2025-12-09, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
Ja, varför lät han sina socpapper bli tillgängliga?
Han la väl ut de själv under pågående arbete när Bo-göranson satt och funderade över hur han skulle gå tillväga.
Det är verkligen märkligt.
Han satt ju på triumfkortet där han kunde påstå vad som helst eftersom ingen hade rätt till hans journaler.

Mycket som talar för att jocke är delusional. Bara alla turer fram och tillbaka där han byter syndabock och livshistoria en gång om året.
Citera
2025-12-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt
Vad handlar sista delen om, tror du?

Del tre kommer landa i att Joakim Lundell är spindeln i nätet som dikterat narrativen åt sina hovnarrar att sprida HATET för att själv framstå som det eviga offret.
Senast redigerad av Deslauriers 2025-12-09 kl. 14:07.
Citera
2025-12-09, 14:06
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Dvs. han mår sämre än någonsin.
Och all energi är borta och livet suger just nu.
Du borde lära dig hur man tolkar psykopater.

...och du borde lära dig hur man tolkar citationstecken 😉😘
Citera
2025-12-09, 14:07
Medlem
Har inte följt tråden under dagen så vet inte om det redan skrivits om detta. Jag såg precis en video där Antonio Book sitter helt hög och full i en live och skriker om allt möjligt. Videon ska va ifrån idag och Antonio bor fortfarande hemma. Detta ska vara hemmet som Jocke och Jonna skickar sitt barn till?
Citera
2025-12-09, 14:08
Medlem
GiDDis avatar
En fråga till er insatta. Stämmer det att Jocke har sagt att hans fosterfamilj hade utsatt honom för våld och övergrepp men tog tillbaka anklagelserna? Dom så genomsnälla att sanningen spelar säkert ingen roll bara han mår bra. Fina människor..naiva dock.

Om det stämmer så vet vi att han är bredd att ljuga om sin barndom i exakt det mönster han är anklagad för och har kallat sig själv lögnare? Ett hån mot alla "riktiga" maskrosbarn. Ett hån utfört av honom själv.
Citera
2025-12-09, 14:09
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Ja, det är alldeles riktigt. Dessutom lever ju dessa narcissister ofta i tron om att de oomkullrunkeligt är jordens mittpunkt och är störst, bäst och vackrast. Samt är lite smartare än alla andra.

Samt att de ständigt sticker folk i ryggen och är paranoida
Citera
2025-12-09, 14:10
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Har inte följt tråden under dagen så vet inte om det redan skrivits om detta. Jag såg precis en video där Antonio Book sitter helt hög och full i en live och skriker om allt möjligt. Videon ska va ifrån idag och Antonio bor fortfarande hemma. Detta ska vara hemmet som Jocke och Jonna skickar sitt barn till?

Antonio är iaf skriven hemma hos Anna.
Var såg du den filmen?
Citera
2025-12-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Så kan det absolut vara. Han verkar lite smartare och kanske är det därför jag tar hans parti. Men också kanske det att jag uppfattar honom som mer "äkta" när han visar känslor. Jag grät när han hälsade på Margot och Rojne. Det kändes äkta men det kanske var fejk, det vet jag förstås inte. Han kanske är en bra skådis, vad vet jag. Chrippa fejkgråter och skrattar åt allvarliga händelser. Det kanske Jocke också gjorde i yngre dagar men som vuxen uppfattar jag inte att han skrattar sådär obehagligt och hånfullt åt allvarliga händelser. Jocke säger ändå saker som jag uppfattar som empatiskt, som att det är bra att hans familj får komma till tals, att han ju inte har sett hela dokumentären och inte vill döma på förhand, att Bodin kan ha menat nåt annat än vad han uppfattade osv. Jag uppfattar inte att Chrippa försöker resonera och se saker från andras perspektiv. Men Jocke kanske bara är lite smartare. Det kanske är ett spel för gallerierna. Vad vet jag.
Han säger empatiska saker men hans handlingar avslöjar honom. De är inte empatiska.
Citera
2025-12-09, 14:12
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiDDi
En fråga till er insatta. Stämmer det att Jocke har sagt att hans fosterfamilj hade utsatt honom för våld och övergrepp men tog tillbaka anklagelserna? Dom så genomsnälla att sanningen spelar säkert ingen roll bara han mår bra. Fina människor..naiva dock.

Om det stämmer så vet vi att han är bredd att ljuga om sin barndom i exakt det mönster han är anklagad för och har kallat sig själv lögnare? Ett hån mot alla "riktiga" maskrosbarn. Ett hån utfört av honom själv.

Jag kan ha fel...men jag har för mig att han pudlade med att säga att det var hans biomamma som inbillat honom att familjehemmet varit hemskt.
Citera
2025-12-09, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Vilken chock det måste vara för Kristallen som gett en psykopat/ kriminell/ så många fina utmärkelser. Uppriktigt hur känner ni nu när allt detta kommer fram.

Mja, och alla tv produktioner som bjudit in honom för att gråta ut om hur synd det är om honom, medan han pysslat med sånt här sinnessjukt bakom kulisserna.
Citera
2025-12-09, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Antonio är iaf skriven hemma hos Anna.
Var såg du den filmen?

Det var en inspelning från en live på tiktok, men just den har tagits bort nu verkar det som. Han satt och drog typ 3 shots och skrek. Han är fortfarande live på tiktok just nu. Han har haft flera live tidigare i veckan där han verkat påverkat och varit lika galen.
Citera
2025-12-09, 14:15
Medlem
Nån som vet varför Anna Book tar hand om Jockes o Jonnas bebis hela tiden? Orkar de inte själva eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in