2025-12-10, 17:55
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
hon var uppenbart prostituerad. det kan man tycka vad man vill om, men hur i hela friden kunde hovet tillåta att den efterblivne prinsen gifte sig med henne?

Man undrar ju vilket material som finns på Sofia som eventuellt kan användas mot kungahuset?

Skulle de låta sig utpressas för en ingift?
Citera
2025-12-10, 18:35
Medlem
Snabbadojors avatar
Äntligen kommer det till allmänhetens beskådning.

En från Barbro Enboms stall av "kaffe-flickor" har servat mogulen Epstein på dennes flotta ö.
Att det sen råkar vara bruden som Svea rikes prins valde att gifta sig med tycker jag visar på att tjejen borde ha kungliga kvaliteter!? 🫣😆
Citera
2025-12-10, 18:40
Medlem
Ja,ja sanningen kommer alltid ifatt. Undrar vad alla tanter därute säger nu som tidigare har höjt slampan till skyarna och pratat beundrande om hennes välgörenhetsarbete som bara var en kuliss.
Ska bli intressant att höra hovet uttala sig. Margareta Thorgren önskar nog idag att hon hade ett annnat jobb.
Citera
2025-12-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, men fattar du inte relevansen av att det var just MASKER hos Epstein? Det handlade naturligtvis om rika, kända män, som inte ville att tjejerna skulle känna igen dem/komma ihåg deras ansikten.

Tror du har sett för mycket filmer. Tror jag känner igen den filmen du snackar om. Var det inte Tom Cruise och när han var tillsammans med Nicole Kidman som gjorde en sådan film.
Citera
2025-12-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Men snälla du, jag skriver ju att när jag var ung så fanns inget internet eller smartphones. Det fanns inga mobiler o.h.t. och vanligtvis heller inte datorer ute på arbetsplatserna. När jag var 20 + gifte jag mig och flyttade till USA men inte fasiken var jag så naiv att jag inte visste vad jag gjorde. Då fick man helt enkelt lita på sitt eget sunda förnuft.

Naturligtvis spelar internet en stor roll i dagens läge som källa till nyheter och information. Men det är en helt annan sak.

Jag skrev att jag fattade, du hade inte heller någon teknik. Du är ju undantaget och hade all erfarenhet innan du begav dig ute i stora världen.
Citera
2025-12-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Semstern? Så folk skulle alltså ha åkt på semester på 90-talet och köpt med sig ett 25-tal groteska och skrämmande gummiliknande ansiktsmasker á la bunkerläkaren för att pryda sina hem med?

Så många var det inte och vi vet ju inte om det var gummimaskar. Jag tycker dom ser solida ut på väggen.
Citera
2025-12-10, 18:52
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Epstein betalade för flygbiljetter, hotellnätter och lät unga svenskor bo i hans fastigheter i New York och Paris utan kostnad. Han finansierade också priset ”Female economist of the year” på Handelshögskolan i Stockholm, och var med och valde ut vinnaren varje år.

Pedofilmiljardären fick i sin tur träffa ett stort antal unga svenska tjejer på middagar, lyxiga vinmingel, champagnefyllda fester och exklusiva träffar, som Dagens ETC rapporterat om
.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/barbro-ehnboms-grattis-till-jeffrey--epstein-bild-pa-prinsessan-sofia/

Man undrar lite hur många svenska tjejer som horade ut sig och var med på dessa fester
Senast redigerad av Abdi-Lena-Alkisson 2025-12-10 kl. 18:55.
Citera
2025-12-10, 18:56
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Man undrar ju vilket material som finns på Sofia som eventuellt kan användas mot kungahuset?

Skulle de låta sig utpressas för en ingift?

kanske, de har en historia av att vilja tysta ned saker. det verkar som om sofia besökt epsteins townhouse i NY snarare än epstein island. i det huset fanns videokameror i varje rum, och förstås sängar i de flesta. hon lär finnas på film.

materialets värde i den riktningen är ju tveksamt. det är väl mossad och (numera) FBI som sitter på det. "stöd vår politik annars släpper vi en gangbang-film på er prinsessa?".. ja, men hon knullade redan i paradise hotel i direktsändning..
Citera
2025-12-10, 19:03
Medlem
Har media medvetet valt att släppa detta samtidigt som Nobelmiddagen?
Citera
2025-12-10, 19:12
Medlem
Mer om mailen mm:

Citat:
I ett annat mejl beskriver Barbro Ehnbom en situation där Jeffrey Epstein ska ha hjälpt prinsessan och en annan kvinna.

”De fick problem med sina visum och ringde honom.”

Citat:
På Jeffrey Epsteins födelsedag den 20 januari 2008 skickar Barbro Ehnbom en bild på sig själv med tre kvinnor från BBB-nätverket. En av dem är prinsessan Sofia. Filnamnet på bilden är ”Swedish girls” och Barbro hälsar grattis ”från dina BBB-flickor” och en önskan om att ses snart.

Citat:
2012 skriver Barbro Ehnbom att prinsessan Sofia och prins Carl Philip ”är på varje tidningsomslag” i Sverige och att det är ”underbart”.

Och fem år senare skickar hon en påminnelse till Epstein om att prinsessan ingår i BBB-nätverket, som hon återigen kallar för ”dina tjejer”

Citat:
En kväll drygt ett år innan Jeffrey Epstein greps och sedan dog i häktet skickar han ett mejl till sig själv med en lista på namn utan kontext. Bland dem finns kungligheter som Epsteins vän prins Andrew, saudiska kronprinsen Mohammed bin Salman och den norska kronprinsessan Mette.

Listan innehåller även kända namn som Donald Trump, Bill Clinton, Woody Allen, Morgan Fairchild, Larry Summers, Halle Berry, Leon Black – och svenska prinsessan Sofia.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/barbro-ehnboms-grattis-till-jeffrey--epstein-bild-pa-prinsessan-sofia/
Citera
2025-12-10, 19:18
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Har media medvetet valt att släppa detta samtidigt som Nobelmiddagen?

*Barnvakten var tydligen upptagen - Vi måste ta hand om familjen.

Hälsar Sofia Aftonbladet...
Citera
2025-12-10, 19:26
Medlem
TrueDevils avatar
Sofias enda mål i livet var att hitta en rik man som försörjer henne.

Men som ni vet är det vanligt med porrstjärnor, struppklubbar och GOLD DIGGERS i svenska kungafamiljen och omgivningen runt dom.

Visst att ÄCKEL Sofia är en vidrig GOLD DIGGER men man måste ju ge henne att hon gjorde ett jävligt bra jobb när hon lurade in sig i kungafamiljen.

Det finns inte en enda chans att hon någonsin älskat Carl Philip på riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in