Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-06, 17:54
  #1
Avstängd
mcfrogs avatar
Lite skvaller om Barbro Ehnbom som är mentor till Sofia som är flickvän till prinsen.
Citera
2010-08-06, 18:21
  #2
Medlem
JumpingJacks avatar
Hon har en syster som ser nästan likadan ut och som varit ambassadör i Australien och nu är ordförande för "Föreningen Svenskar i Världen".
Har för mig att systrarna är diplomatbarn och har växt upp i Asien.

http://www.finest.se/search/showResu...nbom+Palmquist

Enligt den här artikeln har hon barn ihop med finansmannen och multimiljonären Viktor Forss.
http://www.svd.se/naringsliv/nyheter...ika_149545.svd
__________________
Senast redigerad av JumpingJack 2010-08-06 kl. 18:23.
Citera
2010-08-06, 20:49
  #3
Medlem
PandorasAsks avatar
Hon är en pasander mentor åt utviket, med tanke på att transan knullat under ett bord, eller var det på ett bord? Hon kan lära utviket några "tricks"
Citera
2010-08-06, 22:56
  #4
Medlem
Adjudants avatar
Tycker att en skvallertråd om Barbro faller under Utvikets tråd för det är i stort sett vad Barbro numera är känd för dvs som eventuell prinsgemåls mentor och mera intressant om allt samlas i den tråden. Mod får avgöra.
Citera
2010-08-06, 23:17
  #5
Avstängd
Barbros cv:

Knulldocka.

Bordellmamma.

Minglare.

"Mentor".

Källa: Flashback forum.

Någonting mer?
Citera
2010-08-06, 23:38
  #6
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Det verkar faktiskt lite tomt på information om henne. Finns det några bilder på henne från när hon var ung?
Citera
2010-08-06, 23:55
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pedia
Barbros cv:

Knulldocka.

Bordellmamma.

Minglare.

"Mentor".

Källa: Flashback forum.

Någonting mer?

Det där räcker för mig. Hon utklassar ju alla i kungafamiljen inklusive utviket om hon nu lyckas gifta in sig?!
Citera
2010-08-07, 00:02
  #8
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anckarström
Det där räcker för mig. Hon utklassar ju alla i kungafamiljen inklusive utviket om hon nu lyckas gifta in sig?!

Det mesta där på listan är nys eller elaka rykten. Affärskvinna med ett bra nätverk är hon ändock (och det fanns inte på listan).
Citera
2010-08-07, 00:13
  #9
Medlem
Leemagnums avatar
Jag tror att den här tråden startades därför att jag skrev i en annan tråd om prinsens flickvän att Barbro har en son med Victor Forss som avlades under ett soffbord, mitt under ett pågående cocktailparty i New York av de två gravt berusade blivande föräldrarna. Det finns MASSOR av skvaller om Barbro. Jag vet inget mer, men de som vet är inte på FB. Hoppas någon är. Hon är en guldgruva för snusk och skvaller.
Citera
2010-08-07, 00:16
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Det mesta där på listan är nys eller elaka rykten. Affärskvinna med ett bra nätverk är hon ändock (och det fanns inte på listan).

Vilka företag har Barbro startat? En lyxbordell räknas inte!

Vilka exekutiva¨befattningar i större bolag har Barbro haft?


KÄLLA tack!
Citera
2010-08-07, 00:18
  #11
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Vad heter sonen?
Citera
2010-08-07, 00:35
  #12
Medlem
Leemagnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vad heter sonen?

Marcus heter han.
http://www.svd.se/naringsliv/nyheter...ika_149545.svd
Inget i artikeln är sant. Hon är bäst på att promota sig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback