Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Efter senaste avsnittet tror jag att Jocke har allt annat vinna och resten av familjen förlorar på att dokumentären sänds. Jocke är den enda som framstår som sympatisk och trovärdig. Dokumentären är till Jockes fördel, som jag ser det.
Är du fullständigt från vettet människa? Jocke har suttit och bussat sina hundar att hata på en oskyldig familj vilket kommer att berättas i del 3. Det är därför avsnittet avslutas med att de säger: "Det är ett verk av den store Joakim Lundell:"
Jocke har haft låg profil själv men styrt hela HATET med sin makt och bussat sina undersåtar att göra skitjobbet för att själv försöka undvika att råka illa ut.
Att du skriver att Jocke framstår som sympatisk och trovärdig efter dessa två avsnitt är bland det mest sjuka jag upplevt så länge jag kan minnas
Bara det faktum att Jocke och Anjo sitter och ringer BGB i panik och gör bort sig totalt säger vem som helst med sunt förnuft att det inte gynnar Jocke att denna dokumentär sänds... men om du vill leva i någon slags fantasivärld får du väl göra det!
Jocke har ljugit sig igenom de senaste 10-15 åren och nu verkligheten kommit ikapp honom!
Avslutningsvis: Du kritiserar Anjo hårt, utan att tänka på att Anjo är Jockes bästa vän och nyttiga hund som i detta fall agerat exakt som husse Jocke beordrat honom! Vad säger det om Jocke och hans moral att han nytthar Anjos tjänster och har detta avskum som vän?