2025-12-04, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jolebe9487
Män är svaga när det kommer till relationer. Man önskar att män kunde tuffa till sig lite

Typ som att spöa på kvinnan lite?
Vad är det för ”tuffhet” som kvinnor eftersöker? Något som sticker fram tinningen och säger skjut då till någon som har dragit vapen?
Eller tar av sig kavajen för att sedan Jean-Claude van Dammen -spöa skiten ur folk?

Kanske att män ska vara obstinata och säga nej till kvinnor hela tiden av rena principskäl? Alltid vara i polemik? Riktigt manligt och mycket styrka. Kvinnan måste bli släpad i håret till sängkammaren och sedan slappad tills hon är rödblå om skinkorna. Lite härligt ömsesidigt sex!
Citera
2025-12-04, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Så undrar du något skriv frågan nästa gång.

Du får kanske lära dig att tyda saker på egen hand istället för att lumpa över det på omgivningen? Man kan inte vara 100% autist i alla lägen.
Citera
2025-12-04, 12:40
Bannlyst
Citat:
Absolut jag håller med.

Men frågan du kan ställa dig är hur kommer ett sig att du inte kan attrahera en av de få starka männen som finns?
Va? Jag har sagt nej för jag pallar inte vakna upp bredvid någon annan, som jag bara anser vara i vägen för mig
Citera
2025-12-04, 12:41
Avslutad
Citat:
Varför undviker du diskussionen? Skrämmer den dig?

Svara sakligt istället. Mina poänger står kvar även om du inte gillar dom.

Är du också en osäker man som intalar dig att du är mer attraktiv för du är längre än andra?

Haha jösses vilken osäker liten skit du är.
Citera
2025-12-04, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Typ som att spöa på kvinnan lite?
Vad är det för ”tuffhet” som kvinnor eftersöker? Något som sticker fram tinningen och säger skjut då till någon som har dragit vapen?
Eller tar av sig kavajen för att sedan Jean-Claude van Dammen -spöa skiten ur folk?

Kanske att män ska vara obstinata och säga nej till kvinnor hela tiden av rena principskäl? Alltid vara i polemik? Riktigt manligt och mycket styrka. Kvinnan måste bli släpad i håret till sängkammaren och sedan slappad tills hon är rödblå om skinkorna. Lite härligt ömsesidigt sex!
Nej men inte vara så himla känslosamma hela tiden
Citera
2025-12-04, 12:46
Medlem
styckets avatar
Citat:
Du får kanske lära dig att tyda saker på egen hand istället för att lumpa över det på omgivningen? Man kan inte vara 100% autist i alla lägen.
Jag förstår att du gärna förstör diskussioner genom att vara otydlig och be folk läsa mellan raderna..

Men du hade bara en enda rad skriven...

Bara för du inte väger delta i diskussioner försök inte ursäkta bort det.
Citera
2025-12-04, 12:47
Medlem
styckets avatar
Citat:
Haha jösses vilken osäker liten skit du är.
Det är inte jag som inte väger diskutera anonymt på ett forum om att jag intalar mig själv ha mer status pga min längd ..

Men sure fortsätt intala dig det.
Citera
2025-12-04, 12:47
Avslutad
Citat:
Nej men inte vara så himla känslosamma hela tiden

Känslosamma på vilket sätt? Snowflake som uttrycker sig i ilska? Aggressivitet? Sorg? Gråt?
Eller är det glädje du tänker på?
Citera
2025-12-04, 12:48
Bannlyst
Citat:
Känslosamma på vilket sätt? Snowflake som uttrycker sig i ilska? Aggressivitet? Sorg? Gråt?
Eller är det glädje du tänker på?
Som håller på att älska tjejsaker
Citera
2025-12-04, 12:50
Avslutad
Citat:
Jag förstår att du gärna förstör diskussioner genom att vara otydlig och be folk läsa mellan raderna..

Men du hade bara en enda rad skriven...

Bara för du inte väger delta i diskussioner försök inte ursäkta bort det.

Det är mer tvärtom, du går i polemik med folk och du har en skev syn på dig själv och så har du precis som alla andra fjortisar ”ingen respekt” för dom som inte är lika fjantiga i sina påhittade inbillade ”mansuttryck” som dig själv.
Citera
2025-12-04, 12:50
Avslutad
Citat:
Det är inte jag som inte väger diskutera anonymt på ett forum om att jag intalar mig själv ha mer status pga min längd ..

Men sure fortsätt intala dig det.

Vart får du längden ifrån shorty? Lider du av vanföreställningar eller?
Citera
2025-12-04, 12:51
Avslutad
Citat:
Som håller på att älska tjejsaker

Du menar bögar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto