2019-09-22, 19:45
Medlem
mats_lindqvists avatar
Har ingen egen erfarenhet av sex mot betalning men en anledning kan ju vara att man vill ha sex men vill försäkra sig mot att få andra uttalade eller outtalade krav/förväntningar emot sig, kring vad som ska hända efter sexet... kravlöst, helt enkelt.
Citera
2019-09-22, 19:50
Medlem
Inget sex är gratis, så trådstarten faller på sig själv

En helt falsk premiss med total avsaknad av grund.
Citera
2019-09-22, 20:36
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Inget sex är gratis, så trådstarten faller på sig själv

En helt falsk premiss med total avsaknad av grund.

Dagens sanning.

Slut.
Citera
2019-09-22, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
Ja ligga med någon. Ha sex är gratis.

Varför betala?
hur ska du träffa någon utan att det kostar pengar. det händer inte att någon tjej kommer och ringer på dörren och frågar om du vill knulla
Citera
2019-09-23, 18:00
Medlem
Ja varför? Det finns ett flertal tjejer som håller på med dessa tjänster som är totalt jävla oslagbara i sängen. Det vet man när man går dit. Varför hålla på och vela med tjejer som inte har nån rutin i sängen när man är ute efter en skön sex stund? Hur vet jag att det blir det med en nätet träff eller krog ragg? Släpp sexet fritt och avskaffa sexköpslagen för det är det sämsta som hänt i Sverige den den infördes. Vanliga vuxna människor måste få bestämma över sin kropp och liv utan pekpinnar. Hatar trafficking och förtryck men de som inte är utsatta för detta måste själva få göra vad de vill med sin kropp. Puss å snusk e det bästa 😆
Senast redigerad av Magicstrip 2019-09-23 kl. 18:02. Anledning: Stavning
Citera
2019-09-28, 15:16
Bannlyst
Sedan starten av den mänskliga civilisationen (ca 5000 år sedan), har 80% av alla kvinnor fått föra sina gener vidare till nästa generation, medan bara 40% av alla män fått göra detsamma. Dessa siffror är medelvärden (källa: youtube/Rollo Tomassi - The Rational Male).
Det intressanta är att dessa siffror uppstått med ett strikt patriarkat på plats, ett patriarkat som har stenat otrogna kvinnor till döds.
Googla de här orden, eller använd dem som sökord på youtube:
*redpill
*hypergamy
*mgtow

Läs den här boken:
titel: Män jagar, kvinnor blir jagade
Citera
2019-09-28, 18:14
Medlem
Frågan i trådämnet fick mig att tänka på en bekant som är kock.Han älskar att gå ut och äta på restaurang.Att slippa laga maten.Bara sitta och bli betjänad.Visserligen blir det dyrare än att laga ihop något hemma....Men,det är han värd...
Citera
2019-09-28, 19:25
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Frågan i trådämnet fick mig att tänka på en bekant som är kock.Han älskar att gå ut och äta på restaurang.Att slippa laga maten.Bara sitta och bli betjänad.Visserligen blir det dyrare än att laga ihop något hemma....Men,det är han värd...

Javisst. Slippa inköp, förberedelser, disk mm.
Och att kocken inte behöver slickas/sugas efteråt.

Och att man kan gå hen mätt och belåten.

Alternativet är ju gratis mat med alla dessa förpliktelser.
Är det gratis??
Citera
2019-09-28, 20:02
Medlem
Jag har nyligen kommit hem från en arbetsresa där jag hade damsällskap med mig. Sexet var "gratis", men jag fick ju betala hennes flygbiljett, middagar, fickpengar, shopping samt besöken på hotellets spa när jag arbetade ur egen ficka. Dessutom framgick det tyvärr av hotellräkningen att jag inte hade varit ensam på hotellrummet så jag behövde också själv betala 25% av hotellkostnaden. Det var visserligen trevligt att ha sällskap med, men sexet var inte alls "gratis" om man räknar in alla omkostnader. Snarare så hade det varit billigare med ett par bordell- eller eskortbesök, något som jag vanligtvis brukar hinna med under en arbetsresa.
Senast redigerad av kopenhamnlover 2019-09-28 kl. 20:06.
Citera
2019-09-28, 20:17
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag har nyligen kommit hem från en arbetsresa där jag hade damsällskap med mig. Sexet var "gratis", men jag fick ju betala hennes flygbiljett, middagar, fickpengar, shopping samt besöken på hotellets spa när jag arbetade ur egen ficka. Dessutom framgick det tyvärr av hotellräkningen att jag inte hade varit ensam på hotellrummet så jag behövde också själv betala 25% av hotellkostnaden. Det var visserligen trevligt att ha sällskap med, men sexet var inte alls "gratis" om man räknar in alla omkostnader. Snarare så hade det varit billigare med ett par bordell- eller eskortbesök, något som jag vanligtvis brukar hinna med under en arbetsresa.

Så 'sugar daddy' var inte din grej?

Ontopic; betalar tågbiljetten..Tyvärr, måste jag gå 'över ån och hämta vatten'.
Citera
2019-09-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Så 'sugar daddy' var inte din grej?

Ontopic; betalar tågbiljetten..Tyvärr, måste jag gå 'över ån och hämta vatten'.

"Sugardaddy" är trevligt och inget som jag har något emot :-) Damsällskap på resor har sin charm och eskort/bordellbesök har sin charm.

Det jag framförallt ville framhålla med mitt inlägg är att mitt damsällskap inte var gratis – min erfarenhet från livet är att det aldrig är gratis med ressällskap vare sig det handlar om fru, flickvän eller sugarbaby.
Citera
2019-09-28, 20:35
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
"Sugardaddy" är trevligt och inget som jag har något emot :-) Damsällskap på resor har sin charm och eskort/bordellbesök har sin charm.

Det jag framförallt ville framhålla med mitt inlägg är att mitt damsällskap inte var gratis – min erfarenhet från livet är att det aldrig är gratis med ressällskap vare sig det handlar om fru, flickvän eller sugarbaby.

Du ska bara inte gifta dig, då blir det 50% https://www.youtube.com/watch?v=XzvIl6jCbJs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in