2025-12-06, 17:34
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Äh, det är säkert bara skitsnack för att få sympatier. Han tror väl att rätten ska tycka synd om honom och släppa förbudet. Han tror ju att allt går att snacka sig ur för han har ju "talets gåva" enligt pappsen.
Det är precis vad han tror idioten.
Citera
2025-12-06, 17:43
Medlem
Sett första delen av dokumentären på svt. Får obehagliga vibbar av pappa Berg. Mycket obehaglig människa. Fårstpr vart chrippa fått sin aggrisiva sida ifrån.
Citera
2025-12-06, 17:54
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrasarskrivning
Sett första delen av dokumentären på svt. Får obehagliga vibbar av pappa Berg. Mycket obehaglig människa. Fårstpr vart chrippa fått sin aggrisiva sida ifrån.
Han har mycket stor mage
Citera
2025-12-06, 18:23
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Sitter du och chansar och tror igen?
Är ett jävla liv när andra gör det.

Hon ljuger ju, för hittar man det inte i journalen så har ju inget hänt tydligen.
Citera
2025-12-06, 18:47
Medlem
https://postimg.cc/fS4GKxQb

Queen of hyckleri har talat!
Var det inte hon som ville hugga i
en viss youtuber i halsen med en kniv 6 gånger?
Citera
2025-12-06, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
https://postimg.cc/fS4GKxQb

Queen of hyckleri har talat!
Var det inte hon som ville hugga i
en viss youtuber i halsen med en kniv 6 gånger?
Detta ständiga missbruk av ordet dem.
Citera
2025-12-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Chrippa säger att han tyckt det varit så jobbigt att vara belagd med reseförbud. Han nämnde bla att han inte kunnat närvara vid bröllop och dop. Är det någon som vems vilket bröllop och dop han åsyftar eller är det bara ytterligare en lögn från hans sida?

Chrippa är känd för att hitta på saker. Skulle vara väldigt intressant att veta vem i hans närhet som gift sig och har barn som döpts. Han har ju kunnat resa runt i Sverige ett bra tag nu, vart finns hans såkallade vänner? Finns ingen som vill umgås med honom längre. Dom han har runt sig är mellan 18-24 år. Är det dessa som gift sig?
Låt mig små le 🤭
Citera
2025-12-06, 19:23
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Chrippa säger att han tyckt det varit så jobbigt att vara belagd med reseförbud. Han nämnde bla att han inte kunnat närvara vid bröllop och dop. Är det någon som vems vilket bröllop och dop han åsyftar eller är det bara ytterligare en lögn från hans sida?

Idioten verkar mer bekymrad över reseförbudet än det faktum att han kan få 3,5 års fängelse 😂😂
Citera
2025-12-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Chrippa är känd för att hitta på saker. Skulle vara väldigt intressant att veta vem i hans närhet som gift sig och har barn som döpts. Han har ju kunnat resa runt i Sverige ett bra tag nu, vart finns hans såkallade vänner? Finns ingen som vill umgås med honom längre. Dom han har runt sig är mellan 18-24 år. Är det dessa som gift sig?
Låt mig små le 🤭
Har för mig någon släkting till hans numera fru gifte sig eller om det var dop, men det är ju givetvis bara en snyfthistoria att han lider av att inte kunna delta på någon avlägsen släktings bröllop, han vill inte sona sina brott och ta konsekvenserna och lipar därför.
Han vill lägga ut på insta att han sitter i en röd uppblåst flytande plastferarri som en muppig turist och skriva -kolla alla, jag lyckades.
Citera
2025-12-06, 19:37
Medlem
Det jag inte förstår gällande "Hatet" är att Chrippa är så saker på vad det ska handla om fast ingen vet? Är det inte rimligt att tro att han också får lite ovett? Han och Linnea är väl knappast oskyldiga, eller? Känns som han är säker på att det bara är andra sidan som ska få skit.
Citera
2025-12-06, 20:04
Medlem
NeXXors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Idioten verkar mer bekymrad över reseförbudet än det faktum att han kan få 3,5 års fängelse 😂😂

Ja, jag tror att den dagen reseförbudet försvinner så sitter han och dansken på ett plan till Spanien. Han hade nog räknat med att åka direkt efter rättegången och nu grusades de planerna.
Citera
2025-12-06, 20:31
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeXXor
Ja, jag tror att den dagen reseförbudet försvinner så sitter han och dansken på ett plan till Spanien. Han hade nog räknat med att åka direkt efter rättegången och nu grusades de planerna.

Reseförbudet kommer inte hävas före avtjänat straff. Då hade inte åklagaren förlängt det igår.
Han får helt enkelt ta en resa till Spanien om ca 2,5 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in