2025-12-09, 11:46
Medlem
Hej på min tidigare tråd skrev jag och fråga om tips på hur man attraherar tjejer.

Först vill jag säga tack till alla tips.

Nu till mitt dilemma, jag har hittat en tjej o vi har pratat ett tag och nu när julen närmar sig så frågade jag om hon ville fira jul med mig, då sa hon nej

Vad ska jag göra för att övertala henne att fira jul med mig?
2025-12-09, 11:49
Medlem
HEGGEbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Hej på min tidigare tråd skrev jag och fråga om tips på hur man attraherar tjejer.

Nu till mitt dilemma, jag har hittat en tjej o vi har pratat ett tag och nu när julen närmar sig så frågade jag om hon ville fira jul med mig, då sa hon nej

Låter trist kompis. Sa hon någon anledning till varför hon inte ville fira jul med dig?
2025-12-09, 11:51
Medlem
Hon sa att anledningen var att vi inte känt varandra tillräckligt länge vilket jag tycker är helt befängt då vi ändå känt varandra i över en månad och dejtat i två veckor :,(
Citat:
Ursprungligen postat av HEGGEboi
Låter trist kompis. Sa hon någon anledning till varför hon inte ville fira jul med dig?
2025-12-09, 11:52
Medlem
HEGGEbois avatar
Citat:
Hon sa att anledningen var att vi inte känt varandra tillräckligt länge vilket jag tycker är helt befängt då vi ändå känt varandra i över en månad och dejtat i två veckor :,(

Men du, ni har dejtat 2 veckor och du ska kräva att hon ska fira jul med dig. För henne är du en mes. Och när jag snabbt läste din tråd ser jag ju att du verkar ha en dålig självkänsla och en TÖNT
2025-12-09, 11:53
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Hahaha. Du driver med oss.
Ingen människa skulle väl vilja fira jul med någon man knappt känner.
2025-12-09, 11:55
Medlem
Problemet hon inte verkar förstå är att jag är mannen i huset och om vi ska dejta måste hon kunna lyssna på mina order. Varför kallar du mig tönt när jag är den som aktivt sätter ner foten, du är säkert en sån partner som bara tofflar runt din partner en sån vill ingen ha. så din relation om du nu har en kommer inte hålla så länge
Citat:
Ursprungligen postat av HEGGEboi
Men du, ni har dejtat 2 veckor och du ska kräva att hon ska fira jul med dig. För henne är du en mes. Och när jag snabbt läste din tråd ser jag ju att du verkar ha en dålig självkänsla och en TÖNT
Medlem
HEGGEbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus

Han verkar vara rätt mongo... när man läser hans tidigare trådar märker man att han har något fel i huvudet. Han köper kurser av Andrew Tate. Han tar inte att andra har egna åsikter...
Medlem
Det är alldeles för lite tid mannen. Nästa jul kanske det blir lämpligt, om ni fortsatt att träffa varandra.
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:

Hm, du har "hittat" en tjej och har fått för dig att ni är ett par bara för att ni har pratat ett tag, kan slå vad om att hon inte ser det på samma sätt.

Då är det inte alls konstigt att hon inte vill fira jul med dig.
2025-12-09, 11:56
Medlem
Nej jag driver inte jag tycker bara att man ska fira jul med den man dejtar speciellt som kvinna, det är traditionelt och jag tycker till skillnad från fjant sverige att traditioner ska behållas
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
2025-12-09, 11:58
Medlem
Vi har inte bara pratat utan vi dejtar samt har haft samlag, jag som många andra i min situation känner att vi är i det stadiet att vi ska fira jul tillsamman
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Hm, du har "hittat" en tjej och har fått för dig att ni är ett par bara för att ni har pratat ett tag, kan slå vad om att hon inte ser det på samma sätt.

Då är det inte alls konstigt att hon inte vill fira jul med dig.
2025-12-09, 11:59
Medlem
Tillräcklig lång tid har gått...
Citat:
Ursprungligen postat av fujian
Det är alldeles för lite tid mannen. Nästa jul kanske det blir lämpligt, om ni fortsatt att träffa varandra.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in