Citat:
Ursprungligen postat av
Worldofwcswed
Har fru KD utbildning i ledarskap och utveckling är hon inte sommelier? Men vem fan betalar 1800 kronor för det ändå det är sjuka pengar även om det var med en riktig typ guru eller nåt.
Visst finns det företag och privatpersoner som kan/vill betala mycket/h för typ coaching och terapi men inte ”spark session” med fru KD…nej. På instasidan ”Lägerelden” har hon inte gjort ngt inlägg, samma sak med poddens insta och matlabbet. Är hon/de bara lata? Så oerhört märkligt att inte använda kanalerna man har. Intrycket man får är att alla företag/verksamheter är halv eller heldöda.