Citat:
Ursprungligen postat av
Svet-Landa
Håller med. Hon har varit en driven ung kvinna som visste hur hon skulle komma framåt i livet, och jag ser inget fel i det. För mycket pekpinnar och moralpanik hos grovt folk.
Jag dömer inte de här tjejerna heller. Der är inte det jag vill ha sagt. Jag är ingen jävla moralpolis. De levde säkert helt otroliga liv med privatjet, limousine, fester med rika och kända människor, god mat, champagne, fina kläder och smycken, pengar och några gifte sig säkert jävligt rikt med. Det är helt okej att göra detta. . Men kom fan inte o klaga 10år senare att du blev utnyttjad.
Vill inte ens tänka på hur många män som sitter/suttit för våldtäkter som aldrig har hänt där nån kvinna ångrat sig ibland många år efteråt.
Kvinnor drar sig till kända män med pengar. Big Brother Annica ihop med Elias Lindholm god för hundratals miljoner. Robinson Emma är ihop med Henrik Zetterberg god för hundratals miljoner. De här tjejerna hade suttit i kassan på Coop i nån håla eller torkat pensionärsrövar på långvården om de inte sett bra ut o hittat en väg in bland kändiseliten.
Prinsessan Mette-Marit är väl med ett gammalt tjackluder ?