2025-08-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavyloadz
20 år?! Vad i helsike. Skilj dig medans tid är.
Om det vore så enkelt. Vi äger bostad tillsammans, vi har ett fritidshus, bilar, aktier, besparingar och mycket annat gemensamt efter alla dessa år. det är inte bara att: "Hej, då!", också är det klart.
Citera
2025-08-30, 09:59
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Om det vore så enkelt. Vi äger bostad tillsammans, vi har ett fritidshus, bilar, aktier, besparingar och mycket annat gemensamt efter alla dessa år. det är inte bara att: "Hej, då!", också är det klart.

Ok. Om det väger över ett sexlöst liv med en däst kossa som ej bryr sig om sitt utseende, så förstår jag dig. Lycka till med hus och bilar.
Citera
2025-09-25, 15:00
Medlem
Citat:
Jag och min fru har inte haft sex sedan minst 20 år tillbaka. Hon har helt tappat intresset och har gjort sig så ointresserad och oattraktiv som möjligt för att slippa. Är det då fel att mig att söka sex på annat håll?

Var ärlig med henne, säg att du har behov som hon uppenbarligen inte kan/vill tillgodose eller dela med dig. Hon kanske tänker som du att ni fortsätter vara ihop för enkelhetens skull och låter dig knulla runt.
Citera
2025-10-03, 20:47
Medlem
KonnyOsts avatar
Finns det fler sidor eller är det bodycontact som gäller? Söker inte BDSM eller sånt
Citera
2025-10-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonnyOst
Finns det fler sidor eller är det bodycontact som gäller? Söker inte BDSM eller sånt

Det finns en sida som heter Hemligg, den marknadsför sig som ett community för vanligt folk med intresse för sex. Så inte en renodlad sexkontaktsida, men trevligt klimat. Beror lite på vart man bor och hur man själv saluför sig om man ska få napp eller inte, och en del bland båda könen tycks bara vilja visa upp sig.
Med en bra profil, att man deltar i diskussioner och att man publicerar något i det allmänna flödet ökar ens chanser då andra får en känsla för vem man är.
Tyvärr en del väntetid för insläpp av killar då andelen killprofiler inte får överstiga 60% och man blir utslängd om man blir påkommen med falska uppgifter i profilen.
Så en seriös sida med närvarande admins, till skillnad från BC, men inte lika många medlemmar och troligen inte lika bra spridning men värt att kolla in kanske?

Söker man på nätet så hittar man en sida med totalsågning av Hemligg, men man förstår fort att den som skrivit det inte varit medlem/eller bara är sur för utebliven lycka för det kostar inte något att skicka meddelanden. Däremot måste man en ömsesidig flört för att kunna skriva, detta för att inte tjejprofiler ska ge upp på en gång som på många andra sidor. Man kan betala för Vip om man vill, men bättre sökmöjligheter och andra fördelar är såklart helt frivilligt.
Citera
2025-10-07, 15:09
Medlem
Citat:

Har ni inte haft sex på 20 år? Hur länge har ni varit tillsammans / i vilken ålder är ni? Oavsett är ju 20 år väldigt länge. Har ni pratat om det och vad säger hon? Vad säger hon om dina behov? Finns det några medicinska/psykiska anledningar? Är ni lyckliga tillsammans i övrigt?

Många frågor.
Citera
2025-10-25, 17:43
Medlem
BePatients avatar
Har utforskat lustylovers.se och har nu sett att man måste betala för att kunna skicka meddelanden. Jag gissar att alla såna sidor är fejk, men är lika bra att fråga. Nån som har haft framgång med den sidan eller liknande?
Citera
2025-10-28, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Har utforskat lustylovers.se och har nu sett att man måste betala för att kunna skicka meddelanden. Jag gissar att alla såna sidor är fejk, men är lika bra att fråga. Nån som har haft framgång med den sidan eller liknande?

Jag har aldrig hört talas om den; det är förmodligen en i högen av alla andra hundratals fejk-siter. Det finns typ bortåt 10 siter som är hyfsat ok... bara att läsa tidigare i tråden; de finns alla omnämnda här.
Citera
2025-10-28, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Aldrig hört talas om den sidan!

Här har du några sidor du kan testa som är legit
bodycontact.com
hemligg.se
klubb6.se
victoriamilan.se
c-date.se
Citera
2025-10-28, 13:52
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Jag har aldrig hört talas om den; det är förmodligen en i högen av alla andra hundratals fejk-siter. Det finns typ bortåt 10 siter som är hyfsat ok... bara att läsa tidigare i tråden; de finns alla omnämnda här.

Citat:
Ursprungligen postat av Draggenharald
Aldrig hört talas om den sidan!

Här har du några sidor du kan testa som är legit
bodycontact.com
hemligg.se
klubb6.se
victoriamilan.se
c-date.se
Jo, ni måste ha rätt. Efter att ha frågat några tjejer var de bor så visade det sig att alla mirakulöst bodde nära mig...!
Citera
2025-10-29, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
...
Särskilt om man tänker på att många män här tycker att kvinnor överlag är dåliga på att konversera när det gäller vanligt dejting, och jag upplever att väldigt många män är dåliga på att konversera när det gäller sexdejting.
...
Har lärt mig genom livet att ytterst få är både verbala och goda skribenter. Oftast det ena eller andra, med en majoritet som är varken eller.

Ser jag till mig själv, så är jag nog rätt analytisk och filosofisk i text, betydligt lättsammare IRL.

Mycket av männens dålighet, beror nog på att de själva upplever att de går omkring på ett minfält.

Vanlig dejting och sexdejting, vad skiljer egentligen?
Citera
2025-10-30, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Har lärt mig genom livet att ytterst få är både verbala och goda skribenter. Oftast det ena eller andra, med en majoritet som är varken eller.

Ser jag till mig själv, så är jag nog rätt analytisk och filosofisk i text, betydligt lättsammare IRL.

Mycket av männens dålighet, beror nog på att de själva upplever att de går omkring på ett minfält.

Vanlig dejting och sexdejting, vad skiljer egentligen?

Det kan vara så, träffar ju bara den som det klickar med i text, så dom är sämre på att konversera i text träffar jag aldrig.

Tänker att jag är nog ungefär lika i text som irl, men såklart blir man något begränsad i text då man inte vill skriva alla nyanser som man kan få fram verbalt irl.

Kanhända, men om dom skriver lite för att dom upplever sig gå på minfält, så får dom inte träffar pga att dom är för tysta och inte har någon åsikt, åtminstone enligt mig. Är för att män ska visa vilka dom är redan i text, för är dom för vaga och luddiga så går dom bort likväl som att dom är helt fel typ. Så lika bra att visa vem man är och vad man står för, för det lär komma fram förr eller senare?

Vet inte då jag bara sexdejtar men många som finns på sidor för det finns även på vanlig dejting och det tycks vara ungefär samma klagomål oavsett plats tycker jag. Nu pratar ju jag mest med män så har inte kvinnors perspektiv så mycket men det lilla jag hör så upplever många kvinnor att det vid vanlig dejting är nästan som vid sexdejting men i lite mera förtäckta ord och handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in