Citat:
Ursprungligen postat av
Blessed81
det kan vara möjligt men har ju inte gått med solglasögon konstant sedan dess, dety är ju nu senaste åren då folk börjat syna honom och förstå han är en bluff, han börjat med det.
Jag hade inte heller viljat kollat folk i ögonen hela tiden om det är scam och lögner jag håller på med.
Han har skyllt flera olika anledningar, dels har han haft dåligt självförtroende för påsiga ögon, sen en misslyckad plastikoperation, men även på den så kallade "diagnosen", om den nu finns på riktigt. Jag tror som du att han använder solglasögon för att människor inte ska kunna läsa av honom lika lätt samt i vissa fall på grund av drogbruk.
Jag såg en intervju med Joakim hos Luuk. Det är en markant skillnad på den och alla andra. Han börjar alltid försiktigt och läser av sin "motståndare", han brukar direkt får bekräftelse på att mammisarna som intervjuar honom litar på honom och då spricker han upp i ett litet leende och får ett avslappnat kroppsspråk och svävar direkt iväg med allsköns sagor, men hus Luuk gjorde han inte det, inte ens i närheten, för han förstod snabbt att Luuk såg igenom honom.
Den heter Min sanning om du vill se den.