2025-12-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Alla som inte dyrkar Trump som en gud är onda. Visste du inte det?
Då är jag ond, för jag dyrkar inte Trump, han är galen, men jag hatar inte de som inte tycker som jag, jag hatar möjligen deras åsikter. Därför hade inte jag av egen fri vilja blivit SS-vakt, men de vänsterblivna hade..
Citera
2025-12-05, 14:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Nej det är ni vänsterblivna. Det är precis samma mentala tankevurpa ni håller på med, som SS-soldaterna odlade fram i sina skallar på 30/40-talet.

Ironin är att ni är på andra sidan av politiska skalan gentemot högerextrema. Likaväl är det ni som vill ha död på alla judar nu. Sjukligt.
Vilket hat är det du pratar om, eller kommer det även här bli så att du inte ens vet själv och berättar inte om vad som är hat.

Och nej, det finns inga vänsterextrema här, eller ens nära.
Men en klassisk projicering donalds fans gör och i syfte försökts en polarisering.
Men vi vägrar, utan vi lutar oss tillbaka på saklighet och fakta, du vet det som du misslyckades med leverera i ditt inlägg.

Men kanske nästa inlägg för vi reda på vad det är för hat mot donalds?

Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Vad får dig tro att jag är vänsterbliven?
Det är så de alltid säger när saklighet och fakta berättar något dåligt om donalds, så försöker de inbilla sig att invektivet är argument för sak
Citera
2025-12-05, 14:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Då är jag ond, för jag dyrkar inte Trump, han är galen, men jag hatar inte de som inte tycker som jag, jag hatar möjligen deras åsikter. Därför hade inte jag av egen fri vilja blivit SS-vakt, men de vänsterblivna hade..
Har du något om donalds, undrar då tråden är om just donalds.

Och vilka åsikter om donalds är det du hatar?
Citera
2025-12-05, 17:12
Medlem
X3treams avatar
Trump ser rätt halvdöd ut, Biden framstår nästan som mer levande. De borde verkligen införa åldersgräns för att få bli president, säg 65 år, då går man av när man max är 73 år. Ser ju för taskigt ut när halvdöda gamla gubbar styr ett så viktigt land.
Citera
2025-12-05, 17:23
Medlem
Madagascars avatar
Rekordlåg approval enligt Rasmussen. Kolla trenden:

https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/trump_administration_second_term/trump_approval_index_history_second_term
Citera
2025-12-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Finns tecken på att Trump bara har några månader kvar att leva. Man får hoppas att det stämmer.

https://www.reddit.com/r/CringeTikToks/s/aDCauELbKK
Låter vederhäftigt men det är alltid den här typen av snack i USA från politiska motståndare. Jag själv trodde på ryktet att Hillary Clinton bara hade några månader kvar att leva när hon fick ett blodtrycksfall 2016 och behövde hjälp att ta sig in i en bil. Hon lever fortfarande. Biden lever också och ser piggare ut nu än då han var president.

Ingen skulle bli gladare än jag om Trump försvann men jag tycker han ofta (inte alltid) ser alldeles för energisk ut för att han skulle sjunga på sista versen.
Citera
2025-12-05, 18:38
Medlem
DaEzzs avatar
Lol nu står gubben och flinar med en smaklös, flådig guldmedalj runt halsen, det s.k "FIFA-fredspriset" som Trump alltså får av sin polare dvs den genomkorrupte Gianni Infantino i samband med lottningen inför VM vilken jävla clownföreställning
Senast redigerad av DaEzz 2025-12-05 kl. 18:46.
Citera
2025-12-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Lol nu står gubben och flinar med en smaklös, flådig guldmedalj runt halsen, det s.k "FIFA-fredspriset" som han alltså får av sin polare dvs den genomkorrupte Gianni Infantino i samband med lottningen inför VM vilken jävla clownföreställning
Det där priset kommer säkert läggas ner nu när de har gett det till Trump.
Citera
2025-12-05, 18:41
Medlem
Japp, FIFA utdelade nyss ett "Fredspris" till Trump i samband med dragningen till grupperna inför nästa års fotbolls-VM - som ett slags tröstpris för det Nobels fredspris han aldrig kommer att få.¨Massivt smicker i klass med Trumps gyllene toalett.
Citera
2025-12-05, 18:42
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Det där priset kommer säkert läggas ner nu när de har gett det till Trump.

Förmodligen, vem vill ha det i fortsättningen? Vilket skämt
Citera
2025-12-05, 18:45
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Japp, FIFA utdelade nyss ett "Fredspris" till Trump i samband med dragningen till grupperna inför nästa års fotbolls-VM - som ett slags tröstpris för det Nobels fredspris han aldrig kommer att få.¨Massivt smicker i klass med Trumps gyllene toalett.
Vedervärdig korruption
Citera
2025-12-05, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vedervärdig korruption
"We've had tremendous relations with Canada" sade Trump i sitt tacktal, utan att låtsas om att han själv har sabbat denna mycket långvariga vänskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in