2025-12-09, 19:59
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Trist resonemang vid frukosten i morgon...
Blir nog elefanten i rummet för evigt hos dem.
Citera
2025-12-09, 20:01
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Är Carl Philip buksvåger med Epstein?

Det förefaller så tills Sofia sagt motsatsen
Citera
2025-12-09, 20:11
Medlem
Läsa orden Carl Philip buksvåger med Epstein var inte vad jag förväntade mig när jag vaknade upp i morse
Citera
2025-12-09, 20:24
Medlem
En till svenska som förmedlades till Epstein av Barbro Ehnbom:

Citat:
Nya ocensurerade mejl visar att när Jeffrey Epstein 2008 utreddes för sexbrott mot minderårig ordnade Barbro Ehnbom fram en ”expert på stöd i rättstvister”. Miljardären fortsatte att donera till Handelshögskolan och affärskvinnan skickade då ”Elsa, väldigt ung”. Miljardären betalade flygbiljetten och lät svenskan bo i huset på Manhattan.
---
Med kritvita tänder och uppsatt hår ler hon brett på bilden. ”Detta är vår senaste medlem i BBB-nätverket. Elsa, väldigt ung”, skriver Barbro Ehnbom och undrar om svenskan ”kan bo på 301E 66St.”. Det är adressen till det ökända hyreshuset i New York där hundratals av Jeffrey Epsteins offer huserades genom åren.

Mejlväxlingen finns bland de 20 000 dokumenten ur Epsteinutredningen som blev offentliga tidigare i november. Dagens ETC har nu fått tillgång till ocensurerade filer via sajten ddosecrets.com.
https://www.etc.se/inrikes/svenska-affaers-kvinnans-erbjudande-till-epstein-under-sexbrotts-utredning-elsa-vaeldigt-ung?utm_sou rce=app_push&utm_medium=push
Citera
2025-12-09, 20:31
Medlem
Skilsmässan ligger i luften
Citera
2025-12-09, 21:16
Medlem
glockenreins avatar
Varför förmedlade hon unga tjejer till en pedofil?
Citera
2025-12-09, 21:32
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Varför förmedlade hon unga tjejer till en pedofil?
Det var nog det som var själva affärsmodellen.
Citera
2025-12-09, 21:35
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det var nog det som var själva affärsmodellen.

Men vad fick tjejerna för fördelar av att bli sexuellt utnyttjade? Skedde det i utbyte mot nåt annat mer meriterande arbete eller vadå?
Citera
2025-12-09, 21:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
En till svenska som förmedlades till Epstein av Barbro Ehnbom:

https://www.etc.se/inrikes/svenska-affaers-kvinnans-erbjudande-till-epstein-under-sexbrotts-utredning-elsa-vaeldigt-ung?utm_sou rce=app_push&utm_medium=push
Garanterat Elsa Hosk. Hon blev sedermera modell hos Victoria's Secret, som ju ägs av Epsteins bästis Vexner.

Stämmer dessutom på ålder och utseende.

https://en.wikipedia.org/wiki/Elsa_Hosk
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-12-09 kl. 21:43.
Citera
2025-12-09, 21:38
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Men vad fick tjejerna för fördelar av att bli sexuellt utnyttjade? Skedde det i utbyte mot nåt annat mer meriterande arbete eller vadå?
Pengar och kontakter. En är numera supermodell, en är prinsessa etc. Säkert många som gift sig med rika amerikaner också.
Citera
2025-12-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Garanterat Elsa Hosk. Hon blev sedermera modell hos Victoria's Secret, som ju ägs av Epsteins bästis Vexner.

Stämmer dessutom på ålder och utseende.

Citat:
Hosk has worked to support the anti-human trafficking organization, FAIR Girls. She became interested in the issue after seeing the movie The Whistleblower, which dealt with issues of sex trafficking.[8]

Intressant tillfällighet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Elsa_Hosk
Citera
2025-12-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Läsa orden Carl Philip buksvåger med Epstein var inte vad jag förväntade mig när jag vaknade upp i morse

Hahahahaha!!! (sätter i halsen av skratt!!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in