Citat:
Ursprungligen postat av
Dansemmisen
Tack jo det blir nog bra hoppas jag. Alltså jag träffar inte jättemånga och nu nästa helg i Göteborg blir det kanske 2 eller max 3 träffar. Som jag nämnde händer det ibland att det blir lite sugardejting. En middag, kanske några drinkar och fungerar det så får jag sällskap på natten på hotellet. Men som jag sagt, då är både pengarna och killen på en bra nivå
Jag jobbar inte så, att man ses över några drinkar och ser om det "fungerar" och då bestämma om det blir en fortsättning på rummet. Jag vill kunna planera min tid och övernattning är ju lite speciellt. Inte minst för att det är kostsamt för kunden så jag antar att även kunden vill veta. Särskilt om providern vill ha betalt kontant och tar betalning upfront (vilket typ alla gör när man träffar nykomlingar man måste känna av läget med).
Blir inte det där väldigt obekvämt med dina stammiskillar om du inte tycker att det känns bra? Säger du det då? "Tyvärr, ikväll fungerar det inte. Det blir ingen natt på rummet". Jag skulle aldrig palla att säga det face 2 face! 😱
Jag träffar ju bara stammisar så jag vet ju redan att det kommer att fungera för min del. Skulle känna mig jättedum att avbryta med en stammis faktiskt. Om han inte plötsligt började bete sig konstigt eller så. Bli full, otrevlig, knäpp osv.
Det har skrivits om det ganska mkt här i tråden, många sexarbetare verkar tycka att det är jobbigt att jobba på det sättet. Att inte kunna planera sin tid och mitt i en träff bestämma om man ska förlänga eller inte och börja prata om ersättning. Obekvämt, osexigt och förstör flowet. Men coolt att det funkar för dig och dina killar. 😊
Gulligt också att du kallar dina kunder killar, jag ser unga fräscha killar framför mig. Mina kunder är män och gubbar. 😂
Så väldigt intressant att höra hur olika det ser ut för oss alla även om vi jobbar med samma sak! ✨