2025-12-06, 12:00
Medlem
Horrorgrams avatar
Vad beslutades det om angående clownens reseförbud?
Citera
2025-12-06, 12:07
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Med tanke på att han verkar helt och hållet tappat greppet om livet och att hans luftslott har fallit samt de andra han dragit med sig i fallet är det rimligt att han är på väg mot ett sammanbrott. Men om han har en allvarlig diagnos som gör att han inte känner något är det nog mest att luftslottet föll som är jobbigt.

Linnéa verkar ju i varje fall glad. Jag tycker mig ändå se att Chrippa inte mår lika bra. Jag kan se helt fel.

Om jag fattat det rätt så kan straffet förlängas om 2025:s räkenskaper visar att han/dom har begått ännu mer brott och det straffas.

2025 lär väl inte Julia vara lika inblandad eller inte alls.

Chrippa, Tomas och Linnéa är väl trion. Men tänk om de har dragit in fler under detta året. Jag tänker på att Linnéa kom med förslag hur de ska lura andra dvs planerande brottslighet.

Och det med reseförbudet trodde han nog att det skulle upphävas. Jag tror att han tänkte att nu drar dom. Det kan ju iofs hända ändå.

Det är säkert jobbigt att han inte kan manipulera och gapa sig fri från detta han ställt till det. Han kan inte skylla på Jocke för ingen går på det.

Inte konstigt att han ser fullständigt sliten ut. Fasaden föll.

Mmmm, ser ut som om 2026 kanske inte blir deras år heller.. haha
Citera
2025-12-06, 12:26
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Kvarstår till den 19e december då domen kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Mmmm, ser ut som om 2026 kanske inte blir deras år heller.. haha
Inte mycket, bästa sändningstid!
Citera
2025-12-06, 12:49
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Att clowner inte får lämna landet och att han har anmälningsplikt 1 g/v tills domen faller d 19/12.
Citera
2025-12-06, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Då kan hon ju mycket väl drogat sig på tabletter, helt fritt, utan att någon utomstående märkte något.

Konstigt att Christofer accepterar att hon varit/är sjukskriven, men det är väl skillnad på folk och idioter.

Det är väl därför Christofer vill ha en kvinna som inte arbetar utan följer honom som Annika följer Tomas.
Citera
2025-12-06, 13:00
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Kvarstår till den 19e december då domen kommer.

Inte mycket, bästa sändningstid!

Eller hur!

Är det fastställt att domen kommer att komma den 19/12? Annars brukar det väl vara INOM 14 dagar efter rättegång är avslutad?
Citera
2025-12-06, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Eller hur!

Är det fastställt att domen kommer att komma den 19/12? Annars brukar det väl vara INOM 14 dagar efter rättegång är avslutad?

Nej dom meddelas oftast efter 2 eller 3 veckor, och man får alltid veta på sista rättegångsdagen när domen kommer presenteras
Citera
2025-12-06, 15:20
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är väl därför Christofer vill ha en kvinna som inte arbetar utan följer honom som Annika följer Tomas.

Tror också det.
Han kanske kommer boxa ur tänderna på Linnea också så de blir mer lika.
Allt för ultimata avsugningen.
Citera
2025-12-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det vore väl inte förvånande om han drar så han missar ännu en viktig förhandling gällande sin dotter.

Det har jag också tänkt.
Citera
2025-12-06, 16:39
Avstängd
Vilken tid den 19e ska han va i rätten ang ungen?
Citera
2025-12-06, 16:40
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Att clowner inte får lämna landet och att han har anmälningsplikt 1 g/v tills domen faller d 19/12.
Chrippa säger att han tyckt det varit så jobbigt att vara belagd med reseförbud. Han nämnde bla att han inte kunnat närvara vid bröllop och dop. Är det någon som vems vilket bröllop och dop han åsyftar eller är det bara ytterligare en lögn från hans sida?
Citera
2025-12-06, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Chrippa säger att han tyckt det varit så jobbigt att vara belagd med reseförbud. Han nämnde bla att han inte kunnat närvara vid bröllop och dop. Är det någon som vems vilket bröllop och dop han åsyftar eller är det bara ytterligare en lögn från hans sida?

Äh, det är säkert bara skitsnack för att få sympatier. Han tror väl att rätten ska tycka synd om honom och släppa förbudet. Han tror ju att allt går att snacka sig ur för han har ju "talets gåva" enligt pappsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in