2025-12-07, 06:10
Medlem
Tror kanske inte det handlar om att man är snäll eller tuff. I början när man träffar någon är det lätt att bli lite av en pushover. Man tänker bara på att vara den andre till lags, för man är ju intresserad och vill ju att det ska funka. Därför äter man äckliga bao burgare och sushi när man egentligen vill ha kebab.

Jag tror att det lyser igenom och uppfattas som osäkerhet/snällhet och att man saknar en egen vilja. Kom med motförslag ibland, vad känner du.
2025-12-07, 06:13
Medlem
Xpander-s avatar
"25 years ago, 17-year-old patriot Daniel Wretström was lynched in Salem by a gang of immigrants.
He was dragged into a ditch by Taher Odeh, who shouted, "There's the racist! ", before his older brother, Khaled Odeh, cut his throat.
Two girls, Susanna Kotala and Johanna Hellman, were involved in the assault.
No real prison sentence was given. Khaled Odeh was sentenced to psychiatric treatment. The rest went free with only community service.
The media hurried to label Daniel as a "Nazi", but deliberately chose to ignore the clear anti-Swedish motive."

Har du provat jaga någon tonåring och skurit av honom halsen?
2025-12-07, 06:22
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Oj vilket problem, att vara för snäll.
2025-12-07, 06:48
Medlem
Relationer är egentligen simpelt. Har du något att erbjuda kvinnor så kommer kvinnor att attraheras till dig. Har du inget att erbjuda så kommer ingen kvinna attraheras till dig.
Är det manlighet du är ute efter att efbjuda, så handlar det mer om att kunma stå för sina tankar och värderingar i vårtt och torrt! Obrydd över vad andra tycker och tänker om en eller om man förlorar vänner eller till och med sitt jobb.
Snäll och respektfull kan man såklart vara samtidigt. Besitter man dessa egenskaper så blir det inte så mycker manligare än så, om du frågar mig.
2025-12-07, 07:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Varför vill inte tjejer ha en snäll kille?

Jag skulle absolut säga att snälla snubbar går hem, dock inte mesar.

När slogs du för övrigt sist TS?

Och vad i helvete sitter du på Flashen en lördagskväll för om du behöver en kärring?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-12-07 kl. 07:07.
2025-12-07, 07:07
Avslutad
Svenska tjejer vill ha en alfamachoman med perfekt fysik och 25 cm kuk.

Men i macholänder som Brasilien finns många tjejer som föredrar snälla, lugna
och hederliga killar.
Vet detta av mångårig erfarenhet.
Jag är max normalbyggd med 15 cm kuk ( fick 17,6 cm förr men pga pungskada numera 15 cm )
och jag fixar alltid tjej i Brasilien och andra latinoländer.

Svenska tjejer kan dricka mitt piss och äta mitt bajs plus få mitt spott i sina vidriga ansikten.
2025-12-07, 07:27
Medlem
Kvinnor, framförallt yngre kvinnor, vill gärna ha en kille som har självförtroende och visar framfötterna. Det behöver inte betyda att han är en "bad boy". Det finns en undergrupp med kvinnor som dras till kriminella ja, men de är trasigt gods ändå och inget att ha. Snällhet kan tolkas på olika sätt. Det kan vara strategi för att få det man vill ha (sex oftast). Kvinnor ser igenom detta. Äkta snällhet är något annat och har inget underliggande motiv.
2025-12-07, 07:35
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Klart de vill. Men allt kommer i ett paket.
Tryghet, pengar, social status, utseende, självsäkerhet, kreativitet, humor, dominans, omhänderragande osv
snällhet och särbehandling av sin partner är viktigt.

Vardör e de ens enfråga, alla vet.
Personer som upplever att ingen uppskattar deras snällher kanske kan bli lite mindre tillrättalagda och på, ingen gillar när någon e för på/desperat. Tar bort oförutsägbarheten och dynamiken i flörten.
Många unga kvinnor reagerar säkert instinktuvt på lite motstånd, inkl snället. De tror ju att självsäkerhet och att va svår(inte snäll) är densamma som kompetens. Så att va för snäll är indikation på låg status och kompetens.
Äldre kvinnor genomskådar och reagerar annorlunda. Bli bra på allt annat utöver snällhet så bmir snällheten en fördel.
Senast redigerad av Asb3rger1337 2025-12-07 kl. 07:38.
2025-12-07, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Jag har provat att bli tuffare genom olika kurser men ingenting hjälper.
Har ni några tips?
För att de vill ha rövhål som iallafall är dominanta och bra i sängen där de knullar som odjur. Är du för snäll blir du bara tråkig. Kvinnor är mer emotionella och mindre intelligenta så de fattar inte bättre. Tuffa till dig, gå med i en lokal aktivklubb så du blir bra på att slåss. Sen när du är bra på att beskydda är du mer attraktiv i en kvinnas ögon. Lyssna inte på alla fruntimmer som säger att du ska vara i kontakt med dina känslor och snäll. De vet inte vad de egentligen vill ha och har precis skilt sig från sina karlar som gjorde misstaget att lyssna på vad en kvinna säger istället för vad hon egentligen menar
2025-12-07, 07:59
Medlem
sommarlovs avatar
Det är inte så att kvinnorna vill ha en elak kille.
De vill ha en stabil kille som har ett liv.
Ha dina intressen, men inte hobbys som datorspel eller pokemon.
Ha en bil som funkar och är betald.
Sätt på kvinnorna, för att du vill, sök inte medgivande, kvinnor vill bli erövrade.

En vuxnare variant av dig själv helt enkelt.
2025-12-07, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Men dem borde gilla mig endå det är inte som att jag säger det till dem
Varför ”borde” de gilla dig ändå? Att bli gillad är ingen mänsklig rättighet. Dessutom, som andra i tråden har skrivit, så är det inte bara ord som räknas. Din uppenbart desperata, osäkra och faktisk rätt offerkoftiga attityd plockas upp oavsett om du ”inte säger det till dem” och en sån attityd är inte attraktiv.
Dessutom har du fått en massa bra råd: att jobba med ditt självförtroende, undvika Tate, börja gymma etc. Men du verkar ju inte vilja ha några råd? Du vill ju typ bara att andra incels ska bekräfta din bild av att tjejer är dumma i huvudet.
Lite självreflekterande är på sin plats..
2025-12-07, 08:28
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Ha dina intressen, men inte hobbys som datorspel eller pokemon.

Men att kvinnorna lever på sociala medier ska männen acceptera?

Klart att man ska få lira lite datorspel om man vill.. klarar inte kvinnan av lite självständighet så är dörren ditåt >.

Min fru klagar då inte när jag lirar spel med polarna, jag klagar inte på henne när hon ''doomscrollar'' på IG i timtal.

Vi ett romantiskt liv trots detta, håller ''flamman'' vid liv.
Senast redigerad av Kalaskula544 2025-12-07 kl. 08:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in