2025-12-06, 23:08
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolebe9487
Jag tycker det är konstigt. Har aldrig blivit lurad i alla fall. Men jag är inte den där löjligt känslosamma tjejen, det kanske bara är så att man inte ger sig på mig

Skulle tro att riktigt kurviga och bystiga kvinnor blir mer lurade på detta vis.
Det är nästan som att man som kille utgår från att en sådan kvinna är kåt jämt och vill bli påsatt, och att det är därför hon ser ut så. Annars skulle hon väl bära nikab och dölja allt istället för att visa upp det. Typ.
Citera
2025-12-06, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Skulle tro att riktigt kurviga och bystiga kvinnor blir mer lurade på detta vis.
Det är nästan som att man som kille utgår från att en sådan kvinna är kåt jämt och vill bli påsatt, och att det är därför hon ser ut så. Annars skulle hon väl bära nikab och dölja allt istället för att visa upp det. Typ.
Nope, det blir de inte. Har varit båda.

Ja män utgår från det, men lurad blir man definitivt inte. Man blir inte tänd på fler män för det. Och nej, kvinnor vill inte ha relation med vilken kille som helst. Det är män som villdet
Citera
2025-12-06, 23:15
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Nope, det blir de inte. Har varit båda.

Ja män utgår från det, men lurad blir man definitivt inte

Din egen erfarenhet är inte samma som hela kvinnosläktets.
Citera
2025-12-06, 23:17
Bannlyst
Citat:
Din egen erfarenhet är inte samma som hela kvinnosläktets.
Jo, jag tror nog det är ganska representativt. Har aldrig hört om någon kvinna som har blivit lurad
Citera
2025-12-06, 23:55
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Jo, jag tror nog det är ganska representativt. Har aldrig hört om någon kvinna som har blivit lurad

Det är inget man skryter om direkt som kvinna tror jag. Fast oftast kanske besviken är ett bättre ord än lurad i just det sammanhanget.

Killar blir nog oftare besvikna på det stora hela dock. Antingen för att de inte fick ligga eller inte fick vara ihop.
Spermier jagar ägg och inte tvärtom.
Citera
2025-12-07, 01:42
Medlem
Citat:
Vill man inte ha barn så bryr man sig inte
Vill man inte ha barn så bryr man sig inte om vad kvinnan får gå genom, är det det du säger?
Citera
2025-12-07, 01:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Män brukar ju som regel känna sig väldigt upprörda om man inte vill fortsätta träffa dem eller ha en fortsatt relation med dem.

Ja du är ju kvinna så du har säkert varit med om detta men du har ingen erfarenhet av hur upprörda och sura kvinnor kan bli om män inte vill träffa dom något mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Skulle snarare säga att det är män som tar att man vill ligga med dem som någon sorts löfte om en fortsättning ifall de vill ha en sådan.

Vad baserar du detta på? Dina engångsligg?
Citera
2025-12-07, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brette
Vill man inte ha barn så bryr man sig inte om vad kvinnan får gå genom, är det det du säger?
Nej kvinnan bryr sig inte om armar och ben. Man vill nog bara bli av med fostret. Självklart tolkade du mig fel med avsikt
Citera
2025-12-07, 10:54
Bannlyst
Citat:
Det är inget man skryter om direkt som kvinna tror jag. Fast oftast kanske besviken är ett bättre ord än lurad i just det sammanhanget.

Killar blir nog oftare besvikna på det stora hela dock. Antingen för att de inte fick ligga eller inte fick vara ihop.
Spermier jagar ägg och inte tvärtom.
Ok jag vet inte. Det har inte hänt mig i alla fall. Ja män blir ”besvikna” (”du gjorde mig jätteledsen!”) kallas det. Vill man inte så vill man inte, det ska respekteras i första taget.

Och det har naturligtvis varit de som har sprungit efter mig, inget annat. Vet inte varför män på FB får för sig att kvinnor springer efter män, själv skulle jag aldrig göra en sådan sak…
Senast redigerad av Jolebe9487 2025-12-07 kl. 11:12.
Citera
2025-12-08, 03:18
Medlem
Citat:
Nej kvinnan bryr sig inte om armar och ben. Man vill nog bara bli av med fostret. Självklart tolkade du mig fel med avsikt
Eller så vill du inte stå för att du helt enkelt inte bryr dig o varesig fostrets eller kvinnans välfärd. Enkelt att skylla över det på att jag missförstått där och detta är varför det inte blir relationer: Män bryr sig inte om kvinnor. Män bryr sig om sin egen njutning och hur de kan utnyttja kvinnor.
Citera
2025-12-08, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brette
Eller så vill du inte stå för att du helt enkelt inte bryr dig o varesig fostrets eller kvinnans välfärd. Enkelt att skylla över det på att jag missförstått där och detta är varför det inte blir relationer: Män bryr sig inte om kvinnor. Män bryr sig om sin egen njutning och hur de kan utnyttja kvinnor.
Nej, jag bryr mig inte om barnet om jag inte vill ha barn. Något du uppenbarligen har haft väldigt svårt att fatta…
Citera
2025-12-08, 17:54
Medlem
Citat:
Nej, jag bryr mig inte om barnet om jag inte vill ha barn. Något du uppenbarligen har haft väldigt svårt att fatta…
Tack för att du erkänner att du är ett monster som varken bryr sig om små fosterkroppar ELLER kvinnor. Jodå, jag förstår precis men ville ha det svart på vitt. Det fick jag där, tack för att du bevisar min poäng!

Hur känns det att gå ut och ha sex med random kvinnor du sedan kräver ska göra abort med dina foster? Du kanske rentav är stolt över det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in