten att om man vill bli omtyckt funkar det inte att bara dra hem kvinnan till grottan och våldta henne och kedja fast henne på en löplina mellan kök och barnkammare.
Det är just dessa grottmönnkvinnor oftast attraheras av för dom känns mer spännande men oftast slutar det med misshandel på ett eller annat sätt och då är allt samhällets fel bla bla bla.
Mannen vill bli omtyckt, kvinnan vill bli dyrkas. Dessa saker är inte förenliga som en enhet vilket gör att kvinnan har övertaget så länge vi lever i ett civiliserat samhälle.
Du behöver bara åka till Tyskland så ser du att köns balansen är en annan generellt, där hierarkin är viktigare generellt och att kvinna har en lägre status än män och därav måste dom foga sig mer, fler lever i par men färre är glada och lyckliga, vem har träffat en trevlig gift tysk??
. Bara det är ett bevis i sig på mannens inherenta brist på attraktivitet. Tror du kvinnor, ens fula, sitter och känner sig stolta över blickar de fått för åratal sen? Självklart inte, eftersom de vet att män gillar dem.