2025-12-09, 12:09
Medlem
Men om hon är själv med andra och dricker så kan hon ju gå till en utav tomtenissarna istället det vill jag inte. hon är min ingen annans
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fira jul suger, säg åt henne istället att komma över när hon firat klart och fått i sig glögg, julöl, snaps och avec och fått upp så att säga rätt arbetstemperatur så hon tar emot tomtefar i skorstenen utan att klaga. Ho ho ho liksom.
2025-12-09, 12:10
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Men det här är annorlunda vi är kära i varandra och då tycker jag även att man kan fira jul tillsammans

Ja, kanske nästa år men så här tidigt är det bara konstigt om den ena parten inte vill
2025-12-09, 12:10
Medlem
Har inget ¨behov¨ utan vill bara se till att hon sköter sig. Självklart vill jag ha henne för mig själv vill ju inte röra annan kuk när vi knullar
Citat:
Ursprungligen postat av HEGGEboi
Känns som du har ett stort kontrollbehov och vill ha henne för dig själv?
2025-12-09, 12:12
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Din desperation kommer aktivt jaga bort henne.

Man ber inte om att få träffa någons familj efter 2 veckor. Din autism spelar dig ett spratt ts här för du verkar inte förstå hur weird och konstigt detta beteende faktiskt är.
2025-12-09, 12:12
Medlem
Tycker att hon ska lyssna på mig och fira jul med mig jag är trotsallt hennes man
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Ja, kanske nästa år men så här tidigt är det bara konstigt om den ena parten inte vill
2025-12-09, 12:13
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Tycker att hon ska lyssna på mig och fira jul med mig jag är trotsallt hennes man

Nej, du är hennes nya pojkvän som hon precis börjat dejta
2025-12-09, 12:14
Medlem
Jag är hennes man ich hon ska lyssna på mig
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Nej, du är hennes nya pojkvän som hon precis börjat dejta
2025-12-09, 12:18
Medlem
Citat:
Hej på min tidigare tråd skrev jag och fråga om tips på hur man attraherar tjejer.

Först vill jag säga tack till alla tips.

Nu till mitt dilemma, jag har hittat en tjej o vi har pratat ett tag och nu när julen närmar sig så frågade jag om hon ville fira jul med mig, då sa hon nej

Vad ska jag göra för att övertala henne att fira jul med mig?
Du var ju en singel icke Alfa incel i lördags.
Men du har redan hittat en ny tjej som du redan vill introducera till din famij?

Citat:
Hon sa att anledningen var att vi inte känt varandra tillräckligt länge vilket jag tycker är helt befängt då vi ändå känt varandra i över en månad och dejtat i två veckor :,(
Nej nu ljuger du igen. Som sagt du var singel i lördsgs.
Senast redigerad av dazzy 2025-12-09 kl. 12:29.
2025-12-09, 12:19
Avstängd
Isterbandsdoktorns avatar
Hon har folk som betyder mer än dig.

Julen är helig, den firar man inte med vem som helst.
2025-12-09, 12:19
Medlem
om du läser mitt svar till frange så skulle du förstå, eller är det för jobbigt för prinssesan ditt jävla svin läs hela tråden innan du kommenterar nästa gång idiot

Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Du var ju en singel icke Alfa incel i lördags.
Men du har redan hittat en ny tjej som du redan vill introducera till din famij?
2025-12-09, 12:20
Medlem
morgonstjaernans avatar
Är hon en slampa eller varför skulle hon få för sig att ligga runt med någon annan kille enligt dig? Är du inte man nog att ha henne för dig själv?
2025-12-09, 12:20
Medlem
Exakt julen är helig därför tycker jag man ska fira med sin partner och nej hon har ingen som ska betyda mer än mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Hon har folk som betyder mer än dig.

Julen är helig, den firar man inte med vem som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in