2025-12-07, 10:27
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Jag har provat att bli tuffare genom olika kurser men ingenting hjälper.
Har ni några tips?

När dem säger att dem tycker att du är för snäll så betyder det att dem inte tror att du kan ge dem beskydd, de behöver känna sig trygga. De ser heller ingen som kan leda dem, de behöver en man som kan leda. Bra självförtroende kommer man långt med.

Skit i vad feministerna och girl-bossarna säger, de är dumma i huvudet. En sån tjej vill du ändå inte ha.
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-12-07 kl. 10:29.
2025-12-07, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
stark (inte nödvändigtvis fysiskt).
Både och. Det är en modern myt att kvinnor inte bryr sig om fysiskt starka män med muskler. Kommer från feminismens önsketänkande.
I själva verket gör dom det, även om dom låtsas om som annat. Det är rent evolutionärt och handlar om att muskler/fysisk styrka visar på bra gener, skydd, trygghet, vitalitet. Dom dras till det.

Dock ska inte den psykologiska styrkan underskattas. Den är viktigare. Kvinnor gillar inte psykiskt svaga, instabila, känsliga killar. De vill ha någon som står stark när det blåser. Kvinnan ska stå för det neurotiska och mannen är tryggheten.
Detta i sin tur är inte likställt med att mannen ska vara kall och enpatilös. Han ska bry sig om kvinnan och om hennes känslor. Men inte själv vara i behov av mental stöttning. Han ska vara den trygga punkten.

Han ska visa känslor genom stöttning och givande. Inte egen svaghet och eget behov av stöd.
2025-12-07, 10:37
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Snälla killar är förutsägbara och bjuder inte på risker och spänning som onda killar. Därför är snälla killar tråkiga och tjejer är ute efter att ha kul

Vem är en bättre underhållare än djävulen han själv?

Tänk på det
Senast redigerad av EmMEw0w93 2025-12-07 kl. 10:41.
2025-12-07, 10:42
Medlem
Citat:
Jag är ALFA det är bara din beta energi som gör att du inte kan inse det

Ojojoj. Det här kan ju vara en av anledningarna till att du är singel. Just saying…
2025-12-07, 10:44
Medlem
Citat:
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Har ni några tips?

Enormt många kvinnor har snälla killar men du ser bara efter dom kvinnor som du vill ha som gillar elaka killar.
2025-12-07, 11:09
Medlem
Mailmanss avatar
Hade en period där jag betedde mig som ett as mot tjejer. Aldrig fått knulla så mycket i hela mitt liv, det var helt sinnesjukt.

Kvinnor är fan inte friska
2025-12-07, 11:10
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Enormt många kvinnor har snälla killar men du ser bara efter dom kvinnor som du vill ha som gillar elaka killar.

Skitsnack, ALLA tjejer gillar dåliga killar, även det som påstår att dom endast dejtar snälla killar.

Trycker man ner kvinnor får man mycket kvinnor så är det bara, tyvärr.

Hade önskat det var tvärt om, men kvinnor ser till att det är så världen ser ut
2025-12-07, 11:26
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Men att kvinnorna lever på sociala medier ska männen acceptera?

Klart att man ska få lira lite datorspel om man vill.. klarar inte kvinnan av lite självständighet så är dörren ditåt >.

Min fru klagar då inte när jag lirar spel med polarna, jag klagar inte på henne när hon ''doomscrollar'' på IG i timtal.

Vi ett romantiskt liv trots detta, håller ''flamman'' vid liv.
Visst, men när du bjöd hem henne till dig första gången så var inte speldatorn på central plats i finrummet.
2025-12-07, 11:29
Medlem
Citat:

Har ni några tips?

Jag tror inte det går att lära sig, då blir det konstlat. Det är nåt man bara är. Snäll är en bra egenskap o framåt 30 kommer du hitta en tjej som vill ha en snäll kille t sina barn.
Innan dess söker man kanske spänning m bad boys.
2025-12-07, 11:30
Medlem
Dishys avatar
Citat:

Har ni några tips?

Det handlar inte om att du är snäll utan om att de bara säger så för att de inte är tända på dig. Fortsätt dejta.
2025-12-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
"25 years ago, 17-year-old patriot Daniel Wretström was lynched in Salem by a gang of immigrants.
He was dragged into a ditch by Taher Odeh, who shouted, "There's the racist! ", before his older brother, Khaled Odeh, cut his throat.
Two girls, Susanna Kotala and Johanna Hellman, were involved in the assault.
No real prison sentence was given. Khaled Odeh was sentenced to psychiatric treatment. The rest went free with only community service.
The media hurried to label Daniel as a "Nazi", but deliberately chose to ignore the clear anti-Swedish motive."

Har du provat jaga någon tonåring och skurit av honom halsen?

Anti-Swedish är inte precis detsamma som "anti-racist", det senare är ett politiskt motiv, det förra rasistiskt och likställer man dem skulle det betyda att man anser alla svenskar vara rasister..
2025-12-07, 12:18
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Har gått flertalet kurser den som funka bäst för mig var nog andrew tate. Men ja kanske får tatuera mig lite för att öka oddsen med honorna Tror du en tatuering på en enhörning funkar? Vill att tatueringarna ändå ska symbolisera mig själv lite
Detta måste ju vara en trolltråd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in