Citat:
Ursprungligen postat av
Protonic75
Man måste ju säga att Patrik och Sara är driftiga i alla fall dom har förutom startat krig mot Gubb kukarna även hittat ett sätt att bli försörjda av svenska folket. Kan tänka mig hur mycket framförallt Sara har köpt för privat bruk. Jag har dock inget emot det men kan tänka mig många som har synpunkter på det. När du tar över sen kommer du avskeda Patrik då?
Givetvis skall något litet köttben slängas åt Patriks håll då gubbarna säkert försöker ragga online men det finns inte en enda fjortis i hela världen som hade svarat/blivit kåt när Svullo 78 gör sina moves Detta är fabricerat av Dumpen för att driva sin tes om gubbkukar online, alla vill ha dessa och det gäller i synnerhet fjortisar som vill bli av med oskulden.
Jag skulle mer än gärna samtala både med Don Juan-farbrorn och fjortisen som fått till det online på det sättet Dumpen målar upp det. Det kan möjligtvis finnas nån advokat med stor kuk och pengar som snuddar vid Dumpens scenarion men i övrigt inte en jävla chans. Det är mongos som ser ut som helveten men Dumpar runkar dessa.
Blev du breddad av en pensionär du gick i högstadiet? - Jag tror inte det!
Edit runkgubbe #711 Ron Jeremy hade eventuellt kunnat ta nån oskuld.