2025-12-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Synd att de bara babblar på, det intressanta hade ju varit att höra vad B hade att säga.
Palla bara kolla tills han la på, typ 45min av upprepningar...

Kan inte låta bli att fundera på om de seriöst tror att den som pratar mest på något sätt vinner?

Det är precis vad de tror, det är därför alla deras videos är timmar långa. Det är bara jagjagjag i deras huvuden, aldrig ta in vad någon annan säger eller hur någon annan tänker och den här videon visade väldigt bra på hur de alltid beter sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vad skulle han säga?
Han verkar bara ha brytt sig om vad Chrippa & Sneans sida har sagt.
Han vill inte lyssna på Jocke & Anjo.
Visst, det kan låta som svammel för den som inte är så insatt men jag tror
detta kommer ge denna Bo en törn i sidan. Är han inte redan anmäld så lär
han nog bli.

Någon guldspade tror ja inte han får iaf.

Mina damer och herrar, här har ni er typiske följare till Joakim Lundell.
Citera
2025-12-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Det handlar nog mer om att de ska banka in i sin följarbas vad de ska tycka. Det fungerar säkert rätt så bra.

Verkligen, kommentarerna var helt galna. Flera framstår som om de verkligen tror att det här kommer påverka svt. Så verklighetsfrånvänt.
Citera
2025-12-07, 23:58
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Det är precis vad de tror, det är därför alla deras videos är timmar långa. Det är bara jagjagjag i deras huvuden, aldrig ta in vad någon annan säger eller hur någon annan tänker och den här videon visade väldigt bra på hur de alltid beter sig.

Mina damer och herrar, här har ni er typiske följare till Joakim Lundell.

Javisst vettu och Chrippa kommer INTE få sitta i fängelse.
Jag har följt både Chrippa & Jocke..
Som sagt. När det gäller Jockes historia backar ja lite.
Har inte ens läst hans bok men näh.. denna dokumentär luktar illa tycker jag
och ni behöver inte tycka som mig. Sätt mig inte i något jävla fack heller.
Barnsligt.
Citera
2025-12-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Fast att blanda in sjukvård i public service är ju inte rätt.
Svt får en påse pengar av staten att köpa in produktioner och att göra egna produktioner.
Att man kan ifrågasätta valet av produktion är en sak men att blanda in regeringens välfärdspolitik blir galet.

Ja, Staten bestämmer vad pengar ska läggas på så de kan strypa en stor summa på SVT och omfördela det till sjukvården istället då svt helt tappat sitt uppdrag. SVTs uppdrag är INTE att köpa och producera underhållning för miljoner skattemedel. Det är helt befängt. Det ska privata bolag sköta. SVT ska inte konkurrera med privata mediebolag som gör underhållning!
Citera
2025-12-08, 00:00
Medlem
KingofKingzs avatar
Bland de sjukaste jag sett, totalt pratar ner honom ställer ledande frågor och låter han inte prata till punkt innan de ska fortsätta prata ner honom och sen spelar förvånade att han lägger på? Jag hade orkat max 5 minuter av ett sånt samtal. Och att Anjo sen enbart tillåter kommentarer på klippet ifrån folk som subbar och är medlemmar talar sitt tydliga språk. Att folk är såna höns som faller för sånt här är väl det mest tragiska egentligen
Citera
2025-12-08, 00:02
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
De skriker han klickade

Men han sa ju innan
Måste kila , har ni mer frågor
Sen la han på

Men han hade redan sagt att de kan maila
Vid fler frågor

De tjöta sönder Bo totalt
Klart han inte pallar lyssna mer

Å folk i kommentarerna
- wtf han ba klicka

"Har ni mer frågor så maila" Säger han och lägger på.. Men dom babblar så mycket så dom hör inte vad han säger. Dom flesta skulle ha lagt på för länge sedan efter det där babblet.

Förstår inte hur man orkar med att sätta sig in i det här eländet med dom här människorna.
Citera
2025-12-08, 00:07
Medlem
Citat:
Vad skulle han säga?
Han verkar bara ha brytt sig om vad Chrippa & Sneans sida har sagt.
Han vill inte lyssna på Jocke & Anjo.
Visst, det kan låta som svammel för den som inte är så insatt men jag tror
detta kommer ge denna Bo en törn i sidan. Är han inte redan anmäld så lär
han nog bli.

Någon guldspade tror ja inte han får iaf.

Skulle säga att dokumentären redan blivit en succé. Bara efter första avsnittet ha det blivit uppståndelse och skapat debatt över hela Sverige.

Om du inte visste det, Dokument Inifråns huvudsyfte är att skapa nödvändig samhällsdebatt.

Ps
Bo-Göran har fightats med betydligt fulare fiskar än de där förvuxna mongoloiderna.
Senast redigerad av Ralfhead 2025-12-08 kl. 00:09.
Citera
2025-12-08, 00:11
Medlem
watsups avatar
Haha ser man inte igenom dem här dårarna ännu så gör man det nog aldrig. Ser otroligt mycket fram till tisdag
Citera
2025-12-08, 00:13
Medlem
Citat:
Javisst vettu och Chrippa kommer INTE få sitta i fängelse.
Jag har följt både Chrippa & Jocke..
Som sagt. När det gäller Jockes historia backar ja lite.
Har inte ens läst hans bok men näh.. denna dokumentär luktar illa tycker jag
och ni behöver inte tycka som mig. Sätt mig inte i något jävla fack heller.
Barnsligt.

Att Chrippa eventuellt kommer sitta i fängelse har överhuvudtaget inget med det här att göra.
Vill du inte bli satt i något fack rekommenderar jag att klättra ur deras rumpor. Kan lova dig att normala människor kommer tycka att de beter sig som två barnrumpor i det där samtalet, har redan börjat komma reaktioner på det.
Citera
2025-12-08, 00:15
Medlem
Pommiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
jag har lyssnat på Jockes äldre klipp på YT och han antyder, viftandes på journalen att precis allt bara drabbade mamman och ingen annan. Ungefär som det bara var mamman som såg saker, bara mamman som såg Jocke ta stryptag....

Men, att det bara är mammans ord som kommer fram är ju för att hon är vårdnadshavare. De har samtalen med henne...

Och... det var alltså andra personer som drabbades med - därav faller ju hans påståenden ganska platt.

Fostermamman sa i dokumentären nu med att Jocke hade "mördarblick" så de kunde inte ha kvar honom.

Eller hur, det är ju liksom inte en polisutredning där polisen hör alla i omgivningen för att utreda skuldfrågan. Mamman har kontakt med dem för att han behöver hjälp, inte för att ”snacka skit” som han själv hävdar.
Citera
2025-12-08, 00:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Skulle säga att dokumentären redan blivit en succé. Bara efter första avsnittet ha det blivit uppståndelse och skapat debatt över hela Sverige.

Om du inte visste det, Dokument Inifråns huvudsyfte är att skapa nödvändig samhällsdebatt.

Ps
Bo-Göran har fightats med betydligt fular fiskar än de där mongoloiderna.

Om du ser det så.. så ja. Det är inte för intet det strömmar in anmälningar till Granskningsnämnden.
Det kommer kanske falla platt vad vet jag? Jag är bara en åskådare till detta spektakel.
Jag undrar om Mamman tycker det blev bättre nu? Måste vara jobbigt för dom alla? Eller så är detta deras bästa tid?
Citera
2025-12-08, 00:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Att Chrippa eventuellt kommer sitta i fängelse har överhuvudtaget inget med det här att göra.
Vill du inte bli satt i något fack rekommenderar jag att klättra ur deras rumpor. Kan lova dig att normala människor kommer tycka att de beter sig som två barnrumpor i det där samtalet, har redan börjat komma reaktioner på det.

Jo det tycker jag. Varför går dom ut med detta nu? Jaja det blir nog bra med det ska du se.
Ja du verkar trivas i Chrippa & Linneas röv det säger jag inget om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in