2025-12-09, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Vart lade han ut detta?

Screenshot uppskattas, eftersom inte alla kanske har konto där han la ut det.
På instagram. Jag har screenshots, vart kan jag ladda upp det?
Citera
2025-12-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Vart la han ut detta?

Screenshot uppskattas, inte alla kanske har konto där han la ut det.
[url]www.mollygram.com
Du kan se hans story där.

JoakimLundell
Citera
2025-12-09, 19:50
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Detta är en konflikt mellan omogna idioter som inte kan stava till konsekvenstänk eller ansvar. Sluta låtsas som att någon part är vettig eller oskyldig.

Tror det är en instinkt att vilja ta parti. Annars kan man få känslan att vara utanför.
Citera
2025-12-09, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det stora bekymret är väl att mammans låga status, gör att den framgångsrike Jocke trots allt får stöd av andra framgångsrika personer och det betyder enormt mycket. Att en kärring som röker gula blend under köksfläkten får klappar på axeln av abdra lågstatuskvinnor betyder inte ett skit, hon är körd, oavsett hur oskyldig hon än är.

Jocke kommer gå oberörd ur detta.

Jag har inte sett del två ännu .men efter första avsnittet trodde jag detta va nåt stort.att svt vågar göra en sån här dokumentär betyder att dom har sjukt mycket bevis och Jocke har gjort sjukt allvarliga saker. Men efter att ha läst om del två så verkar det vara lika mycket pajkastning här . Lika mycket bevis som Jocke säger att det är sant .lika mycket verkar svt ha bevis på att det inte är sant .om inte del tre har grova bevis och en sinnesjukt bra Knockout i sista så anser jag att dom gjort mer skada än nytta

Jag hoppades verkligen på mer .Ja mer av allt inte bara skvaller. Från svt .men som sagt .inte sett del två så har ingen egen uppfattning om det ännu och del tre kommer ju men kan fan inte tänka mig att svt godkänt denna cirkusen utan något riktigt stort . annars är det ju bara mycket risk för att bete sig nöjes sidan på aftonhoran
Citera
2025-12-09, 19:55
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrk57
Undrar om han brukar skriva såhär eller om han är full? Jag kan känna igen mig i att ha vart ett väldigt oroligt barn själv som var rädd för att nära och kära skulle dö. Det var inte pga någon tortyr eller extremt trauma - utan att jag var fäst vid mina föräldrar och var rädd för att förlora dom. Inte jättekonstigt om man tänker logiskt - mycket av media man tar del av som barn handlar om nära som dör och att vara ensam/föräldralös - ex. Harry Potter, bröderna Lejonhjärta, Rasmus på Luffen, Pippi the list goes on
Act of a madman. Spelet är över
Mobila psykakuten står nog parkerad i kvarteret efter varje avsnitt ifall Omenboi ska barrikaderna sig.
Citera
2025-12-09, 19:59
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Jag har inte sett del två ännu .men efter första avsnittet trodde jag detta va nåt stort.att svt vågar göra en sån här dokumentär betyder att dom har sjukt mycket bevis och Jocke har gjort sjukt allvarliga saker. Men efter att ha läst om del två så verkar det vara lika mycket pajkastning här . Lika mycket bevis som Jocke säger att det är sant .lika mycket verkar svt ha bevis på att det inte är sant .om inte del tre har grova bevis och en sinnesjukt bra Knockout i sista så anser jag att dom gjort mer skada än nytta

Jag hoppades verkligen på mer .Ja mer av allt inte bara skvaller. Från svt .men som sagt .inte sett del två så har ingen egen uppfattning om det ännu och del tre kommer ju men kan fan inte tänka mig att svt godkänt denna cirkusen utan något riktigt stort . annars är det ju bara mycket risk för att bete sig nöjes sidan på aftonhoran

Bevisen kommer i sista avsnittet, då gruppchatten som Jocke satt och styrde vad alla skulle göra mot C och L kommer presenteras.
Citera
2025-12-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m64a
På instagram. Jag har screenshots, vart kan jag ladda upp det?
https://imgbb.com
Citera
2025-12-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är det någon som ser Jonna som en frisk fungerande person nu?
Jonna är otroligt medberoende, men jag tror att hon är en fungerande individ och en bra mamma bortsett från det. Hon får familjen Lundells vardag att fungera.
Citera
2025-12-09, 20:01
Medlem
Citat:
Joakim la ut detta nyss:

"Sedan så har det gnagt i mig en sak Jag ANSER fortfarande att jag aldric oåstått något felaktiqt kring boken. Det står väldigt tydligt i boken det är ninnesbilder i epilogen i boken Sedan anser jag att jag har STOD för att saker har hant i papprena Att ett barn berättar att han är rädc för att sin mamma ska ta livet av sic anser jag ger starkt stöd till att mamman kan ha sagt det till barnet Och har även flera andra exempel Så tvcker det blir så äckliat detta Det bara växer pa mig.."

Han fortsätter göra bort sig. Har han dyslexi eller är han bara väldigt stressad just nu?

Han kommer aldrig släppa detta och älta det i 500 avsnitt i podden, som tur är kommer hon förmodligen inte ges utrymme i media att älta detta vidare, det duger för mig.
Citera
2025-12-09, 20:02
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Och låt ingen säga något annat <3

Exakt!
Citera
2025-12-09, 20:06
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Jonna är otroligt medberoende, men jag tror att hon är en fungerande individ och en bra mamma bortsett från det. Hon får familjen Lundells vardag att fungera.
Samt helt hjärntvättad och inte helt collage school material.
Men det är inte försent än.
Citera
2025-12-09, 20:07
Medlem
Citat:
Joakim la ut detta nyss:

"Sedan så har det gnagt i mig en sak Jag ANSER fortfarande att jag aldric oåstått något felaktiqt kring boken. Det står väldigt tydligt i boken det är ninnesbilder i epilogen i boken Sedan anser jag att jag har STOD för att saker har hant i papprena Att ett barn berättar att han är rädc för att sin mamma ska ta livet av sic anser jag ger starkt stöd till att mamman kan ha sagt det till barnet Och har även flera andra exempel Så tvcker det blir så äckliat detta Det bara växer pa mig.."

Han fortsätter göra bort sig. Har han dyslexi eller är han bara väldigt stressad just nu?

När jag var liten så var jag orimligt rädd att mördare skulle bryta sig in hos oss och slakta oss. Den rädslan ger alltså med jockelogik starkt stöd för att min mamma sagt att det kan bli så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in