2025-12-05, 07:47
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Hur många träffar gör jag? Jag för som sagt inga anteckningar så det går inte att räkna ut. Vissa månader gör jag inga träffar alls, förra sommaren hade jag semester från allt i tre månader och ibland klustrar det ihop sig så att alla favoritstammisar vill ses samma vecka. Jag har faktiskt ingen uppfattning om hur många träffar det blir per vecka.

Ska tilläggas att jag i Sverige aldrig har haft SW som primär eller enda inkomstkälla. Utomlands har jag för det mesta också haft det som extrajobb men i kortare perioder så har jag haft det som enda inkomstkälla men jag körde sällan high volume då ändå, det blev ofta att jag tog längre bokningar och då blev det ju inte många träffar i veckan alls, ibland bara en om den var 24h.

Jag kan bara prata för egen del, inte för nån annan eftersom vi alla jobbar vääääääldigt olika.
Citera
2025-12-05, 19:44
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Hoppas frågan passar i tråden .

Hur många kunder har en sex arbetare på en vecka förstår det variera
Hur långt är ett snöre?

Jag har just nu 1-2 träffar i månaden. Har inte tid med så mycket mer och är nöjd med det så. Enkelt, smidigt och oftast samma person. Då har jag såklart ett 100% jobb vid sidan om

På den tiden jag bara hade sexarbete som inkomst gjorde jag 2 träffar i veckan och ibland mer. En period hade jag (när jag bodde i en liten stad). Att jag en gång varannan månad åkte till en större närliggande stad och gjorde 4 träffar på en dag och sen ingenting på två månader - sen påt igen.
Citera
2025-12-06, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Hoppas frågan passar i tråden .

Hur många kunder har en sex arbetare på en vecka förstår det variera
Jag gör kanske 1-3 träffar i månaden. Pluggar, jobbar och har ett ganska stort socialt liv. Näst intill bara stammisar. Det finns en och annan som är mer som en sugardating-relation på det sättet att vi går ut och äter, kanske sover på ett hotell ihop osv. Men då är ju ersättningen därefter.... och så är det en kille jag verkligen gillar
Citera
2025-12-06, 10:47
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansemmisen
Jag gör kanske 1-3 träffar i månaden. Pluggar, jobbar och har ett ganska stort socialt liv. Näst intill bara stammisar. Det finns en och annan som är mer som en sugardating-relation på det sättet att vi går ut och äter, kanske sover på ett hotell ihop osv. Men då är ju ersättningen därefter.... och så är det en kille jag verkligen gillar

Jag såg att du skrev att du skulle åka till Göteborg och förena nytta med nöje. Det är ju en del sexarbetare som turnerar lite. Hur upplever du att det är att köra såna sexarbetarturnéer? Om du bara träffar stammisar så antar jag att du inte marknadsför dig så mkt? Hur gör du när du åker till en annan stad och förenar nytta med nöje? Heads up till nya kunder genom att i god tid annonsera att du ska dit eller åker dit och annonserar när du är där och hoppas på det bästa? Du behöver inte svara så klart, jag tycker bara att det är intressant att höra eftersom jag själv inte jobbar så. 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-12-06 kl. 10:50.
Citera
2025-12-06, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag såg att du skrev att du skulle åka till Göteborg och förena nytta med nöje. Det är ju en del sexarbetare som turnerar lite. Hur upplever du att det är köra såna sexarbetarturnéer? Om du bara träffar stammisar så antar jag att du inte marknadsför dig så mkt? Hur gör du när du åker till en annan stad och förenar nytta med nöje? Heads up till nya kunder genom att i god tid annonsera att du ska dit eller åker dit och annonserar när du är där och hoppas på det bästa? Du behöver inte svara så klart, jag tycker bara att det är intressant att höra eftersom jag själv inte jobbar så. 😊
Det är helt ok att fråga. Det är inte alls så att jag är iväg på turnéer utan jag pluggade två år i Göteborg på universitetet där. Jag var 22-23 år och det var så jag kom in på detta genom att finansiera mina studier. Det är fortfarande 3-4 killar jag träffar där några gånger per år. Har fortfarande kompisar där så en långhelg i Göteborg brukar vara trevligt. Alltså förena nytta med nöje. Så de få killar jag träffar där räknar jag som stammisar även om vi ses sällan. Marknadsför mig näst intill ingenting numer
Citera
2025-12-06, 10:55
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Det är helt ok att fråga. Det är inte alls så att jag är iväg på turnéer utan jag pluggade två år i Göteborg på universitetet där. Jag var 22-23 år och det var så jag kom in på detta genom att finansiera mina studier. Det är fortfarande 3-4 killar jag träffar där några gånger per år. Har fortfarande kompisar där så en långhelg i Göteborg brukar vara trevligt. Alltså förena nytta med nöje. Så de få killar jag träffar där räknar jag som stammisar även om vi ses sällan. Marknadsför mig näst intill ingenting numer

Aha, ok så du tar alltså kontakt med stammisar och flaggar att du ska dit vissa datum. I see. Förena nytta med nöje är ju alltid trevligt. Särskilt i Göteborg. Lite räkmacka och sånt också, men det faller nog under både nytta och nöje. Trevligt och äta bör man annars dör man osv. 🧚
Citera
2025-12-06, 11:00
Medlem
Citat:
Aha, ok så du tar alltså kontakt med stammisar och flaggar att du ska dit vissa datum. I see. Förena nytta med nöje är ju alltid trevligt. Särskilt i Göteborg. Lite räkmacka och sånt också, men det faller nog under både nytta och nöje. Trevligt och äta bör man annars dör man osv. 🧚
Jag är ju en Stockholmstjej och har mestadels bott i Stockholm (förutom 2 år i Göteborg och 1 år i London) så det är så mycket gamla minnen i Göteborg. Hade några fantastiska år där. Så lätt att hålla kontakten med både kunder och kompisar från den tiden. Räkmackorna är goda men att åka ut i Göteborgs skärgård är fantastiskt tycker jag. Eller bara ta promenader i de många grönområdena i stan. Gillar även sport och konserter så brukar försöka tajma något sådant evenemang
Citera
2025-12-06, 11:02
Medlem
Citat:
Har inte alls varit på flashback tidigare men när jag såg denna tråd blev jag lite nyfiken. Har inte gått igenom tråden i detalj. Hur jobbar du med kunder? Stammisar? Regelbunden annonsering?
Citera
2025-12-06, 11:08
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jag är ju en Stockholmstjej och har mestadels bott i Stockholm (förutom 2 år i Göteborg och 1 år i London) så det är så mycket gamla minnen i Göteborg. Hade några fantastiska år där. Så lätt att hålla kontakten med både kunder och kompisar från den tiden. Räkmackorna är goda men att åka ut i Göteborgs skärgård är fantastiskt tycker jag. Eller bara ta promenader i de många grönområdena i stan. Gillar även sport och konserter så brukar försöka tajma något sådant evenemang

Du verkar har en fin och nära relation med dina stammisar eftersom du kallar dem killar. Det är inte så vanligt här i tråden. 😊 Kul också att ni håller kontakten. Inte så väldigt vanligt att man gör det tror jag så du verkar ju verkligen ha en speciell relation till killarna. Oftast är det ju så att varken provider eller kund vill ha så mkt kontakt mellan träffar. Det är så roligt att höra att vi alla jobbar så olika. Hoppas du får det fint i Göteborg! 🥳 🧚✨ 💅💃
Citera
2025-12-06, 11:12
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Har inte alls varit på flashback tidigare men när jag såg denna tråd blev jag lite nyfiken. Har inte gått igenom tråden i detalj. Hur jobbar du med kunder? Stammisar? Regelbunden annonsering?

Jag träffar bara stammisar sen en lång tid tillbaka. Läs tråden, vetja! Finns mycket rolig läsning här.💥

Nu ska jag ägna mig åt lite nytta och sen nöje. Ingen kombo idag. Ha en fin lördag och välkommen till tråden! 🤸🥰💄
Citera
2025-12-06, 11:14
Medlem
Citat:
Du verkar har en fin och nära relation med dina stammisar eftersom du kallar dem killar. Det är inte så vanligt här i tråden. 😊 Kul också att ni håller kontakten. Inte så väldigt vanligt att man gör det tror jag så du verkar ju verkligen ha en speciell relation till killarna. Oftast är det ju så att varken provider eller kund vill ha så mkt kontakt mellan träffar. Det är så roligt att höra att vi alla jobbar så olika. Hoppas du får det fint i Göteborg! 🥳 🧚✨ 💅💃
Tack jo det blir nog bra hoppas jag. Alltså jag träffar inte jättemånga och nu nästa helg i Göteborg blir det kanske 2 eller max 3 träffar. Som jag nämnde händer det ibland att det blir lite sugardejting. En middag, kanske några drinkar och fungerar det så får jag sällskap på natten på hotellet. Men som jag sagt, då är både pengarna och killen på en bra nivå
Citera
2025-12-06, 11:42
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Tack jo det blir nog bra hoppas jag. Alltså jag träffar inte jättemånga och nu nästa helg i Göteborg blir det kanske 2 eller max 3 träffar. Som jag nämnde händer det ibland att det blir lite sugardejting. En middag, kanske några drinkar och fungerar det så får jag sällskap på natten på hotellet. Men som jag sagt, då är både pengarna och killen på en bra nivå

Jag jobbar inte så, att man ses över några drinkar och ser om det "fungerar" och då bestämma om det blir en fortsättning på rummet. Jag vill kunna planera min tid och övernattning är ju lite speciellt. Inte minst för att det är kostsamt för kunden så jag antar att även kunden vill veta. Särskilt om providern vill ha betalt kontant och tar betalning upfront (vilket typ alla gör när man träffar nykomlingar man måste känna av läget med).

Blir inte det där väldigt obekvämt med dina stammiskillar om du inte tycker att det känns bra? Säger du det då? "Tyvärr, ikväll fungerar det inte. Det blir ingen natt på rummet". Jag skulle aldrig palla att säga det face 2 face! 😱

Jag träffar ju bara stammisar så jag vet ju redan att det kommer att fungera för min del. Skulle känna mig jättedum att avbryta med en stammis faktiskt. Om han inte plötsligt började bete sig konstigt eller så. Bli full, otrevlig, knäpp osv.

Det har skrivits om det ganska mkt här i tråden, många sexarbetare verkar tycka att det är jobbigt att jobba på det sättet. Att inte kunna planera sin tid och mitt i en träff bestämma om man ska förlänga eller inte och börja prata om ersättning. Obekvämt, osexigt och förstör flowet. Men coolt att det funkar för dig och dina killar. 😊

Gulligt också att du kallar dina kunder killar, jag ser unga fräscha killar framför mig. Mina kunder är män och gubbar. 😂

Så väldigt intressant att höra hur olika det ser ut för oss alla även om vi jobbar med samma sak! ✨
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-12-06 kl. 12:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in