Citat:
Ursprungligen postat av
detektiven789
Alltså, mina tankar om detta är att programmet försöker utmåla Anjo och andra influensers som elaka skvallerkärringar, helt ok, men givetvis försöker programmet också framställa Linnea som ett offer.
Detta vill jag ifrågasätta. Min råd till Chrippa, som gått tillbaka till kvinnan som fick honom häktad för misshandel, är att vara försiktig framöver. Det Anjo och de andra sa om Linnea kan ju faktiskt i slutändan vara hyfsat korrekt. Linnea må inte vara med i någon kristen sekt men resten om hennes beteende i relationer kan faktiskt stämma. Amber Heard var inget undantag.
Vi får se hur säcken knyts ihop i tredje delen...
Linnea är ett offer. Förstår inte hur man kan argumentera emot det? Visst, hon gjorde några videos/snaps där hon fittade sig, bland annat genom att dra upp rasks otrohet. Vad hade du själv gjort om du fick utså det hon fick utstå i nästan ett år? Suttit tyst?
Dessutom är Rask en fitta av rang, en genomvidrig människa som ljuger om allting.
Om Chrippa är ett offer är väl en annan femma, men givetvis har Jocke och Co förstört hans anseende helt och hållet även om han betett sig illa själv.
Problemet ligger också i att Jocke m.fl har gjort liknande saker mot Chrippa innan (2016) när de blev osams, samt mot ett antal andra personer genom åren. Det går på repeat.