2025-12-09, 11:59
Medlem
HEGGEbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Vi har inte bara pratat utan vi dejtar samt har haft samlag, jag som många andra i min situation känner att vi är i det stadiet att vi ska fira jul tillsamman

Om man har samlag efter en fest ska man då fira jul med personen? Du verkar som en töntig person som har svårt att lyssna på andra. Kanske ska gå terapi ist för Tate-kurser
2025-12-09, 12:01
Medlem
Vi knullade inte efter nån ¨fest¨ vi pratade sen dejta och en kväll hemma i min lägenhet satt vi och kolla på film och hade det trevligt, en sak ledde till det andra och helt plötsligt hade vi samlag. Inte för att nån som du skulle förstå den känslan ändå
Citat:
Ursprungligen postat av HEGGEboi
Om man har samlag efter en fest ska man då fira jul med personen? Du verkar som en töntig person som har svårt att lyssna på andra. Kanske ska gå terapi ist för Tate-kurser
2025-12-09, 12:02
Medlem
HEGGEbois avatar
Citat:
Vi knullade inte efter nån ¨fest¨ vi pratade sen dejta och en kväll hemma i min lägenhet satt vi och kolla på film och hade det trevligt, en sak ledde till det andra och helt plötsligt hade vi samlag. Inte för att nån som du skulle förstå den känslan ändå

Jag vet mycket väl. Jag har en fru sen 14 år tillbaka. Men mina råd till dig är att låta den stackars tjejen va innan du börjar psykiskt misshandla henne... Låt henne fira jul hos sin familj. Eller ännu bättre fira jul med hennes familj?
2025-12-09, 12:02
Medlem
Loreias avatar
Man firar väl inte jul med någon man dejtat i två veckor? Speciellt inte om man bara känt personen i en månad.
Försöker föreställa mig att man skulle tagit med varenda person man haft något tillfälligt med till diverse högtider med släkten, jäklar vad knepigt och rörigt.
2025-12-09, 12:03
Medlem
halaltarzans avatar
Fira jul suger, säg åt henne istället att komma över när hon firat klart och fått i sig glögg, julöl, snaps och avec och fått upp så att säga rätt arbetstemperatur så hon tar emot tomtefar i skorstenen utan att klaga. Ho ho ho liksom.
2025-12-09, 12:04
Medlem
Citat:
Hej på min tidigare tråd skrev jag och fråga om tips på hur man attraherar tjejer.

Först vill jag säga tack till alla tips.

Nu till mitt dilemma, jag har hittat en tjej o vi har pratat ett tag och nu när julen närmar sig så frågade jag om hon ville fira jul med mig, då sa hon nej

Vad ska jag göra för att övertala henne att fira jul med mig?

Varför ska hon fira jul med dig hon bara känt i några veckor 18.00talet vill ha dig tillbaka! Rolig posthistorik har du! (FB) Varför vill inte tjejer ha en snäll kille?
2025-12-09, 12:05
Medlem
franges avatar
Jasså, ni har dejtat i två veckor men samtidigt skapade du den här tråden för tre dagar sen där du bölade som en liten kärring över att ingen ville ha dig?
(FB) Varför vill inte tjejer ha en snäll kille?

Trovärdighet nolla. Det stinker p12 med skollov precis lika mycket här som det gjorde i förra tramstråden.
Senast redigerad av frange 2025-12-09 kl. 12:07.
2025-12-09, 12:06
Medlem
oj hela 14 år utan samlag eller är det nån gremlin du är med? oavsett vad så tycker jag synd om dig... jag misshandlar henne inte på något sätt och jag tycker att hon ska fira jul med MIG då jag är mannen i huset och hon ska lyssna på mig. Sen att du är töntig och inte skulle våga säga till så gör det bara dig till en tönt plus så måste ju nån hålla koll på henne
Citat:
Ursprungligen postat av HEGGEboi
Jag vet mycket väl. Jag har en fru sen 14 år tillbaka. Men mina råd till dig är att låta den stackars tjejen va innan du börjar psykiskt misshandla henne... Låt henne fira jul hos sin familj. Eller ännu bättre fira jul med hennes familj?
2025-12-09, 12:07
Medlem
Citat:
Tillräcklig lång tid har gått...

Tydligen inte.
Medlem
Ja för att för tre dagar sen så hade vi ett litet bråk och hon blev distant så trodde det var över då.
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jasså, ni har dejtat i två veckor men samtidigt skapade du den här tråden för tre dagar sen där du bölade som en liten kärring över att ingen ville ha dig?
(FB) Varför vill inte tjejer ha en snäll kille?

Trovärdighet nolla.
Medlem
HEGGEbois avatar
Citat:
oj hela 14 år utan samlag eller är det nån gremlin du är med? oavsett vad så tycker jag synd om dig... jag misshandlar henne inte på något sätt och jag tycker att hon ska fira jul med MIG då jag är mannen i huset och hon ska lyssna på mig. Sen att du är töntig och inte skulle våga säga till så gör det bara dig till en tönt plus så måste ju nån hålla koll på henne

Känns som du har ett stort kontrollbehov och vill ha henne för dig själv?
2025-12-09, 12:08
Medlem
Men det här är annorlunda vi är kära i varandra och då tycker jag även att man kan fira jul tillsammans
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Man firar väl inte jul med någon man dejtat i två veckor? Speciellt inte om man bara känt personen i en månad.
Försöker föreställa mig att man skulle tagit med varenda person man haft något tillfälligt med till diverse högtider med släkten, jäklar vad knepigt och rörigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in