2025-10-17, 05:18
Avslutad
Gratis?
Allt kostar oavsett kärlek, en klassiker att för några drinkar på krogen för att få ligga.
Sen skulle iallafall inte jag betala för en prostituerad, dvs. köpa sex
Citera
2025-12-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Att ligga kostar alltid. Om inte pengar så tid och ansträngning. Män som vill slippa allt det väljer att hellre öppna plånboken.
Kostar gör det alltid. De rika köper en lyxvilla. Vissa köper resor tex till Medelhavet. Men får en man ligga?
Ibland men är det spel eller äkta behov av sex? De flesta kvinnor gillar inte sex så mycket som män.
Kanske vill de ha barn. När det är klart så försvinner sexlusten dramatiskt....
Citera
2025-12-08, 20:16
Medlem
Ja varför betala bensin och trängselskatt alternativt biljett på SJ eller Mälartåg för att åka till Stockholm när det är gratis att gå eller springa?!

Jag är ganska vältränad så jag saknar inte förmåga att ta mig fram till fots, men av flera anledningar (en intelligent läsare kan säkert räkna ut varför) väljer att betala för att ta mig till Stockholm (och därifrån) när jag har behov av det.

För de flesta saker som man betalar för finns det gratisalternativ. Men även när man har möjlighet att välja gratisalternativet så betalar man ändå, i många fall, för att det är bekvämare eller det ger andra vinster (till exempel kräver mindre tid). Med samma bevekelsegrunder köper en del personer sex.
Citera
2025-12-08, 21:18
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Ja varför betala bensin och trängselskatt alternativt biljett på SJ eller Mälartåg för att åka till Stockholm när det är gratis att gå eller springa?!

Jag är ganska vältränad så jag saknar inte förmåga att ta mig fram till fots, men av flera anledningar (en intelligent läsare kan säkert räkna ut varför) väljer att betala för att ta mig till Stockholm (och därifrån) när jag har behov av det.

För de flesta saker som man betalar för finns det gratisalternativ. Men även när man har möjlighet att välja gratisalternativet så betalar man ändå, i många fall, för att det är bekvämare eller det ger andra vinster (till exempel kräver mindre tid). Med samma bevekelsegrunder köper en del personer sex.
För att när man blir kåt i knullkuken då vill MA n komma till, och till någon man är dragen till samt kan sina saker, OCH ÄR TREVLIG och då får man ge en överkommen slant som vi då båda har glädje av
Några frågor
Citera
2025-12-09, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
För att när man blir kåt i knullkuken då vill MA n komma till, och till någon man är dragen till samt kan sina saker, OCH ÄR TREVLIG och då får man ge en överkommen slant som vi då båda har glädje av
Några frågor

Precis! För att dra en analogi: Genom att betala tar jag mig med tåg eller bil till Stockholm på 2 timmar. Gratisalternativet att gå tar (enligt Google maps) 48 timmar.

Det vill säga om jag har behov att ta mig snabbt och bekvämt till en plats får jag betala för det och likaså kan jag få sex relativt snabbt och bekvämt genom att betala för det. Sedan vandrar jag gärna för upplevelsen att vandra i en vacker natur och jag kan välja att försöka förföra fastän utgången är osäker och det tar tid. Men jag gör inte dessa senare saker för att det är gratis, utan för att det är en annan upplevelse.
Citera
2025-12-09, 12:34
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Precis! För att dra en analogi: Genom att betala tar jag mig med tåg eller bil till Stockholm på 2 timmar. Gratisalternativet att gå tar (enligt Google maps) 48 timmar.

Det vill säga om jag har behov att ta mig snabbt och bekvämt till en plats får jag betala för det och likaså kan jag få sex relativt snabbt och bekvämt genom att betala för det. Sedan vandrar jag gärna för upplevelsen att vandra i en vacker natur och jag kan välja att försöka förföra fastän utgången är osäker och det tar tid. Men jag gör inte dessa senare saker för att det är gratis, utan för att det är en annan upplevelse.
Och var får du de uppleversena som du får på bordell thaihak tillsammans med vänlighet?
Med någon du är gift? I 25 år? Sällan pingkar oxen 2 strålar
Citera
2025-12-09, 12:51
Medlem
Varför betala för god mat på krogen. När man kan äta äckel-päckel mat hemma..Gratis...
Citera
2025-12-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Varför betala för god mat på krogen. När man kan äta äckel-päckel mat hemma..Gratis...

Och även om man får bra mat hemma, så är man ju inte alltid hemma när man är hungrig eller är på resande fot. Då kan det ju hända att det blir McDonalds, Burger King eller Sybilla ibland.

På samma sätt: Jag föredrar en dinnerdate med en "lyxeskort" eller en träff med en svensk "hobbyeskort", men ibland blir det en lite snabbare träff på en bordell.
Citera
2025-12-09, 13:56
Medlem
Jag tror de flesta kvinnor förstår vad vi pratar om...
Citera
2025-12-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avman
Killar och män som har ett utseende som är 1 till 6 av 10 kan inte få sex gratis.

Jo det kan dom men det är ett jävla meck.
Citera
2025-12-18, 03:41
Medlem
Om samtyckesåldern avskaffades skulle det inte finnas några incels.

Love is love.
Citera
2025-12-18, 03:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Och även om man får bra mat hemma, så är man ju inte alltid hemma när man är hungrig eller är på resande fot. Då kan det ju hända att det blir McDonalds, Burger King eller Sybilla ibland.

Och då menar du att det är ok att att köpa prostituerade kvinnor bara för att du i samma veva köper snabbmat för att fylla din feta buk?

Du verkar se kvinnokroppar som vilken handelsvara som helst, sen är det väl inte heller förbjudet att äta hamburgare till skillnad från att "konsumera" kvinnor mot betalning?

Citat:
På samma sätt: Jag föredrar en dinnerdate med en "lyxeskort" eller en träff med en svensk "hobbyeskort", men ibland blir det en lite snabbare träff på en bordell.

Känner du aldrig att du lider när du måste betala för att kvinnor överhuvudtaget ska vilja äta och "umgås" med dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in