2025-10-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

...
Kanhända, men om dom skriver lite för att dom upplever sig gå på minfält, så får dom inte träffar pga att dom är för tysta och inte har någon åsikt, åtminstone enligt mig. Är för att män ska visa vilka dom är redan i text, för är dom för vaga och luddiga så går dom bort likväl som att dom är helt fel typ. Så lika bra att visa vem man är och vad man står för, för det lär komma fram förr eller senare?

Vet inte då jag bara sexdejtar men många som finns på sidor för det finns även på vanlig dejting och det tycks vara ungefär samma klagomål oavsett plats tycker jag. Nu pratar ju jag mest med män så har inte kvinnors perspektiv så mycket men det lilla jag hör så upplever många kvinnor att det vid vanlig dejting är nästan som vid sexdejting men i lite mera förtäckta ord och handlingar.
Som det sägs, rädda pojkar får inte kyssa vackra flickor. Men jag hävdar att detsamma gäller omvänt.

Har väl ungefär samma åsikt som dig, de som kan uttrycka sig i skrift har bättre chanser online. Jag minns flera kvinnor som aldrig kunde skriva en komplett mening, i något fall var de tom lärare (!). Men i nåt fall tordes hon byta tel.nr, oj vilken skillnad, samtal som aldrig ville ta slut, fria associationer från ämne till ämne, samma senare IRL.

Har testat Hemligg, BC och Klubb6, ledde ingenstans. Men jag vet ju att det beror på att jag bor fel. Hade bättre lycka i pannkakan.
Citera
2025-11-01, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Om det vore så enkelt. Vi äger bostad tillsammans, vi har ett fritidshus, bilar, aktier, besparingar och mycket annat gemensamt efter alla dessa år. det är inte bara att: "Hej, då!", också är det klart.
Med andra ord helt cuck’ad.

Jag själv hade varit antingen otrogen eller separerat. Ni får väl dela på skiten.
Citera
2025-11-16, 20:21
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Hade bättre lycka i pannkakan.
Pannkakan?
Citera
2025-11-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Pannkakan?

Förmodligen "Happy Pancake"?
Citera
2025-12-02, 17:06
Medlem
Citat:
Förmodligen "Happy Pancake"?

Är det fortfarande "BC" som är den mest besökta sex-sidan?
Citera
2025-12-03, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sertralin89

Det finns nog inte så mycket officiell statistik på det... Egentligen finns det inte några riktigt bra sidor för att få enkelt napp som kille eftersom det på alla siter är typ 90% killar. Du drunknar i mängden.

Om du är bög eller tjej så är BC toppen. Om du är kille så behöver du 20+ cm kuk eller annat som gör att du blir extra speciell.

Det är de vanliga siterna som gäller. Bara att läsa bakåt i tråden så hittar du information.
Citera
2025-12-03, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sertralin89

Vet inte men kan gissa på det kanske.
Citera
2025-12-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Det finns nog inte så mycket officiell statistik på det... Egentligen finns det inte några riktigt bra sidor för att få enkelt napp som kille eftersom det på alla siter är typ 90% killar. Du drunknar i mängden.

Om du är bög eller tjej så är BC toppen. Om du är kille så behöver du 20+ cm kuk eller annat som gör att du blir extra speciell.

Det är de vanliga siterna som gäller. Bara att läsa bakåt i tråden så hittar du information.

Inte toppen bara för att man är tjej då många män är så desperata och inte så många tjejer vill ha desperata män.
Det gäller att sålla hårt och det kan ändå vara svårt att hitta en vettig sexpartner, särskilt när man ställer krav på att ens sexpartner ska kunna uppföra sig och vara civiliserad...
Säkert mindre svårt än för män, men inte lätt som många tror.
Söker inte stor kuk och inte "hunkar" men att hitta normala och vettiga som matchar det man själv söker och vill få ut av sexet är inte helt lätt.

Skulle säga att som man är det nog inte lätt att få enkelt napp någonstans, då kanske inte så stor andel kvinnor vill ha det lika enkelt,.
Så är man en man och vill ha väldigt enkelt, sök andra män om du kan tänka dig det...
Citera
2025-12-04, 08:13
Medlem
Citat:
Inte toppen bara för att man är tjej då många män är så desperata och inte så många tjejer vill ha desperata män.
Det gäller att sålla hårt och det kan ändå vara svårt att hitta en vettig sexpartner, särskilt när man ställer krav på att ens sexpartner ska kunna uppföra sig och vara civiliserad...
Säkert mindre svårt än för män, men inte lätt som många tror.
Söker inte stor kuk och inte "hunkar" men att hitta normala och vettiga som matchar det man själv söker och vill få ut av sexet är inte helt lätt.

Skulle säga att som man är det nog inte lätt att få enkelt napp någonstans, då kanske inte så stor andel kvinnor vill ha det lika enkelt,.
Så är man en man och vill ha väldigt enkelt, sök andra män om du kan tänka dig det...

Nu är jag inte kille, men jag tror inte att det är specifikt för BC att du som kvinna råkar ut för många "neanderthalare". Dem hittar du på alla kontakt-siter och -appar, speciellt de som inte kostar så mycket att använda.
Det kanske är lite fler på BC eftersom den i princip inte kostar något och det inte längre är någon moderering.

Jag förstår att det kan vara svårt som tjej att hitta russinen i kakan, men du har i alla fall något att välja på.

En "normal" tjej som reggar sig på BC får på några dagar typ 1000+ meddelanden både från tokar och vettiga män. Det kan nog vara jobbigt i sig att hantera, men med lite ansträngning så är det i princip en garanterad väg att få ligga.

En "normal" hetero-kille som reggar sig på BC kommer inte att få ett enda meddelande från en tjej någonsin; endast ett tjogtal mail från bögar som vill försöka att "konvertera" honom.
Om han sedan försöker att kontakta någon tjej som matchar och skriver ordentligt personligt välformulerat meddelande kommer han med 99% sannolikhet ändå bli ignorerad, för mottagande tjej är översållad av meddelanden från alla desperata tokar.

Personligen har jag haft mycket bättre lycka på betal-siter (VM, Tinder m fl). Det finns inga siter som är perfekta. Du hittar scammare och lurendrejare överallt, men för en normal man så är det betydligt enklare att hitta en tjej när konkurrensen från neanderthalarna minskar en aning. Sedan får man lära sig vilka som försöker lura dig (de är oftast lätta att genomskåda).
Senast redigerad av Magnum442 2025-12-04 kl. 08:16.
Citera
2025-12-05, 03:30
Medlem
FuckSwedens avatar
Är det någon som lyckas registrera sig eller fylla på PLUS-medlemskapet på BC?
Citera
2025-12-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Är det någon som lyckas registrera sig eller fylla på PLUS-medlemskapet på BC?

Har du annan teleoperatör än Telia bör det gå bra, står på sidan att Telia inte samarbetar längre så går inte att fylla på/registerna sig med Telia som mobiloperatör.
Citera
2025-12-07, 23:57
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Har du annan teleoperatör än Telia bör det gå bra, står på sidan att Telia inte samarbetar längre så går inte att fylla på/registerna sig med Telia som mobiloperatör.
Så segt... vi får hoppas att de hittar en lösning. Men men, tänkte ändå byta operatör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in