2025-12-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denvitaliljan113
Rätt intressant med dessa två personer som leker rättsväsende!

Sara Nilsson har totalskuld till Kronofogden på 661 tusen kroner
Största indrivaren är Skatteverket på 323 Tusen
Sedan Lowell och sedan 5 skulder till privatpersoner på 196 tusen
Sara betalade inte av något under 2024 men under 2025 gjordes det en utmätning på 36883kr.

Patrik Höjdhopparen Sjöberg har totalskuld till kronofogden på 1899853kr (1,9 miljoner)
Största skulden är till A-Mål Polisen, Banken SEB och 2x Inkasso.
Inga avbetalningar under 2024. 2025 så gjorde dom en utmätning Januari på 30000kr han har sedan betalat av 7551kr sedan mars.
Löneutmätning sedan Juni
Ansökt om skuldsanering som han får svar på denna eller nästa vecka...

Vilka hjältar som har sjukt stora skulder! Ska Sara ta sina insamlade pengar och betala av till Kronofogden?

Patrik får sätta sig i skolbänken, ta studenten, arbeta och sen betala av skulderna. Jag skall definitivt. inte betala av den där skiten.

Det är lite sköna skulder och domar våra vänner dragit på sig genom åren men idag räddar dom barn från farfar som är ny på CS men jävligt het och kåt.

Dumpen finns där ingen annan finns.
Citera
2025-12-08, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Patrik får sätta sig i skolbänken, ta studenten, arbeta och sen betala av skulderna. Jag skall definitivt. inte betala av den där skiten.

Du får ta upp det på nästa årsmöte. Du skulle ju dit.
Citera
2025-12-08, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denvitaliljan113
Rätt intressant med dessa två personer som leker rättsväsende!

Sara Nilsson har totalskuld till Kronofogden på 661 tusen kroner
Största indrivaren är Skatteverket på 323 Tusen
Sedan Lowell och sedan 5 skulder till privatpersoner på 196 tusen
Sara betalade inte av något under 2024 men under 2025 gjordes det en utmätning på 36883kr.

Patrik Höjdhopparen Sjöberg har totalskuld till kronofogden på 1899853kr (1,9 miljoner)
Största skulden är till A-Mål Polisen, Banken SEB och 2x Inkasso.
Inga avbetalningar under 2024. 2025 så gjorde dom en utmätning Januari på 30000kr han har sedan betalat av 7551kr sedan mars.
Löneutmätning sedan Juni
Ansökt om skuldsanering som han får svar på denna eller nästa vecka...

Vilka hjältar som har sjukt stora skulder! Ska Sara ta sina insamlade pengar och betala av till Kronofogden?

Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Du får ta upp det på nästa årsmöte. Du skulle ju dit.

Saras största indrivare är Skatteverket, det låter det Jag tycker faktiskt lite synd om henne. Man kan givetvis inte lita ett ögonblick på kvittona som Sara och Patrik redovisar men det skall liksom vara så med Dumpens ekonomi, frågor på det?

Inte ett jävla skit Dumpen skickat in till Skatteverket stämmer men det är kul som in i helvete. Dock uteblir införsäljningen av Dumpens bil, däcksparkare kan säkert Dumpen locka till sig i annonsen. Om det åtminstone vore en Mercedes så hade det kommit folk, zigenare.
Citera
2025-12-09, 13:34
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Saras största indrivare är Skatteverket, det låter det Jag tycker faktiskt lite synd om henne. Man kan givetvis inte lita ett ögonblick på kvittona som Sara och Patrik redovisar men det skall liksom vara så med Dumpens ekonomi, frågor på det?

Inte ett jävla skit Dumpen skickat in till Skatteverket stämmer men det är kul som in i helvete. Dock uteblir införsäljningen av Dumpens bil, däcksparkare kan säkert Dumpen locka till sig i annonsen. Om det åtminstone vore en Mercedes så hade det kommit folk, zigenare.

Dom kan ju kränga sin skrothög för 5 Mille.. Bara dumpen har denna möjlighet..

Gäller bara att en köpare gädda dyker upp, så ska det nog gå att få en kråka på köpekontraktet...
Citera
2025-12-09, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
den senaste insamlingen går till Douglas Roos och inte till Sara. så vad han väljer att göra med kapitalet som blir över efter Saras cancerbehandling är ännu okänt.

https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen

783 463 sek insamlat hittills just nu.

Vore kul om KFM ansåg att pengarna var till Sara trots att Roos hanterar dem.
Citera
2025-12-09, 16:55
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo

Undrar just hur kronofogden ställer sig i ett sånt ärende där pengarna ska gå till livsviktig behandling. Gör dom undantag eller inkasserar dom enligt reglerna
Citera
2025-12-09, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Undrar just hur kronofogden ställer sig i ett sånt ärende där pengarna ska gå till livsviktig behandling. Gör dom undantag eller inkasserar dom enligt reglerna

Riktigt så elak att jag hoppas på det är jag faktiskt inte. Men hade nog skrattat om det hänt.
Citera
2025-12-09, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo

Man får lite känslan av att Dogge Roos inte blev imponerad över hur Sara/Dumpen förvaltade miljonen han swishade in på Saras sparkonto när Patrik var kassör men jag kan givetvis ha fel.

Nu håller Dogge lite i plånboken och hoppas på att dom snåla jävlarna i Facebookgruppen skall betala för frökens vård i Soumi men det verkar ha klingat av lite bland donationerna men den 25:e smäller det då tanternas pension kommer.

1, Saras vård
2. Kronofogdemyndigheten
3, Barnen
4, Cigg/sprit

Självklart skall vi hjälpa Sara så hon mår bra för det finns ingen annan som är så fruktansvärt bra på att ta tjockisarna därute, om det inte vore för Dumpen så hade gubbarna satt på barn dygnet runt.
Citera
2025-12-09, 17:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Man får lite känslan av att Dogge Roos inte blev imponerad över hur Sara/Dumpen förvaltade miljonen han swishade in på Saras sparkonto när Patrik var kassör men jag kan givetvis ha fel.

Nu håller Dogge lite i plånboken och hoppas på att dom snåla jävlarna i Facebookgruppen skall betala för frökens vård i Soumi men det verkar ha klingat av lite bland donationerna men den 25:e smäller det då tanternas pension kommer.

1, Saras vård
2. Kronofogdemyndigheten
3, Barnen
4, Cigg/sprit

Självklart skall vi hjälpa Sara så hon mår bra för det finns ingen annan som är så fruktansvärt bra på att ta tjockisarna därute, om det inte vore för Dumpen så hade gubbarna satt på barn dygnet runt.

Man måste ju säga att Patrik och Sara är driftiga i alla fall dom har förutom startat krig mot Gubb kukarna även hittat ett sätt att bli försörjda av svenska folket. Kan tänka mig hur mycket framförallt Sara har köpt för privat bruk. Jag har dock inget emot det men kan tänka mig många som har synpunkter på det. När du tar över sen kommer du avskeda Patrik då?
Citera
2025-12-09, 19:14
Medlem
Eittols avatar
Citat:

Dom kan inte göra undantag beroende på vad man vill använda pengarna till.
Dessutom går inte pengarna till "livsviktig" behandling eftersom det inte går att bli frisk från den avancerade sjukdom som det här är fråga om.
Citera
2025-12-09, 19:23
Medlem
Citat:
Man måste ju säga att Patrik och Sara är driftiga i alla fall dom har förutom startat krig mot Gubb kukarna även hittat ett sätt att bli försörjda av svenska folket. Kan tänka mig hur mycket framförallt Sara har köpt för privat bruk. Jag har dock inget emot det men kan tänka mig många som har synpunkter på det. När du tar över sen kommer du avskeda Patrik då?

Givetvis skall något litet köttben slängas åt Patriks håll då gubbarna säkert försöker ragga online men det finns inte en enda fjortis i hela världen som hade svarat/blivit kåt när Svullo 78 gör sina moves Detta är fabricerat av Dumpen för att driva sin tes om gubbkukar online, alla vill ha dessa och det gäller i synnerhet fjortisar som vill bli av med oskulden.

Jag skulle mer än gärna samtala både med Don Juan-farbrorn och fjortisen som fått till det online på det sättet Dumpen målar upp det. Det kan möjligtvis finnas nån advokat med stor kuk och pengar som snuddar vid Dumpens scenarion men i övrigt inte en jävla chans. Det är mongos som ser ut som helveten men Dumpar runkar dessa.

Blev du breddad av en pensionär du gick i högstadiet? - Jag tror inte det!

Edit runkgubbe #711 Ron Jeremy hade eventuellt kunnat ta nån oskuld.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2025-12-09 kl. 19:54.
Citera
2025-12-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
.

Borde Gäddorna anmäls Dumpen för förtal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in