Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Det stora bekymret är väl att mammans låga status, gör att den framgångsrike Jocke trots allt får stöd av andra framgångsrika personer och det betyder enormt mycket. Att en kärring som röker gula blend under köksfläkten får klappar på axeln av abdra lågstatuskvinnor betyder inte ett skit, hon är körd, oavsett hur oskyldig hon än är.
Jocke kommer gå oberörd ur detta.
Jag har inte sett del två ännu .men efter första avsnittet trodde jag detta va nåt stort.att svt vågar göra en sån här dokumentär betyder att dom har sjukt mycket bevis och Jocke har gjort sjukt allvarliga saker. Men efter att ha läst om del två så verkar det vara lika mycket pajkastning här . Lika mycket bevis som Jocke säger att det är sant .lika mycket verkar svt ha bevis på att det inte är sant .om inte del tre har grova bevis och en sinnesjukt bra Knockout i sista så anser jag att dom gjort mer skada än nytta
Jag hoppades verkligen på mer .Ja mer av allt inte bara skvaller. Från svt .men som sagt .inte sett del två så har ingen egen uppfattning om det ännu och del tre kommer ju men kan fan inte tänka mig att svt godkänt denna cirkusen utan något riktigt stort . annars är det ju bara mycket risk för att bete sig nöjes sidan på aftonhoran