2025-12-08, 09:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Dom ville inte hjälpa Chrippa. Anjo och Jocke har över huvud taget inget att göra med polisens arbete, dom ska inte lägga sig i sånt. Dom klampade in och gjorde så mycket skada dom kunde när han satt häktad. Dom var aldrig ute efter att hjälpa, dom var och är alltid ute efter att uppnå maximal förödelse.

Han tog emot dom och hjälpen.. Pumpa videos... - Var det inte så han sa?
Dom ALLA såg pengar i detta.
Njahh inte Jocke.. Han skickade fram Anjo ist mer.
Vi tycker olika här. Det är helt okej.
Citera
2025-12-08, 10:00
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja det är jag.
Jag tycker det är illa att skriva en bok oavsett om denna lever eller inte.
Att prata om det är helt ok. Men då pratar man med personen det berör
och man gör det privat. Man gör det inte för allmänheten kan jag tycka.
Jag konfronterade min plågoande.. - ja e glad att jag gjorde det.
För det kan man inte göra när dom är döda.

Är man en intressant person, eller känd, finns så klart ett intresse av en sådan bok. Men den lär ju vara sann, i viss mån? Personligen anser jag även att den borde tillföra något ur ett konstnärligt och litterärt perspektiv, inte skrivas på ett så taffligt vis. Det är ju som att en mellanstadieelev har plitat ihop någonting.

Personligen anser jag som sagt att dylika böcker i viss mån behövs, främst om de är stilfullt skrivna och bidrar till litteraturen (även det är respekt mot den som boken handlar om), kan funka som en "självhjälpsbok" för andra? Dock är ju inte Js bok någon litterär bok.

I dom bästa av världar kan man ju tycka att det J ägnar sig åt borde skett bakom stängda dörrar och privat. Men, sannolikt är det pengarna som lockar framför anständighet.
Citera
2025-12-08, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vad har du fått det ifrån? Det är väl ungar (12-17 år) som utgör majoriteten av Jockes fans? Vad har du för källa på att massa medelålders kvinnor följer honom?

Nej det är många medelålders kvinnor. Som har trauman osv och haft dålig barndom själva, många som kommenterat på hans insta,Facebook osv är medelålders kvinnor
Citera
2025-12-08, 10:10
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miisshemlig
Nej det är många medelålders kvinnor. Som har trauman osv och haft dålig barndom själva, många som kommenterat på hans insta,Facebook osv är medelålders kvinnor

Många batikhäxor blir det...
Citera
2025-12-08, 10:11
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Är man en intressant person, eller känd, finns så klart ett intresse av en sådan bok. Men den lär ju vara sann, i viss mån? Personligen anser jag även att den borde tillföra något ur ett konstnärligt och litterärt perspektiv, inte skrivas på ett så taffligt vis. Det är ju som att en mellanstadieelev har plitat ihop någonting.

Personligen anser jag som sagt att dylika böcker i viss mån behövs, främst om de är stilfullt skrivna och bidrar till litteraturen (även det är respekt mot den som boken handlar om), kan funka som en "självhjälpsbok" för andra? Dock är ju inte Js bok någon litterär bok.

I dom bästa av världar kan man ju tycka att det J ägnar sig åt borde skett bakom stängda dörrar och privat. Men, sannolikt är det pengarna som lockar framför anständighet.

Ta tex Bianca och Pernilla Wahlgren. Bianca behöver inte skriva någon bok.
Dom talade om sina problem öppet. Känns mer ärligt så.

Edit
Och visst ryggade man ibland och tänkte.. - Jisses hur kan hon säga så till sin Mamma
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-12-08 kl. 10:17.
Citera
2025-12-08, 10:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det kan du göra, om du vill ha fel.

Hur gick det att läsa för dig där? Skrev inget om mig, utan att DU antar
Citera
2025-12-08, 10:16
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ta tex Bianca och Pernilla Wahlgren. Bianca behöver inte skriva någon bok.
Dom talade om sina problem öppet. Känns mer ärligt så.

Wahlgrens hade väl inte direkt samma problem och bakgrund? Känns som en udda jämförelse.
Citera
2025-12-08, 10:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Wahlgrens hade väl inte direkt samma problem och bakgrund? Känns som en udda jämförelse.

Kanske inte men vi talade om kändisar. Och inte har väl deras resa alltid varit en dans på rosor.
Finns nog mycket man inte vet och vill och behöver man veta?

Jag har inte läst Jockes bok. Kommer inte göra heller.
Citera
2025-12-08, 10:22
Medlem
mrmummas avatar
Imorgon släpps del två, känns som Jockeboi gått full banans med sin lilla klick av följare som en slags bekämpning av vad som skall komma upp. Blir synnerligen intressant imorgon att följa upp hans och Jonnas Skade begränsning, förbered er på nya artiklar och gråt i media...dags köpa popcorn(note my self)
Citera
2025-12-08, 10:25
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Kanske inte men vi talade om kändisar. Och inte har väl deras resa alltid varit en dans på rosor.
Finns nog mycket man inte vet och vill och behöver man veta?

Jag har inte läst Jockes bok. Kommer inte göra heller.

Ingens liv och föräldrarelationer har varit en dans på rosor. Js uppväxt är ju rätt extremt i sammanhanget om än den på intet vis är unik.

Wahlgrens spelar inte samma ligor som familjen J är sprungna från. Går inte att jämföra.
Citera
2025-12-08, 10:29
Medlem
Flaskpostenss avatar
Imorgon kommer nästa avsnitt. Ska bli spännande att se
Citera
2025-12-08, 10:57
Medlem
https://youtube.com/shorts/6h0NXHawe34?si=k4wmhdiNCvOomhZ_

Är det här hittepå? Det om begravningen på Joakims morfar alltså?

Annars ger det bra stöd om att han har livlig fantasi och lätt för att hitta på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in