Citat:
Ursprungligen postat av
LiteBalansOchFakta
Var det inte du som delade Fuppen tidigare?
Jag tror att jag laddade ner den tack var dig. En pdf, med allt sekretessbelagt material som exempelvis mammans anmälan till familjerådgivningen där hon beskrev pappans "gränslösa sexuella beteende" gentemot sönerna.
Pappan var visst polisanmäld av sönerna för sexuellt ofredande och tagit massa blancolån. Han verkar inte vara en särskilt trevlig typ, tur man slipper vara gift med en sådan oansvarig j...l.
Till familjerådgivningens beskrev mamman att han hade tagit så mycket lån att bara kostnaderna låg på 45 000 i månaden. Hon jobbade visst tre jobb för att sanera hans skulder, och drev företag på gården, medan han höll sig borta och lät henne och sönerna göra jobbet.
Tack för att du delade domen, där ser man att det är berättelser mamman är dömd för, inga utomstående vittnen och inga skador trots att det påstås daglig våld. Det framkommer även att bevisning som hade friat henne aldrig presenterades.
Hennes försvarare verkar ha varit rimligt oengagerad, Sönerna hade visst varit i skolan, varför togs inte skolnärvaron med som bevisning. Mamman verkar ju nästan ha jobbat ihjäl sig. Märkligt att det inte finns någon arbetsnärvaro som bevisning.
Och om de hade gäster på bed and breakfastet kan man ju undra varför de inte fick vittna`?
Kan inte du dela fuppen igen, för om man läser hennes bok framgår att mannen ringde ut polisen utan anledning, och att polisen aldrig utredde hans falska anmälan. Det måste gå att se i händelseprotokollet vad han sade till SOS, det kan man ju fråga varför det inte utreddes?
Det verkar finnas mycket som ligger dolt, som exempelvis att mannen börjat samla bevis i samband med sönernas anmälan av honom för sexuella övergrepp, och att den så kallade "dagboken", skrevs under tiden socialtjänsten utredde familjen på grund av pappans sexuella beteenden.
Det verkar konstigt att mamman skulle slå hela familjen blodig när de var regelbundet hos socialtjänsten.
Dessutom verkar pappan ha tömt alla deras tillgångar medan hon satt frihetsberövad och fått henne skyldig honom pengar i bodelningen. Det var väl du som delade det dokumentet. Lägg upp det igen.
Jag tror inte på den här historian, mannes motiv om hämnd och ekonomi, verkar aldrig ha utretts. Konstigt!